loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 3 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

حقيقي در تمرين امروز پرسپوليس حاضر شد


رضا حقيقي پس از عقد قرارداد در تمرين امروز پرسپوليس شرکت کرد.


رضا حقيقي هافبک سابق تيم فوتبال فجر سپاسي که با پرسپوليسي‌ها به مدت 2 سال و نيم قرارداد امضا کرده، امروز در تمرين پرسپوليس براي اولين بار حضور پيدا کرد.

به گزارش فارس،وي ابتدا خوش و بشي با بازيکنان داشت و سپس گزارشي از آخرين وضعيت خود را به مانوئل ژوزه، سرمربي تيم داد. سپس دقايقي نيز با کادر پزشکي پرسپوليس به گفت‌وگو پرداخت.

حقيقي قرار است يک هفته ديگر تمرينات خود را زير نظر پزشک متخصص خود برگزار کند و سپس به تمرينات پرسپوليس بيايد.

 

رضا زراعت بازدید : 4 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

رويانيان:

جذب‌ حقيقي خواسته‌ هواداران و سرمربي‌ بود


مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: تلاش زيادي کردم تا براساس خواسته کادر فني و هواداران، رضا حقيقي را جذب کرده و اميدوارم بتوانيم در نيم فصل دوم تيم را تقويت کنيم.


 محمد رويانيان پس از امضاي رسمي قرارداد باشگاه پرسپوليس با رضا حقيقي در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: دو، سه ماه است که با باشگاه فجر سپاسي در حال رايزني هستيم تا اين انتقال به سرانجام برسد. تلاش زيادي کردم و هرگز نااميد  نشدم. آقاي ژوزه براي تقويت خط هافبک، اين بازيکن توانمند و ملي پوش را مي‌خواست. از زماني که بحث حضور حقيقي در پرسپوليس رسانه اي شد نيز متوجه اين نکته شدم که هواداران علاقه خاصي به جذب اين بازيکن دارند تا تيم تقويت شود.

وي افزود: بر همين اساس، تلاش خود را مضاعف کردم و پس از کش و قوس هاي فراوان اين انتقال امروز رسمي شد و ما مبلغ رضايتنامه حقيقي را براساس توافق به باشگاه فجر پرداخت کرديم و امروز هم در حضور رسانه ها اين قرارداد به شکل رسمي به امضاء رسيد.

رويانيان تصريح کرد: رضا حقيقي هافبک 23 ساله و جواني است که شنيده ام مداح اهل بيت هم هست. ما در سايه همکاري مدير عامل محترم باشگاه فجر سپاسي و پيشکسوت عزيز خودم جناب سرهنگ ياوري توانستيم به توافقات خوبي برسيم. اتفاقا قبل از اينکه براي امضاي قرارداد رسمي به باشگاه بيايم از جناب ياوري و جعفري رخصت گرفتم. به هر حال تيم فجر تيم سازنده اي بوده و هست. آنها از طريق بازيکن سازي توانسته اند درآمدزايي کنند. حالا مبلغ قرارداد نيم فصل دوم حقيقي با فجر هم از روي دوش اين باشگاه برداشته شده و ما هم توافقات معقولي با اين بازيکن داشتيم و همه چيز در سايه يک تعامل سه جانبه انجام شده و هيچ مشکل خاصي هم وجود ندارد.



رويانيان در ادامه افزود: به روح شهيد سپاسي درود مي فرستم و به آقايان ياوري و جعفري که به رقم مشکلات مالي و بودجه کم توانسته اند چنين نتايجي بگيرند خسته نباشيد مي گويم و جا دارد اشاره اي هم بکنم به هواداران اين باشگاه سازنده که هيچگاه تيم خود را تنها نگذاشته اند.

مدير عامل پرسپوليس خاطر نشان کرد: بنده وقتي ديدم سرمربي و هواداران پرسپوليس اين بازيکن را مي خواهند سعي کردم خواسته آنها را برآورده کنم و اين انتقال را به هواداران خوب پرسپوليس تقديم مي کنم و به آنها مي گويم ما فعاليت هاي زيادي انجام مي دهيم که شايد به واسطه نتيجه گرا بودن جامعه فوتبال به چشم نيايد اما سعي کرده ايم کارهاي اقتصادي زيادي انجام داده و باشگاه را به مرز خودکفايي برسانيم. شرکت پيشکسوتان، هواداران و يک شرکت تجاري تاسيس کرده ايم تا علاوه بر درآمد زايي، مقدمات خصوصي سازي باشگاه فراهم شود. اتفاقا همين امروز جلسات بسيار مهمي درباره تيم هاي پايه، آکادمي باشگاه و دانشکده پرسپوليس داشتيم که اخبار آن انشاءالله هفته آينده به شکل رسمي منتشر خواهد شد و بنده جزئيات آن را اعلام خواهم کرد.

رويانيان تاکيد کرد: تمام تلاش خود را براي سربلندي پرسپوليس به کار خواهم بست و با برخي هزينه ها عقب نشيني نکرده و سعي مي کنم کاري کنيم که دل هواداران شاد شود. انشاءالله بتوانيم امتيازات از دست رفته را در فصل دوم جبران کنيم اما بنده براي ساختن يک باشگاه واقعي، خودکفا و توانمند از هيچ کوششي دريغ نخواهم کرد چرا که شايستگي پرسپوليس و هواداران ميليوني آن بسيار فراتر از اين حرف ها است.
رضا زراعت بازدید : 4 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

هديه ويژه مالک باشگاه ملوان به علي کريمي


حسين هدايتي به دليل حضور کريمي در بين 3 بازيکن برتر آسيا به وي يک هديه ويژه داد.


 علي کريمي، ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس به همراه دو بازيکن خارجي ديگر به عنوان 3 بازيکن ديگر برتر آسيا به مرحله نهايي براي انتخاب بهترين‌ها راه يافتند.

از همين رو حسين هدايتي، مالک باشگاه ملوان يک پژو 207 به کريمي هديه داد. البته در صورتي که کريمي بهترين بازيکن آسيا شود نيز هدايتي به وي قول يک هديه ويژه ديگر (يک عدد پرادو) را داده است.

علي کريمي قرار است در سفر به مالزي به زودي در مراسم انتخاب بهترين‌هاي آسيا شرکت کند.

 

رضا زراعت بازدید : 4 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

حقيقي: سقف قرارداد را رعايت کردم


هافبک جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من بازيکن ملي هستم و سقف قرارداد را هم رعايت کردم که بر اساس نيم فصل محاسبه مي شود.


 رضا حقيقي پس از امضاي رسمي قرارداد با پرسپوليس در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: حضور در پرسپوليس براي هر بازيکني يک افتخار بزرگ است. من با تمام وجودم به پرسپوليس آمدم تا بتوانم با حمايت باشگاه و هواداران به اهداف پرسپوليس برسيم.

حقيقي در مورد قراردادش تصريح کرد: قراردادم با پرسپوليس به صورت قطعي انجام شد و مبلغ رضايتنامه ام با زحمات و تلاش رويانيان پرداخت و از سوي باشگاه فجر سپاسي صادر شد و مدت قراردادم با پرسپوليس دو سال و نيم است.

هافبک سابق تيم فجر سپاسي در خصوص سوال يکي از خبرنگاران که از او پرسيد آيا به پرسپوليس تخفيف داديد، گفت: بحث ما مشکل مالي نبود. استخاره گرفتم، خوب آمد و من هم با مدير عامل محترم باشگاه پرسپوليس به توافق نهايي رسيدم و در اين مسير کاملا سعي کردم اصول حرفه اي را رعايت کرده و با باشگاه و سرمربي فجر سپاسي هم هماهنگ بودم تا تخلفي نکنم.

حقيقي در پاسخ به اين سوال که آيا با پرسپوليس به مشکل مالي بر نخواهد خورد، گفت: سردار اينقدر خوب هستند که من مشکل نداشته باشم. من به خاطر هواداران و سردار بحث مالي نکردم. ديشب مقرر شد ظرف 48 ساعت مبلغ رضايتنامه ام از سوي باشگاه پرسپوليس به باشگاه فجر سپاسي پرداخت شود که اين موضوع ظهر امروز انجام شد و بنده ايمان دارم که هيچ مشکلي وجود نخواهد داشت و بايد تلاش کنم تا انتظارات باشگاه، سرمربي و هواداران خوب پرسپوليس را برآورده کنم.

هافبک ملي‌پوش پرسپوليس درباره ارقام مختلف و کلاني که پيرامون مبلغ قراردادش منتشر مي شود، افزود: اين شايعات صحت ندارد. من بازيکن ملي هستم و سقف قرارداد را هم رعايت کردم که بر اساس نيم فصل محاسبه مي شود. نمي دانم باشگاه پرسپوليس چقدر به باشگاه فجر داده ولي قرارداد من متعادل است.

رضا حقيقي در خصوص زمان حضور در ترکيب پرسپوليس گفت: بايد بروم سر تمرين ولي آقاي رويانيان لطف کردند و پس از هماهنگي با کادر فني يک هفته به من استراحت دادند. من هم تمرينات بدنسازي را انجام مي دهم و طبق قانون از نيم فصل دوم در خدمت پرسپوليس خواهم بود.

حقيقي درباره نتايج پرسپوليس در فصل جاري گفت: مشکل پرسپوليس فني نبوده و نيست چون بهترين هاي ايران در اين تيم حضور دارند. همه اين موضوع را قبول دارند. يکسري فشار روحي و رواني وجود داشت که خدا را شکر برطرف شد. پرسپوليس روند رو به رشدي را طي مي کند. مطمئن باشيد تيم پرسپوليس مدعي قهرماني خواهد بود و من هم تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا به موفقيت برسيم.

هافبک سابق فجر سپاسي در پاسخ به اين سوال که رويانيان به هنگام امضاي قرارداد به مداح بودن شما اشاره کرده گفت: من در کنار فعاليت هاي ورزشي و زندگي ام مداحي هم مي کنم و در برخي اردوهاي تيم فجر مداحي مي کردم و به اين موضوع هم افتخار مي کنم.

حقيقي در مورد تاخير چند ماه حضورش در پرسپوليس گفت: اين پروسه بر مي گردد به اول فصل و زماني که نيم فصل دوم مقابل پرسپوليس بازي کرديم، فکر مي کنم آقاي دنيزلي مرا خواسته بود و اسم مرا در ليست خريد گذاشته بود. آقاي رويانيان هم خيلي تلاش کردند که من بيايم و من هم دوست داشتم بيايم ولي خب باشگاه فجر راضي نشد. حالا هم من فکر نمي کردم اين انتقال صورت گيرد و جا دارد تشکر کنم از سردار که همه جوره پاي من ايستادند و دل نگراني من هم اين است که بتوانم از اين اعتماد به موفقيت رسيده و انتظارات را برآورده کنم.

حقيقي در پايان گفت: من خود را مديون باشگاه فجر سپاسي مي دانم و از زحمات مديريت و کادر فني تشکر کرده و هرگز اين باشگاه سازنده را فراموش نمي کنم و معتقدم روح شهيد سپاسي و همه ورزشکاران اين باشگاه کمک کرده و اميدوارم اين تيم و هواداران خوب شيرازي در ادامه فصل نتايج خوب را جشن بگيرند.

 

رضا زراعت بازدید : 4 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

گزارش تمرين امروز پرسپوليس


دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس در تمرين امروز دويدن را شروع کرد.


 تمرين تيم فوتبال پرسپوليس از بعد از ظهر امروز در ورزشگاه درفشي‌ فر پشت درب‌هاي بسته آغاز شد.

در تمرين امروز علي کريمي، مهرزاد معدنچي و محمد قاضي به فيزيوتراپي پرداختند. البته کريمي کار با وزنه را نيز در دستور کار خود قرار داد.

*نيلسون در تمرين امروز دويدن را همراه با عليپور فيزتراپ پرسپوليس آغاز کرد. چشمه‌سري، پزشک پرسپوليس در اين باره گفت: اين دروازه فردا در تمرينات گروهي شرکت خواهد کرد.

*اطلاعاتي از تاسوعا و عاشوراي حسيني به ژوزه داده شد.

*تمرينات ويژه پدرو با مدافعان نيز در دستور کار تمرينات قرار داشت.

*بارش پراکنده باران در حاشيه تمرين امروز از نکات قابل توجه تمرين سرخ‌پوشان بود.

*4 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند.
رضا زراعت بازدید : 3 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

رويانيان: مبلغ رضايتنامه حقيقي پرداخت شد


مبلغ رضايتنامه رضا حقيقي ظهر امروز به باشگاه فجر سپاسي شيراز پرداخت شد و قرارداد رسمي اين بازيکن با پرسپوليس امضاء خواهد شد.


  محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: شب گذشته با رضا حقيقي نشستي داشتيم و به توافقات اوليه دست يافتيم و پيش از آن مکاتبات و مذاکراتي با مديريت محترم باشگاه فجر سپاسي داشتيم و قرار گرديد مبلغ رضايتنامه بر اساس توافق تا 48 ساعت ديگر پرداخت شود تا رضايتنامه اين بازيکن را دريافت کرده و بلافاصله قرارداد رسمي را امضاء نمائيم.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر همين اساس صبح امروز مبلغ رضايتنامه به باشگاه فجر سپاسي پرداخت شد و قرارداد رضا حقيقي با پرسپوليس رسما امضاء خواهد شد.


رويانيان تاکيد کرد: براساس درخواست هاي سرمربي تيم، براي تقويت پرسپوليس از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم کرد و اميدواريم هواداران در ادامه رقابت هاي ليگ شاهد اوج گرفتن پرسپوليس در جدول رده بندي و درخشش در جام حذفي باشند.

 

رضا زراعت بازدید : 4 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

آپيا دلايل نبستن قرارداد با پرسپوليس را اعلام کرد


کاپيتان پيشين تيم فوتبال غنا گفت: به دليل مشکلات پزشکي نبوده که مسئولان باشگاه پرسپوليس وي را نخواسته اند بلکه مانوئل ژوزه سرمربي اين تيم علاقه مند بوده که بازيکن ديگري را به خدمت بگيرد.


  استفان آپيا در يک مصاحبه اختصاصي با جوي اسپورت (Josy Sports) گفت از اتفاقاتي که بين وي و باشگاه پرسپوليس افتاده ناراحت است چرا که مديرعامل باشگاه گفته بوده که قراردادش قطعي بوده اما آزموني از وي به عمل نيامده است.


به گزارش مهر، وي گفت: من موضوعات زيادي را در خصوص آمادگي بدني ام شنيده ام اما نمي دانم اين شايعات از کجا مي آيد؟ من حتي تست پزشکي هم ندادم. رئيس باشگاه به من گفت که قرارداد انجام شده است. نمي خواهم اينطور به نظر برسد که مي خواهم سرمربي تيم را سرزنش کنم اما بعضي از هواداران به من گفتند که مربي مي خواهد بازيکناني را بياورد که خودش مي خواهد و براي همين انتقال من به پرسپوليس با شکست مواجه شد.


آپيا ادامه داد: من روزي دو بار با مربي شخصي خودم تمرين مي کنم و اکنون در آمادگي کامل به سر مي برم. همانطور که شما مي دانيد مي توانيد در فوتبال 20 ساعت در روز تمرين مي کنيد اما وقتي به زمين مي رويد همان اتفاق روي نمي دهد. بنابراين براي من خيلي مهم است تيمي براي بازي کردن داشته باشم.


اين بازيکن غنايي با اشاره به ملاقات مهدي مهدوي کيا با وي در رختکن، اظهار داشت: کاپيتان پرسپوليس وقتي پس از تمرين به رختکن آمد از شرايط بدني من شگفت زده شد و اينکه چقدر آماده به نظر مي رسم. من به او گفتم اين نتيجه تمرينات مداوم است اگر چه از ماه ژوييه پايم به توپ نخورده است.


بازيکن پيشين تيم هاي فوتبال يوونتوس و فنرباغچه مي گويد هنوز درِ باشگاه پرسپوليس به روي او باز است چرا که محمد رويانيان علاقه مند است تا او را به خدمت بگيرد. آپيا گفته ظرف دو هفته آينده پاسخ نهايي باشگاه پرسپوليس را دريافت خواهد کرد.

رضا زراعت بازدید : 4 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

ياوري: مشکلي با انتقال حقيقي ندارم


سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز گفت: با انتقال حقيقي به باشگاه پرسپوليس مشکلي ندارم.


 محمود ياوري با اشاره به اينکه با رفتن "حقيقي" از اين تيم يکي از ستون هاي تيم فجر کم خواهد شد، افزود: حقيقي فرزند خوب باشگاه فجر شهيد سپاسي است اما براي اين بازيکن در تيم پرسپوليس آرزوي موفقيت مي کنم.


به گزارش مهر، وي تاکيد کرد: نه اينکه به وجود اين بازيکن احتياجي نداشته باشيم اما به خودش هم اعلام کرده ام که چه برود و چه بماند من اين بازيکن را حمايت مي کنم.


سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز با اشاره به اينکه با رفتن اين بازيکن بخشي از مشکلات مالي فجر برطرف مي شود، گفت: از اين نمد کلاهي هم براي فجر شهيد سپاسي شيراز بافته خواهد شد و به مسئولين باشگاه کمک مالي اندکي مي شود.


*بودجه 3.5 ميلياردي در مقابل بودجه 35 ميلياردي


ياوري در ادامه سخنان خود با بيان اينکه "رويانيان" تلاش بسيار کرد که اين بازيکن را جذب کند، گفت: قرار داد داخلي اين بازيکن با باشکاه پرسپوليس بسته شده و با توجه به تلاش هاي فراوان "رويانيان" اين بازيکن به تيم پرسپوليس ملحق خواهد شد.


وي يادآور شد: به پرسپوليس بازيکن مي دهيم زيرا ما مشکلات مالي داريم و نمي توانيم با بودجه 3.5 ميليارد توماني خود در مقابل تيمي با 35 ميليارد تومان بودجه ايستادگي کنيم.


سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز تاکيد کرد: فجر شهيد سپاسي يک تيم سازنده است و مشکلي براي بازيکن دادن به تيم هايي مثل استقلال و پرسپوليس ندارد اما مسئولين اين دو باشگاه نيز بايد توجه داشته باشند که سرمايه گذاري بيشتري را براي ساختن بازيکنان جوان انجام دهند.


*دو بازيکن جديد به فجر ملحق مي شوند


ياوري در ادامه سخنان خود تصريح کرد: هماهنگي هاي لازم جهت جذب دو بازيکن جديد انجام شده و اين دو نفر به زودي به تمرينات اين تيم محلق خواهند شد.


وي افزود: اين دو بازيکن ايراني هستند زيرا بهترين خارجي حاضر در ليگ "جانواريو" بود که سالم از کشور خارج شد و مصدوم برگشت.

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 258
  • بازدید کلی : 7,870
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ