loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 1 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

انتقاد تند سرمربي فجر از رويانيان


سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي با تاکيد براينکه اگر موافق انتقال حقيقي به پرسپوليس بودم از ديد رويانيان شرافت داشتم،گفت: آقاي رويانيان اگر قرار است کسي فراموش کند من بايد چشم‌هايم را بر روي مذاکره پنهاني و غيرحرفه‌اي شما با بازيکنم ببندم.


   محمود ياوري در خصوص مذاکره مسئولان باشگاه پرسپوليس با رضا حقيقي و اظهارات اخير رويانيان در مورد مدير عامل باشگاه فجرسپاسي و خود وي ضمن بيان مطلب فوق گفت: آقاي رويانيان در مسائل مديريتي کلان کشور انساني موفق است اما متاسفانه در مسائل باشگاه داري هنوز تجربه کافي را نداشته و قواعد حرفه اي حاکم بر فوتبال را رعايت نمي کند.


به گزارش مهر، وي در همين خصوص افزود: ايشان يک ماه و نيم پيش با هر ترفندي که بود رضا حقيقي را که با باشگاه فجرسپاسي قرارداد دارد به دفتر خود کشاند و با وي مذاکره کرد. متاسفانه فدراسيون فوتبال و کميته انضباطي آن آنقدر قاطع نيست که با اين گونه رفتارهاي غير حرفه اي برخورد قاطع داشته باشد.


سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي تاکيد کرد: رويانيان مي‌گويد در اين خصوص فقط با جعفري صحبت کرده اما آدم هايي از طرف باشگاه پرسپوليس مدام به حقيقي زنگ مي زنند که به هيچ وجه به اين موضوع ربطي ندارند. اگر بخواهم نام اين افراد را بگويم سنگ روي سنگ بند نمي شود اما به حرمت رويانيان از اين موضوع چشم پوشي کرده ام.


وي در همين خصوص افزود: شايد آقاي رويانيان نمي داند رابطه من با مدير عامل باشگاه خيلي نزديک بوده و ما از کار کردن با يکديگر لذت مي بريم. شايد ايشان نمي داند که جعفري در خصوص مسائل فني تيم بدون هماهنگي با من کاري انجام نمي دهد.


ياوري تاکيد کرد: آقاي رويانيان اگر قرار است کسي فراموش کند من هستم که مذاکره پنهاني و غير حرفه اي شما با بازيکن تيمم را که قرار داد دارد بايد فراموش کرده و چشم هاي خود را بر روي آن ببندم.


وي تاکيد کرد: من به حرمت رويانيان سکوت کرده، حرفي نمي زنم و نامي نمي آورم اما اگر بخواهم سکوتم را بشکنم سنگ روي سنگ بند نمي شود. اگر جعفري با شما همراه بوده و در راستاي منافع و خواسته شما بازيکن بدهد شرافت بالايي دارد در حالي که جعفري حدود 20 سال است که با شرافت و دست خالي تيم داري مي کند.


ياوري در همين خصوص تصريح کرد: آقاي رويانيان از ديد شما اگر من پا روي منافع باشگاه فجر گذاشته و با انتقال حقيقي به باشگاه پرسپوليس موافقت کنم نيز انسان باشرافتي خواهم بود و اگرنه شرافت ندارم! من 43 سال است که در فوتبال ايران مربيگري مي کنم و با کارهايي که خارج از عرف فوتبال صورت مي گيرد مبارزه مي کنم.


وي تاکيد کرد: آقاي رويانيان من هم مانند شما مرد قانون بوده و از قوانين مطلع هستم و به هيچ کس نيز از جمله شما توهين و بي احترامي نکرده ام اما اين موضوع دليل نمي شود که از حق و حقوق باشگاه خود بگذرم در حالي که خود بازيکن ما نيز مي گويد دوست دارد در تيم فجر بماند و نمي خواهد به پرسپوليس برود.


ياوري با بيان اينکه چون سالم زندگي و کار کرده ام از هيچ چيز نترسيده و تا آخر نيز روي حرف خود مي ايستم، تاکيد کرد: آقاي رويانيان شما در سطح مديريت کلان کشور انسان موفقي بوده ايد اما با رفتار غير حرفه اي خود در مديريت فوتبال به حقوق ساير تيم ها تجاوز مي کنيد.


سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي افزود: آقاي رويانيان اين تيم متعلق به شهيد بوده و نام يک شهيد بزرگوار پشت آن قرار دارد که اين تيم را از نظر روحي و رواني حمايت مي کند. شما بايد مراقب باشيد تا حرمت ها شکسته نشود. شما که در عمل نشان داده ايد حرمت ها را مي شکنيد اگر من نيز حرفي مي زنم از روي دلسوزي بوده و نمي توانم از حق و حقوق تيمم چشم پوشي کنم.


وي تاکيد کرد: آقاي رويانيان اگر دل شما به حال تيم فجرسپاسي مي سوزد جلو بياييد و از طرق مختلف مانند جذب اسپانسر کمک کنيد، ما نيز استقبال مي کنيم و من نيز قول مي دهم در هر تيمي که باشم سالي دو بازيکن جوان و با آتيه به شما تحويل دهم و اگرنه ما را به حال خود رها کنيد و کاري به ما نداشته باشيد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 181
  • بازدید کلی : 7,793
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ