loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 5 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

گل‌محمدي: حسيني عمداً سه اخطاره نشد


مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نبودن حسيني در انزلي تنها مشکل ما است، اما به سه کارت شدن عمدي او هيچ اعتقادي ندارم و ذات فوتبال او تعصبي است.


  يحيي گل محمدي درباره آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه در چند روز گذشته و قبل از رويارويي با ملوان تمرينات و بازي تدارکاتي خوبي برگزار کرديم و به جز محروميت سيد جلال حسيني با آمادگي کامل به مصاف نماينده پرقدرت انزلي مي‌رويم. اميدوارم که در اين بازي به امتياز کامل برسيم.


به گزارش فارس، وي در پاسخ به سؤالي که برخي‌ها مي‌گويند حسيني به عمد خود را 3 کارته کرده تا به انزلي نيايد نيز گفت: بعيد مي‌دانم اين موضوع درست باشد. من اعتقاد ندارم که او به عمد 3 کارته شد، چون ذات فوتبال حسيني بازي تعصبي است. بالاخره در فوتبال خشونت وجود دارد و يک مدافع هم کارش هم براي حفظ دروازه سخت است.


حسيني قبل از بازي با ذوب آهن 2 کارته بود و در شرايطي کارت سوم را گرفت که مستحق گرفتن آن بود. مشکل خاصي در اين زمينه وجود ندارد چون بازي‌ها بعدي سيد جلال را در اختيار داريم.


وي در خصوص برنامه جديد سازمان ليگ نيز گفت: بدون تعارف در برنامه‌هاي سازمان ليگ و مخصوصا برنامه‌هاي جديد خيلي متضرر شديم. متاسفانه همه اين موضوعات روي هم انباشته شده و در کل در ليگ امسال به پرسپوليس ظلم شده است و اين بي عدالتي همچنان ادامه دارد و هيچ کس از آن جلوگيري نمي‌کند.


مربي تيم پرسپوليس عنوان کرد: جام حذفي يک فرصت خوب است تا ما قهرمان شويم، اما با برخي از تصميم‌ها کار ما مشکل شده است. من صد در صد مخالف برگزاري جام حذفي بدون ملي پوشان هستم. اين موضوع را به باشگاه اعلام کرده‌ام و حالا هر کاري دوست دارد باشگاه انجام بدهد. ما 5 بازيکن تاثير گذار و خوب داريم که به تيم ملي دعوت شدند، پس تکليف خودمان چيست؟! اميدوارم که مسئولان باشگاه اين موضوع را با قاطعيت پيگيري کنند.


گل محمدي در خصوص بازي مقابل ملوان نيز گفت: کار بسيار سختي را مقابل ملوان در پيش داريم. آنها تيم با تجربه و بسيار خوبي در شهر خودشان مقابل حريفان به ميدان مي‌روند، مخصوصا در بازي مقابل ما که هواداران‌شان با قدرت آنها را حمايت خواهند کرد. کار سختي در پيش داريم،  اما بايد با تمرکز و بهتر از گذشته مقابل حريف ظاهر شويم تا هر طوري که شده به 3 امتياز بازي برسيم.


وي درباره مصدوميتش در تمرينات پرسپوليس نيز گفت: مشکل خاصي نبود، در يک صحنه همراه با نور محمدي به هوا پريديم تا ضربه بزنيم اما رضا پايش بيش از حد به هوا آمد و باعث شد صورت من بر اثر يک برخورد خراشيدگي پيدا کند و دچار خونريزي شود. اما مشکل خاصي نيست و تا 2 روز آينده اين مصدوميت برطرف خواهد شد.

رضا زراعت بازدید : 3 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

دعاي 70 ميليون ايراني پشت سر کريمي است

رويانيان: فتح‌الله‌زاده در فوتبال ما يکي است


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: قطعاً دعاي 70 ميليون ايراني بدرقه راه علي کريمي براي انتخاب شدن به عنوان بهترين بازيکن آسياست.


    محمد رويانيان در خصوص سفر علي کريمي به مالزي براي حضور در جمع بهترين‌هاي آسيا، اظهار داشت: ‌از وقتي که خبر حضور کريمي در بين 3 بازيکن برتر آسيا را شنيديم، همه پرسپوليسي ها به خود مي بالند که اين بازيکن خوش تکنيک و خوب را در اختيار داريم.


به گزارش فارس، وي افزود: به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي علي کريمي  و همه کانديداهاي ايران در مراسم معرفي بهترين هاي آسيا آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم حق کريمي را به او بدهند.


رويانيان ادامه داد: کريمي بداند دعاي 70 ميليون ايراني و حتي هواداران استقلال در ايام عزاداري و سوگواري آقا اباعبدالله‌ الحسين پشت سر او خواهد بود تا انشاءالله بتواند براي دومين بار جزو بهترين‌هاي آسيا باشد.


وي خاطرنشان کرد: قطعا باشگاه پرسپوليس لحظه به لحظه پيگير مراسم انتخاب بهترين بازيکن آسيا خواهد بود تا هواداران فهيم فوتبال کشورمان را از اين اتفاق بزرگ باخبر کند. اميدوارم که کريمي بتواند با شايستگي‌هايي که دارد اين افتخار را براي کشور عزيزمان و شادي دل مردم به ارمغان بياورد. من از رسانه‌ها مي‌خواهم تا مثل هميشه يار و ياور کريمي در اين بين باشند.


رويانيان در خصوص صحبت‌هاي اخير در مورد لقب شواليه فتح‌الله‌زاده نيز گفت: بحث خاصي نبود. بالاخره گرفتن يک پست بين‌المللي توسط فتح‌الله‌زاده يک برند براي فوتبال کشورمان و باشگاه بزرگ استقلال است. من هميشه گفته‌ام هر وقت استقلال و پرسپوليس قوي باشند، فوتبال ما قوي مي‌شود. فتح‌الله‌زاده در فوتبال ما يکي است و با سعي و تلاشي که دارد يکي از بهترين مديران فوتبال ما است. من براي او هميشه آرزوي موفقيت دارم.


رويانيان در پايان در خصوص برنامه‌هاي باشگاه پرسپوليس براي کريمي خاطرنشان کرد: انشاءالله اگر علي‌ آقا دست پر به ايران برگردد براي ايشان برنامه مفصلي داريم. البته اگر او خداي ناکرده جزو بهترين آسيا هم نشد، باز هم هيچ چيزي از ارزش کريمي که در بين 3 نامزد برتر بازيکن آسيا بود، کم نمي‌شود، چون او ارزش زيادي براي فوتبال ايران دارد.

رضا زراعت بازدید : 3 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

براي حضور در مراسم بهترين‌هاي آسيا

علي کريمي فردا عازم مالزي مي‌شود


علي کريمي براي شرکت در مراسم معرفي بهترين‌هاي آسيا فردا راهي مالزي مي‌شود.


   علي کريمي هافبک تيم پرسپوليس که نامزد 3 بازيکن برتر آسيا است فردا سه‌شنبه براي حضور در مراسم انتخاب بهترين‌هاي آسيا راهي مالزي خواهد شد تا در اين مراسم شرکت کند. اين مراسم پنجشنبه هفته جاري برگزار مي شود و علي کريمي روز بعد از مراسم برترين‌هاي آسيا به تهران باز خواهد گشت تا در تمرينات پرسپوليس شرکت کند.


 به گزارش فارس، رقباي کريمي از چين و کره جنوبي هستند.


کريمي يک بار در سال 2004 عنوان بهترين مرد سال آسيا را کسب کرده است.

رضا زراعت بازدید : 3 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

بازتاب قراردادهمکاري پرسپوليس باباشگاه برزيلي


باشگاه پرسپوليس و دپورتيوو برزيل به اهداف ورزشي و اقتصادي تفاهم‌نامه‌اي را امضا کردند.


   نمايندگان باشگاه دپورتيوو برزيل براي بازديد از امکانات باشگاه فوتبال پرسپوليس ايران در اين باشگاه حضور پيدا کردند.


رودولفو کاناوسي و رافائل بوتليو 22 نوامبر (2 آذر) به تهران رسيدند تا بر روي جزئيات قرارداد همکاري 2 باشگاه به توافق رسيده و آن را نهايي کنند.


پرسپوليس با 35 ميليون هوادار، پر هوادارترين تيم باشگاهي در ايران و آسيا است و از هيئت مديره‌‌اي حرفه‌اي بهره مي‌برد.


به گزارش فارس، اين قرارداد همکاري با اهداف اقتصادي و ورزشي انجام شده که در آن بخش‌هاي تبادل تکنولوژي و برنامه‌ريزي جهت پيشرفت و توسعه تيم‌هاي پايه‌اي نيز گنجانده شده است.


در اين قرارداد آورده شده بازيکنان جوان ايراني براي استفاده از تسهيلات آکادمي ترافيک در اين کشور حضور پيدا کنند.


 

رضا زراعت بازدید : 3 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

امضاي قرارداد همکاري پرسپوليس با ترافيک برزيل


مسئولان باشگاه پرسپوليس در هتل آزادي با آکادمي ترافيک برزيل قرارداد همکاري امضا کردند.


محمد رويانيان اين روزها به دنبال اين است که تيم‌هاي پايه خود را با استفاده از تجارب بين‌المللي و تاسيس آکادمي‌هاي فوتبال قوي‌تر کند.

از همين رو دو روز قبل مسئولان آکادمي ترافيک برزيل وارد ايران شدند و پس از بازديد از امکانات باشگاه پرسپوليس قرار شد با رويانيان و حميد استيلي پاي ميز مذاکره بنشيند.

امروز جلسه اي در هتل آزادي برگزار شد و طرفين با يکديگر تفاهم نامه‌اي را در زمينه همکاري براي تاسيس آکادمي فوتبال و همچنين برنامه‌هاي ويژه براي تيم‌هاي پايه پرسپوليس به امضا رساندند.

طبق اين تفاهم نامه قرار است مسئولان ترافيک برزيل در ايران و برخي از شهرستان‌ها آکامي فوتبال تاسيس کنند و نخبه‌ها را براي کمک به تيم‌هاي پايه و بزرگسالان پرسپوليس شناسايي و از آنها در سال‌هاي ديگر استفاده کنند.

 

رضا زراعت بازدید : 4 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

انصاري‌فرد:به فکر آقاي گلي در پرسپوليس نيستم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: گرچه تشنه گلزني هستم اما به آقاي گلي فصل گذشته‌ام فکر نمي‌کنم.


    کريم انصاري‌فرد در خصوص بازي با ملوان اظهار داشت: به نظرم دو ديدار بسيار سخت و حساس را در مقابل تيم خوب و ريشه دار ملوان داريم. ابتدا بايد در ليگ برتر و سپس در جام حذفي مقابل اين تيم قرار بگيريم که در هر دو مسابقه به برد احتياج داريم.


وي افزود: سرنوشت ما در ليگ برتر و جام حذفي طوري به ملوان گره خورده که اگر اشتباه کنيم، در هر دو جام ضرر خواهيم کرد. به همين دليل با شرايطي که در حال حاضر داريم، با وجودي که روز سختي در انتظار ماست، اما مي‌توانيم با برد زمين بازي را ترک کنيم. البته بازي در انزلي هميشه بسيار سخت و حساس است چون تيم ملوان هواداران بسيار خوبي دارد. ولي خوشبختانه تجربه بازيکنان‌مان آنقدر بالاست که اين گونه مسائل براي ما مشکل ساز نشود.


به گزارش فارس، وي در خصوص احتمال آقاي گلي‌اش نيز گفت: من به هيچ عنوان به گذشته فکر نمي‌کنم که آقاي گل بودم چون همه چيز تمام شده است. امسال به دنبال اين هستم تا کم کم از آن شرايط خاص بيرون بيايم و براي پرسپوليس گلزني کنم. من هميشه تشنه گلزني‌ام چون وظيفه يک مهاجم همين است اما واقعا بايد از تک تک بازيکنان پرسپوليس تشکر کنم که سعي کردند به من در هر بازي روحيه بدهند تا پايم به گلزني باز شود، من فقط زحمات بازيکنان ديگر را تکميل کردم و تا روزي که در پرسپوليس توپ بزنم مطمئن باشيد براي گلزني از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کنم.


انصاري‌فرد در پاسخ به اين سؤال که آيا پرسپوليس سهميه آسيايي خواهد گرفت يا خير، نيز گفت: خوشبختانه نسبت به ابتداي فصل از همه لحاظ آمادگي بازي‌هاي سخت و گرفتن سه امتيازهاي لازم را داريم. تيم‌هاي ديگر از پرسپوليس شناخت دارند و با چشم بسته مقابل ما قرار نمي‌گيرند. شما ذوب آهن را ديديد که چگونه 9 نفره قصد متوقف کردن ما را داشت. برخي‌ها مي‌گفتند چون ذوب آهن 9 نفره است ما بايد چند گل ديگر مي‌زديم اما بعد از 9 نفره شدن، گل زدن به آنها سخت‌تر شده بود چون فشرده بازي مي‌کردند و قصد دفاع از گل خود را داشتند. اين موضوع کار را براي ما چند برابر سخت کرد.


وي افزود: اميدوارم با شرايط حال حاضر پرسپوليس و هماهنگي‌اي که در ساختار دفاعي و هجومي تيم وجود دارد هر چه سريع‌تر با توجه به فاصله نه چندان زياد با صدر جدول، امتيازهاي از دست رفته را جبران کنيم. البته نيم فصل دوم بهترين فرصت براي ما است تا به بهترين نحو خودمان را آماده بازي‌هاي حساس و گرفتن امتيازهاي لازم کنيم.


 

 

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 7,656
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ