loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 12 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)
ردیفتیمبازیهابردتساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
1 استقلال 15 9 4 2 16 7 9 31
2 سپاهان 16 9 3 4 27 17 10 30
4 راه آهن 16 7 5 4 16 14 2 26
5 تراکتورسازي 16 6 7 3 26 17 9 25
6 سايپا 16 7 4 5 16 12 4 25
7 فجر سپاسي 16 6 6 4 21 12 9 24
8 فولاد 15 6 5 4 23 16 7 23
9 مس 16 6 5 5 12 11 1 23
10 نفت تهران 16 5 7 4 19 15 4 22
11 پرسپوليس 16 5 6 5 20 16 4 21
12 صباي قم 16 5 5 6 17 16 1 20
13 داماش گيلان 16 4 7 5 16 22 -6 19
14 پيکان 16 5 4 7 16 32 -16 19
15 آلومينيوم 16 3 7 6 11 14 -3 16
16 ذوب آهن 16 3 4 9 14 24 -10 13
17 نفت آبادان 16 1 7 8 16 28 -12 10
18 گهر دورود 16 1 5 10 9 24 -15 8
3 ملوان 16 7 5 4 17 15 2  
رضا زراعت بازدید : 6 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (1)

لطفا برای ادامه ی کار من در سایت عضو شوید تا من هم بسیار خوش حالشم و به کارم ادامه بدم.

پایان با آرزوی موفقیت برای شما بازدید کننده ی گرامی

رضا زراعت بازدید : 6 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (1)
ایمون زاید
ایمون زاید

سایت گل- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که در تلاش است تا مراسمی را برای تجلیل از کریمی،‌ مهدوی کیا، باقری و هاشمیان برگزار کند.محمد رویانیان درباره پیشنهادهای کریم انصاری فرد، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که پرسپولیس امسال بازیکنان جوان و آینده‌داری دارد که می‌توانند به اروپا بروند. در حال حاضر چهار بازیکن ما پیشنهاد خارجی دارند که این پیشنهادها از کشورهای انگلیس، آلمان، روسیه و امارات است. وی افزود: علاوه بر انصاری فرد، پولادی و آقازمانی هم از تیم‌های خارجی پیشنهاد دارند. یک تیم عربی، آقا زمانی را می‌خواهد، ضمن این که به امید خدا در ماه اسفند چند بازیکن جوان پرسپولیس عازم برزیل می‌شوند تا شش ماه تمرین‌های ویژه‌ای انجام دهند. ما برای تجارت فوتبال گام‌های بزرگی برداشتیم که نتایج آنها در آینده‌ای نزدیک مشخص می‌شود.

رضا زراعت بازدید : 1 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال

تساوي پرگل ملوان و پرسپوليس درانزلي

 

تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري ديدني برابر ملوان انزلي متوقف شد.

لطفا برای دیدن ادامه توضیحات به ادامه ی مطلب بروید .

رضا زراعت بازدید : 3 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

کريمي:

خدا مثل دايي دوستم داشته که اينجا هستم

 

نامزد ايراني دريافت جايزه برترين بازيکن سال 2012 آسيا مي‌گويد حضورش در فهرست سه نفره برترين‌هاي آسيا تقدير خداوند بوده است.

لطفا برای دیدن ادامه ی صحبت های کریمی به ادامه ی مطلب بروید .

رضا زراعت بازدید : 2 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

مخالفت پرسپوليس با جدايي گردان


سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما شهاب گردان را راحت به دست نياورده‌ايم که او را راحت از دست بدهيم.


به گزارش ايسنا، سعيد شيريني با رد شايعه جدايي گردان افزود: ما شهاب را راحت به دست نياورده‌ايم که او را راحت از دست بدهيم. او يکي از بهترين دروازه‌بان‌هاي ايران است که جداي از توانايي‌هاي فني، از لحاظ اخلاقي هم زبانزد و مثال‌زدني است. او پرسپوليس را خانه خود مي‌داند و مجموعه پرسپوليس هم به شهاب دلبستگي دارد.

وي ادامه داد: در نيم فصل دوم در کورس رقابت‌هاي ليگ برتر هر تيمي که از يک دروازه‌بان خوب و آماده بهره ببرد، يک قدم از ساير تيم‌ها جلوتر خواهد بود و خوشبختانه پرسپوليس از اين لحاظ دو گام از ساير تيم‌ها جلوتر است چرا که ما دو دروازه‌بان آماده و قبراق در اختيار داريم که هر تيمي آرزوي داشتن آنها را دارد و به اين راحتي تيم را از اين نعمت محروم نمي‌کنيم.

شيريني در پايان تصريح کرد: شهاب گردان به پرسپوليس آمد تا به پيراهن شماره يک تيم ملي برسد. هر زمان به اين هدف رسيد، آنگاه براي او تصميم‌گيري خواهيم کرد. شايد آن زمان او به جايي رسيده باشد که فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد و در آن هنگام جلوي پيشرفت شهاب را نخواهيم گرفت.

 

رضا زراعت بازدید : 1 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

رويانيان:لقب حاجي قشنگ‌تر از شواليه است


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: لقب «حاجي» براي مديرعامل استقلال بسيار بهتر از لقب «شواليه» است.


به گزارش فارس، محمد رويانيان پس از عقد قرارداد همکاري با آکادميک ترافيک برزيل گفت: از اين به بعد پرسپوليس جهاني را مي‌بينيم و شاهد هستيم که تيم‌هاي بزرگ جهان توسط پرسپوليس به ايران مي‌آيند. ما وقت داريم 5 نفر از مربيان را که داراي گواهينامه A آسيا هستند، براي آموزش و کسب علم به برزيل بفرستيم. از اسفندماه 5 بازيکن 21 ساله را نيز عازم اين کشور مي‌کنيم تا آنها هم بتوانند آموزش ببينند.

وي افزود: شعار جديد باشگاه پرسپوليس دانش و ورزش در فصل جاري است. در حرکت تازه خود تلاش مي‌کنيم به فرهنگ فوتبال ايران کمک کنيم.

رويانيان در مورد اينکه اگر بازيکنان پايه براي آموزش به 3، 4 سال به برزيل فرستاده شوند، مشمول خدمت سربازي خواهند شد، عنوان کرد: روز شنبه قرار است اتفاقاتي بيفتد که تمامي اين مسائل حل مي‌شود. اجازه بدهيد روز شنبه برسد و انشاءالله اين مشکلات بخش عمده آن حل خواهد شد. البته ما تمام بازيکنان را به صورت 3 ساله به برزيل نمي‌فرستيم، ما نفرات 14 تا 21 سال داريم که در دوره‌هاي 3 ماهه، 6 ماهه و 3 ساله عازم برزل خواهند شد، اجازه نمي‌دهيم مشکلي ايجاد شود.

وي افزود: همچنين قصد داريم در کنار آموزش فوتبال بازيکنان ما زبان انگليسي را نيز ياد بگيرند، کمتر کسي در برزيل مي‌تواند انگليسي صحبت کند اما ما با کمک دوستانمان تلاش مي‌کنيم تا بازيکنان ما بتوانند آموزش اين زبان را ببينند.

رويانيان تاکيد کرد: در چند روز گذشته مسئولان آکادمي ترافيک از زمين درفشي‌فر و امام رضا بازديد کردند هر امکاناتي که لازم بود تامين کرديم. خدا را شکر مشکل سخت‌افزاري نداريم. اگر مي‌بينيد برزيلي‌ها جواب شما را نمي‌دهند به خاطر اين است که من به آنها چيزي ياد ندادم. اگر قبل از نشست به آنها صحبت کردن را ياد مي‌دادم الان مثل بلبل براي شما صحبت مي‌کردند. بازيکنانمان را به برزيل مي‌فرستيم و پس از سربازي قرارداد 3 ساله با آنان مي‌بنديم تا از آموزشي که دريافت کرده‌اند هم ما و هم ساير تيم‌ها استفاده کنند.

مديرعامل پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که اگر شما از پرسپوليس برکنار شديد آنوقت سرنوشت چه مي‌شود، گفت: من برنامه‌هايم را داده‌ام و هر مديرعاملي که بيايد نمي‌تواند برنامه‌هايم را بهم بزند. من يک کار ملي انجام مي‌دهم هميشه آماده هستم مرا بردارند، در پرسپوليس همانند پليس 110 و راهنمايي و رانندگي کارهايي کرده‌ام که ماندگار باشد. من استاد رفتن هستم و شما اطمينان داشته باشيد که هيچ مشکلي نيست.

رويانيان يادآور شد: کار کوچکي انجام نمي‌دهيم بازيکنان توانمندي را به برزيل مي‌فرستيم تا با سطح اول فوتبال جهان آشنا شود و سپس به ايران باز مي‌گرديم، تمام تلاشمان اين است که در آينده نفرات بيشتري را به برزيل بفرستيم.

رويانيان با پاسخ به اين سؤال که آيا باشگاه ترافيک ارتباطي با رانندگي و راهنمايي دارد، اظهار داشت: ما هر جا مي‌رويم همه چيز را گردنمان مي‌اندازند، يا ترافيک يا ماشين و يا حمل و نقل است که با آن روبرو مي‌شويم که در پرسپوليس هم دست از سر ما برنمي‌دارد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود شهاب گردان قرار است به سپاهان بپيوندد، گفت: از دو باشگاه براي گردان پيشنهاد آمده که آنها را مطالعه مي‌کنيم. شهاب يکي از بهترين‌هاي ايران است تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا او از رکود خارج شود چرا که مي‌تواند به تيم ملي کمک کند. به هر قيمتي اين کار را انجام مي‌دهم شايد به خاطر اين تصميم ما متضرر شويم اما کاري مي‌کنم که به نفع شهاب باشد.

رويانيان در پاسخ به اين سؤال در مورد اينکه چرا تيم‌هاي اروپايي و آسيايي اين روزها به دنبال بازيکنان پرسپوليس افتاده‌اند، گفت:‌ دو باشگاه بزرگ کريم انصاري فرد را مي‌خواهند. يک باشگاه حاضر است يک ميليون دلار به ما فقط براي هزينه انتقال انصاري فرد پرداخت کند. بازيکن ما از اروپا، شرق و غرب آسيا پيشنهاد دارد و آنها به طور جدي به دنبال نفرات ما هستند، اين انتخاب براي ما افتخار است اما ما بازيکنان‌مان را دوست داريم و به صورت شش دانگ به آنها نيازمند هستيم.

وي ادامه داد: ابتداي فصل مي‌گفتند سردار ميلياردي خرج مي‌کند، اما من اين کار را نکردم و اگر هم کرده باشم دو هدف در نظرم بود. يکي اينکه بازيکن ميلياردي را دو برابر بفروشم و هدف دومم اين بود که با جواناني که کسب کردم سال ديگر نياز به هزينه سنگين نداشته باشم. پس کار من اقتصادي بوده. اين يک افتخار است که بازيکنان ما را از اروپا، شرق و غرب آسيا مي‌خواهند.

رويانيان در مورد اينکه آيا علي عسگر به فجر سپاسي قرار است بپيوندد، عنوان کرد:‌حميد براي پرسپوليس است. او از بچگي در تيم ما حضور داشته و انشاءالله با خداحافظي با پرسپوليس هم فوتبالش را تمام مي‌کند.

وي در مورد شرايط پرسپوليس گفت: برنامه پرسپوليس براي نيم فصل نيست بلکه هدف‌ ما تمام فصل است، مي‌خواهيم در 3 رتبه ابتدايي فصل قرار بگيريم. براي رسيدن به اين هدف برنامه داريم و مي‌خواهيم تيم‌مان را تقويت کنيم. مي‌خواهيم به رتبه‌هاي بالايي جدول برسيم، حداقل خواسته ما کسب سهميه آسياست در مسير ما ممکن است دچار افت و خيز شويم اما ديگر بايد خيز بلندتري بردايم تا بتوانيم به جايي برسيم که مناسب ما باشد.

رويانيان افزود: مقابل ملوان بازي سختي را داريم وضعيت آب و هوا بزرگترين مشکل ماست. حاشيه‌هايي هم بيرون از زمين وجود دارد که اين کار را سخت‌تر کرده است اما انزلي و هوداران ملوان مردم بسيار خوب و با ارزشي هستند. باعث خوشحالي من است که آنها در جدول شرايط خوبي دارند و جايگاه تيمي با سابقه ملوان هم رتبه‌هاي بالايي جدول است.

وي در مورد حواشي بيرون از زمين بازي عنوان کرد: مسائلي است که متاسفانه غير فوتبالي است. حرف‌هايي است که دوست ندارم آن را عنوان کنم و حتي دوست ندارم تيتر آن را هم عنوان کنم.

مدير عامل پرسپوليس عنوان کرد: ما درخواست کرديم يا بازي‌مان را عقب بيندازند يا به تيم ملي دو بازيکن بيشتر ندهيم. اميدوارم با اين دو خواسته موافقت شود.

رويانيان در مورد اينکه ماجراي رفتن و ماندن او که اين روزها مطرح مي‌شود، چه چيزي است، گفت: رفتن موضوع خوبي است اما ماندن نه، من هم همين امروز آماده رفتن هستم چون با تمام توان تلاش خودم را کردم البته ممکن است 5 سال هم در پرسپوليس بمانم چون اخلاقم به اين شکل است.

وي در مورد لقب شواليه فتح‌الله‌زاده عنوان کرد:‌ نمي‌دانم شواليه چيست، بايد اين موضوع را از فتح‌الله‌زاده بپرسيد، شواليه در فرانسه بود يا در انگليس نمي‌دانم، نمي‌دانم اين بحث‌ها به عنوان شوخي مطرح مي‌شود و بايد بگويم که فتح‌الله‌زاده به قول جوانان يکي است. به نظر من لقب حاجي براي فتح‌الله‌زاده خيلي قشنگ‌تر از شواليه است، حالا او مي‌خواهد شواليه باشد چيز ديگري است. من يک مدرک سربازي دارم و ديگر دنبال اين حکم و آن حکم نيستم، فرماندهان بزرگي داشتيم که من کوچک همه آنها هستم، هميشه افتخار مي‌کنم که به عنوان سرباز ايران فعاليت مي‌کنم.

رويانيان در مورد اينکه آيا در جام حذفي شرکت مي‌کنند، يا نه، گفت: متاسفانه از وقتي که مديرعامل پرسپوليس شدم تمام اتفاقات بد به من مي‌خورد. تاريخ دربي سال قبل در جام حذفي بسيار بد بود، متاسفانه قرعه بد، تصميمات بد و همه اتفاقات بد براي ما رقم مي‌خورد. بيشترين بازيکن از تيم ما به تيم ملي دعوت مي‌شود و الحمدالله همه تصميمات بر عليه من است. اگر قبول نکنم اول تذکر مي‌دهم بعد وارد ميدان مي‌شويم و در آخر چون هيچ کاري نمي‌توانيم بکنيم وارد زمين مي‌شويم و بازي مي‌کنيم.

 

رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

پس از عقد قرارداد با آکادمي ترافيک

رويانيان: بازيکنان ما به برزيل مي‌روند


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: در يک ماه آينده تلاش ده ماهه من به ثمر خواهد نشست و کارخانه توليد پرسپوليس و توسعه تجارتش راه‌اندازي مي‌شود.


   محمد رويانيان پس از عقد قرارداد باشگاه پرسپوليس با آکادمي ترافيک برزيل اظهار داشت: ابتدا ايام شهادت اباعبدالله الحسين را تسليت مي‌گويم. افتخار بزرگي است که اين تفاهمنامه را امضا مي‌کنيم تا پرسپوليس را به اروپا و جهان معرفي کنيم. عظمت پرسپوليس به هواداران چندين ميليوني داخل و خارج ايران است و از روزي که به پرسپوليس آمده‌ام اين هدف را دنبال کردم و چشم‌اندازم هم با نام پرسپوليس جهاني تعريف شده است.


به گزارش فارس، وي گفت: توسعه اقتصادي و زيرساختها هدف اولم است و نمي خواهيم و دست خود را جلوي کسي دراز نکنيم و به دولت هم نيازمند باشيم. در يازده ماه گذشته تا حدودي به اهدافم رسيده ام و در حال حاضر در دوره بهره‌برداري هستيم. در مورد ساختار اقتصاديمان به زودي خبرهاي خوشي در راه است که الان وقت گفتن آنها نيست.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس عنوان کرد: بخش دوم کار ما تيم‌هاي پايه است که در حال حاضر صفر هستيم. ما بايد توليدکننده بازيکن باشيم اما اينطور نيست. براي خودمان بازيکن نداريم چه برسد به اينکه بخواهيم بازيکن صادر کنيم. بايد توليدکننده بازيکن با محور تجارت باشيم؛ ابتدا به تيم ملي بعد آسيا و اروپا.


رويانيان گفت: از امروز به مدت يک ماه سامانه راه‌اندازي مي‌کنيم که در طول تاريخ فوتبال ما بي نظير است. خبرهاي بسيار خوبي در راه است. در يک ماه آينده تلاش ده ماهه من به ثمر خواهد نشست و کارخانه توليد پرسپوليس و توسعه تجارتش راه‌اندازي مي‌شود. بايد نامي که از پرسپوليس وجود دارد به واقعيت بپيوندد به همين دليل براي توسعه فوتبال پرسپوليس تلاش زيادي کردم و در همين زمينه قراردادي با باشگاه اروپايي در ايران امضا کرديم.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: با سامانه نظام آموزشي  بچه‌هاي ابتدايي، راهنمايي و دانشگاهي را زيرنظر مي‌گيريم. ايجاد ساختار شبکه ملي يکي ديگر از اهداف ما است. تاکنون رابطه ما با هواداران از طريق بازي‌هاي پرسپوليس بوده است که اين کار پخته‌اي نيست. مي‌خواهيم رابطه دوطرفه باشد. شبکه اجتماعي تحت عنوان حاميان پرسپوليس راه‌اندازي مي‌کنيم تا نقش مسائل اخلاقي و فرهنگي به بدنه جامعه ما وارد شود. اين يکي از مسائل مهم است استفاده از پتانسيل بالاي هواداران، افزايش قدرت در آسيا و حضور در اروپا از ديگر اهداف ما است.


وي تاکيد کرد: کارهايي در پرسپوليس کردم که در 50 سال گذشته بي نظير بوده و انجام نشده است. درست است که جايگاه ما خوب نيست و افت و خيز داشتيم آن هم به دليل آينده نگري ما است. تا حدودي غافل شديم اما جبران مي‌کنيم. هرگز از اصولم کوتاه نمي‌ايم حتي اگر به ضررم باشد.


مديرعامل پرسپوليس تصريح کرد: مردم اتفاقات جديدي را مي‌بينند. تفاهمنامه ما با آکادمي ترافيک برزيل سه ساله است. اين آکادمي سومين کمپاني بزرگ است که استاديوم دارد و کار تجاري مي‌کند به تيم‌هاي پايه خيلي تأکيد دارد. بر اساس اين قرارداد چند اتفاق بزرگ خواهد افتاد بازيکنان زير 21 سال ما به برزيل مي روند و در دوره‌هاي 3 ،6 و 3 ساله آموزش مي‌بيند و پس از آن وارد تيم مي‌شوند. همين الان 5 بازيکن منچستر و 114 بازيکن جهان در اين ‌آکادمي آموزش مي‌بينند. اين آکادمي تورنمنت‌هايي با حضور تيم‌هاي بزرگ اروپايي مانند بايرن مونيخ، آث ميلان،منچستر و بارسلونا برگزار کرده است که ما هم در آينده در آنها شرکت مي‌کنيم.


 

رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

استيلي:پيشنهادتيم‌هاي ليگ برتري را ردکردم


رئيس آکادمي فوتبال باشگاه پرسپوليس گفت: براي رايزني با آکادمي ترافيک پيشنهاد تيم‌هاي ليگ برتري را رد کردم.


حميد استيلي در حاشيه عقد قرار داد باشگاه پرسپوليس با آکادمي باشگاه ترافيک برزيل اظهار داشت: خوشبختانه پس از مدت‌ها اتفاق بسيار خوبي در فوتبال ما و باشگاه پرسپوليس در حال رخ دادن است. هيچ وقت در تيم‌هاي پايه مخصوصا در تيم‌هاي بزرگ پرسپوليس و استقلال سرمايه گذاري خوبي نمي‌شود، به همين دليل شخصا با رويانيان در اين باره صحبت‌هايي داشتم.

به گزارش فارس،وي افزود: از چند تيم ليگ برتري براي عقد قرار داد پيشنهادهاي خوبي به من شد اما آنها را رد کردم و 45 روز به دنبال امضاي اين قرار داد با برزيلي‌ها رفتيم. ما براي اينکه به تيم‌هاي پايه خود سر و سامان بيشتري دهيم چارت تشکيلاتي را براي آکادمي خود مشخص کرديم. آدم‌هايي را براي کمک دعوت کرديم که به درد ما بخورد تا زير مجموعه مدير عامل باشگاه و زير شاخه کميته فني و رئيس سازمان فوتبال يعني تاج در شوراي آکادمي کار خود را دنبال کند.

استيلي ادامه داد: با وجود صحبت‌هاي رويانيان متاسفانه کمي از لحاظ سخت افزاري مشکل داريم. فقط ورزشگاه امام رضا را براي تمرين 5 رده سني داريم که اين مسئله کارمان را مشکل کرده مثلا همين تيم ترافيک برزيل فقط 5 زمين تمرين در اختيار دارد.

وي تاکيد کرد: اتفاق بزرگي براي فوتبال ما افتاده که ما بتوانيم فوتبال را در کنار تحصيل،براي کسب استعدادهاي درخشان شناسايي کنيم. به همين دليل براي کمک با افراد بزرگي مثل کماسي، براي واحد ارزيابي و سنجش‌مان به توافق رسيديم. همچنين براي استعداد يابي 3 گزينه مد نظر داريم تا انتخاب‌هاي شايسته‌اي داشته باشيم.

وي در پاسخ به سؤالي که با اين شرايط به نظر شما براي حضور بازيکنان و مربيان در برزيل دعوايي پيش نمي‌آيد نيز گفت: تنها من نيستم که در اين خصوص تصميم مي‌گيرم بلکه شوراي آکادمي پرسپوليس افراد را انتخاب مي‌کند ما فقط بازيکنان زير 21 ساله به برزيل نمي‌فرستيم بلکه سنين 15، 19 ساله نيز را انتخاب خواهيم کرد تا در برزيل آموزش پيدا کنند هدف ما اين است که با يک برنامه ريزي پشتوانه پرسپوليس پر قدرت شود تا بازيکن سازي را در تيم خودمان براي آينده داشته باشيم و نه چشم‌مان دست ديگران باشد.
رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

ليست 18 نفره پرسپوليس براي بازي با ملوان


ليست 18 نفره تيم فوتبال پرسپوليس براي ديدار مقابل ملوان اعلام شد.


  ليست 18 نفره باشگاه پرسپوليس براي سفر به انزلي اعلام شد.


گردان، نيلسون، پولادي، بنگر، نورمحمدي، ماهيني، نقي‌زاده، آقازماني، رضايي، نوري، فشنگچي، خانزاده، مهدوي‌کيا، علي‌ عسگر، احمدزاده، کاظميان و انصاري فرد، 18 بازيکني هستند که براي ديدار مقابل ملوان عصر امروز به انزلي مي‌روند.


به گزارش فارس، در چارچوب هفته شانزدهم ليگ برتر، تيم‌هاي پرسپوليس و ملوان فردا از ساعت 15:15 با يکديگر روبرو مي‌شوند.

رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

کاناوس:

هدف ما توسعه در فوتبال ايران و پرسپوليس است


مدير عامل آکادمي ترافيک برزيل گفت: هدف ما توسعه در فوتبال ايران و برزيل است.


   رودولف کاناوس مدير عامل آکادمي ترافيک برزيل پس از عقد قرار داد همکاري با باشگاه پرسپوليس گفت: باعث خوشحالي من است که با باشگاه پرسپوليس اين تفاهم نامه را امضا کردم، مي‌دانم توقعات بالا است ترافيک از بزرگترين شرکت‌هاي رده پايه در فوتبال برزيل است. هدف ما توسعه فوتبال در ايران و به خصوص باشگاه پرسپوليس است که اميدوارم بتوانيم به نتيجه خوبي دست يابيم.


به گزارش فارس، وي افزود: ما بازيکناني را داريم که در ليگ اروپا و کشورهاي مثل اسپانيا، هلند، پرتغال و آلمان حاضر هستند. نفرات زيادي را در رده سني 18 تا 21 ساله پرورش داديم در حال حاضر 5 بازيکن جوانان برزيل پرورش يافته آکادمي ترافيک هستند و مي‌خواهيم در پرسپوليس هم فعاليت‌هاي خوبي را در همين راستا انجام دهيم.


کاناوس در مورد شرايط فوتبال ايران گفت: مي‌دانم پرسپوليس تيم بزرگي در آسيا است ايراني‌ها در فوتبال تاکتيک خاص خودشان را دارند و فوتبال پويايي را بازي مي‌کنند. بازي دوستانه پرسپوليس را چند روز پيش تماشا کرديم متوجه شدم بازيکنان ايران مي‌توانند حرفه‌اي‌تر شوند. بايد کمک بيشتري کنيم تا بتوانيم در پرسپوليس تاثير گذار شويم.

رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

خداحافظي کريمي با ژوزه

گزارش تمرين امروز پرسپوليس


علي کريمي براي حضور در جلسه انتخاب بهترين بازيکن سال آسيا در پايان تمرين امروز با ژوزه خداحافظي کرد.


 به گزارش فارس، تيم پرسپوليس از ساعت 10:30 امروز با حضور در زمين درفشي‌فر يک جلسه تمرين کرد.


* علي کريمي به دليل اينکه امروز براي حضور در مراسم انتخاب بهترين‌هاي آسيا راهي کوآلامپور مي‌شود، قرار بود امروز به تمرين نيايد اما با اين وجود با حضور در درفشي‌فر 2 ساعت با فيزيوتراپ تيم تمرين کرد. او در پايان تمرين پس از صحبت با ژوزه و شيريني از آنها خداحافظي کرد تا به کوالالامپور برود.


* بازيکنان روي توپ‌هاي ارسالي و ضربات شروع مجدد تمرين کردند.


* اعضاي کادر فني پرسپوليس از شرايط آب و هوايي انزلي سؤال مي‌کردند، گفته مي‌شود پرسپوليسي‌ها نماينده‌اي را براي اطلاع از اين موضوع به انزلي فرستادند.


* در ابتداي تمرين مانوئل ژوزه با بازيکنان صحبت کرد، او گفت: در پرسپوليس ليست مازادي نداريم و به حرف‌ها و شايعاتي که مطرح مي‌شود توجه‌اي نکنيد. تا نيم فصل کار مي‌کنيم و هنوز هيچ چيزي مشخص نيست.


* با توجه به بارش باران صبح امروز زمين درفشي‌فر خيس بود.


* مانوئل ژوزه براي مهاجمان تمرينات ويژه‌اي در نظر گرفته بود.


* اسماعيل‌زاده و قاضي به صورت اختصاصي در کلينيک کار خود را دنبال مي‌کردند.


* معدنچي و نيلسون امروز در تمرينات گروهي حاضر شدند. معدنچي کمي از ناحيه پا احساس درد مي‌کرد.


* تمرين امروز پرسپوليس حدود 40 دقيقه به طول انجاميد. پرسپوليسي‌ها ساعت 17:30 عصر امروز راهي انزلي مي‌شوند. ديدار تيم هاي ملوان و پرسپوليس فردا ساعت 15:15 در ورزشگاه تختي انزلي برگزار مي شود.


 

رضا زراعت بازدید : 4 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

مراسم معرفي بهترين‌هاي آسيا ساعت 15:30


رئوس برنامه‌هاي جلسات کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام شد.


    به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، پس از آنکه روز گذشته کميته فوتبال بانوان، کميته حقوقي  و کميته داوران کنفدراسيون فوتبال آسيا تشکيل جلسه داد، نشست کميته مسئوليت هاي خاص برگزار شد و کميته ليگ حرفه اي کنفدراسيون، هم تشکيل جلسه داد.


امروز سه شنبه کميته فني و کميته ويژن کنفدراسيون فوتبال آسيا تشکيل جلسه دادند و نشست برنامه هاي آينده توسعه فوتبال آسيا با توجه به ظرفيت هاي مالي هر فدراسيون در حال برگزاري است. سپس جلسه کميته بررسي آيين نامه ها و قوانين برگزار خواهد شد و پس از اين نشست کميته پزشکي تشکيل جلسه خواهد داد.


فردا چهارشنبه جلسه ارزيابي فدراسيون هاي عضو برگزار مي شود. سپس دو کميته مالي و حسابرسي و همچنين کميته مسابقات برگزار مي شود و پس از صرف ناهار، کميته بازاريابي و کميته مالي جلسه مشترکي را برگزار خواهند کرد.


روز پنجشنبه 9 آذر 91 کميته اجرايي از صبح تشکيل جلسه مي دهد و اين جلسه تا پس از صرف ناهار هم ادامه خواهد داشت و مراسم بهترين هاي فوتبال آسيا ساعت 20 به وقت محلي و 15:30 به وقت تهران در ماندارين اورينتال کوالالامپور برگزار خواهد شد.


 

رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

قرارداد 3 ساله باشگاه پرسپوليس با ترافيک برزيل


باشگاه پرسپوليس با آکادمي ترافيک برزيل قرارداد سه ساله امضا کرد.


    قرارداد 3 ساله همکاري باشگاه پرسپوليس با آکادمي ترافيک برزيل امروز در باشگاه پرسپوليس امضا شد. همکاري‌ها بين دو طرف در خصوص آکادمي‌ها در تهران و پرورش تيم‌هاي پايه خواهد بود.


به گزارش فارس، در اين جلسه محمد رويانيان، حميد استيلي و پرويز کماسي به همراه مسئولان آکادمي ترافيک حضور داشتند.


حدود 40 خبرنگار براي پوشش اين جلسه به باشگاه پرسپوليس رفته بودند.


حميد استيلي به عنوان رئيس شوراي آکادمي باشگاه پرسپوليس معرفي شده تا در اين زمينه فعاليت بيشتري انجام دهد.


 

رضا زراعت بازدید : 1 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

پرسپوليس و ملوان يادآور بازي‌هاي دهه 60


سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: آنهايي که تازه به فوتبال آمده‌اند حرمت رقيب را نگه‌ دارند و مسايل تازه‌اي را مد نکنند.


    محمد احمد‌زاده در مورد ديدار روز چهارشنبه با پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه هر دو تيم، فوتبال خوب و تهاجمي را انجام مي‌دهند و اميدوارم اين مسابقه مثل هميشه زيبا و تماشاگرپسند باشد و تماشاگران در سراسر ايران از ديدن اين مسابقه لذت ببرند. تيمي هم که شايسته برد است و بيشتر ميدان داري مي‌کند و شانس گلزني بيشتري دارد، پيروز شود. ملوان مي‌خواهد با حمايت تماشاگران در جريان بازي، 3 امتياز اين مسابقه را بگيرد و همچنان شرايط خوبش را در جدول حفظ کند.


به گزارش فارس، سرمربي ملوان در مورد اينکه با توجه به پرنوسان بودن پرسپوليس در اين فصل، تصور مي‌کند با تيمي قدرتمند روبه رو شود يا تيمي ضعيف، گفت: با پرسپوليسي‌ مواجه خواهيم شد که نوسان کمي دارد، آنها تيم خوبي هستند و يکي از تيم‌هاي تاريخي فوتبال ايران است و ملوان هم گنجينه فوتبال در انزلي و استان است. با قدمتي که اين دو تيم دارند اميدوارم بتوانند خواسته تماشاگران فوتبال را برآورده کنند.


وي در مورد اينکه چند برد مقابل پرسپوليس داشته است، گفت: ملوان مقابل پرسپوليس هم پيروزي داشته و هم شکست، فاصله برد و باخت‌هاي پرسپوليس و ملوان زياد نيست. ما در تهران و انزلي اين تيم را برده‌ايم و آنها هم در ورزشگاه آزادي و تختي انزلي پيروز شده‌اند. بازي پرسپوليس و ملوان يادآور فوتبال دهه‌ 50 و 60 براي فوتبال دوستان ايراني خواهد بود و تاريخ يک بار ديگر اين دو تيم را مقابل هم قرار داده‌ است.


سرمربي ملوان در مورد اينکه غيبت سيد جلال حسيني چقدر به نفع ملوان است، گفت: همه تيم‌ها در برخي از بازي‌ها بازيکن مصدوم و محروم دارند و قطعا براي آنها بازيکن جايگزين مناسبي دارند. پرسپوليس هم از اين امر مستثني نيست و اين تيم هم از بازيکن ديگري به جاي حسيني در خط دفاعش استفاده مي‌کند.


احمدزاده در مورد اينکه گفته مي‌شود تماس مشکوک با بازيکنان پرسپوليس از سوي باشگاه ملوان گرفته شده گفت: اين به من ارتباطي ندارد. هيچ وقت دنبال چنين مسائلي نيستم و نبودم. نبايد با طرح چنين مواردي گذشته خوب دو تيم را زير سؤال برد. بهتر است آنهايي که به تازگي به فوتبال آمده‌اند قداست آن را حفظ کنند و احترام حريف را نگه دارند. در فوتبال همواره رسم بر اين بوده که احترام حريف نگه داشته شود. بهتر است آنهايي که تازه به فوتبال آمده‌اند در فوتبال مسايل جديدي را مد نکنند، ضمن اينکه باشگاه به اندازه کافي در اين موارد پاسخگو خواهد بود.

رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

درودگر:پرسپوليس هميشه بوي قهرماني مي‌دهد


مديرعامل باشگاه ملوان انزلي گفت: با حضور غير ورزشي‌ها در فوتبال دروغ و ريا هم وارد اين رشته ورزشي شد.


    صادق درودگر در مورد ديدار  روز چهارشنبه با پرسپوليس گفت: پرسپوليس تيم بزرگ و پرمهره‌اي است و ما به اين تيم احترام مي‌گذاريم. پرسپوليس هميشه بوي قهرماني مي‌دهد و هميشه تيم بزرگي است. با اين حال ملوان با تمام قوا براي شکست دادن پرسپوليس به ميدان مي‌رود و احمدزاده برنامه‌هاي خاصي براي پيروزي برابر اين تيم دارد.


به گزارش فارس، وي در مورد اينکه گفته مي‌شود از سوي باشگاه ملوان تماس‌هاي مشکوکي با بازيکنان پرسپوليس گرفته شده، گفت: برخي حرف‌ها  آنقدر خنده‌دار است که حتي بهتر است پاسخي به آنها داده نشود. از ايام محرم و عاشوراي حسيني بايد درس بگيريم و به فرموده سالار شهيدان امام حسين (ع) اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.


وي تصريح کرد: در مکتب ملوان چنين چيزي نيست. من عضو کوچکي از اين باشگاه بزرگ هستم ولي 30 سال است در ورزش حضور دارم چنين اتهامي هرگز به ملوان بزرگ و با ريشه نمي چسبد. از آن زماني که پرسپوليس و استقلال در صندوق عقب ماشين‌هاي علي پروين و منصور پورحيدري بود، يا تيم نفت آبادان در صندوق ماشين علي فيروزي جا مي‌شد و در شيراز غلامحسين پيرواني يک تنه فجرسپاسي را اداره مي‌کرد هيچ وقت شاهد چنين اتهام‌هاي حيرت انگيزي در فوتبال نبوديم. از زماني که غير ورزشي‌ها وارد فوتبال شدند، دروغ و ريا هم در فوتبال رواج پيدا کرد.


درودگر در مورد تقدير از کاشاني و مهدوي‌کيا قبل از بازي با پرسپوليس، گفت: هفته قبل با آنها تماس گرفته‌ايم و در اين مورد هماهنگي لازم را انجام داده‌ايم.


وي در مورد اينکه نکند اين تماس را مشکوک دانسته‌اند، گفت: نمي‌دانم والله کجاي چنين تماسي مشکوک است؟!


مديرعامل باشگاه ملوان در مورد اينکه بعد از 4 برد تيمش برابر پيکان باخت، گفت: زيبايي و جذابيت فوتبال به غير قابل پيش بيني بودن آن است. ذات فوتبال اينگونه است. در واليبال شايد اگر 100 بار با برزيل بازي کنيم امکان دارد هر 100 بار بازنده شويم اما در فوتبال اگر 100 بار با برزيل بازي داشته باشيم شايد در 10 مسابقه پيروز شويم.

رضا زراعت بازدید : 4 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

رضايي: نيم‌فصل از پرسپوليس جدا نمي‌شوم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برخلاف شايعات نيم‌فصل از اين تيم جدا نمي‌شوم.


    غلامرضا رضايي در خصوص بازي مقابل ملوان اظهار داشت: ملوان در فصل جاري و با توجه به نتايجي که گرفته نشان مي دهد تيمي خطرناک است، آنها در زمين خود و در برابر هوادارانشان به خوبي فوتبال را به نمايش مي‌گذارند اما از طرفي ديگر ما هم در يکي از بهترين شرايط‌ خودمان هستيم و دست پر بايد از انزلي برگرديم.


به گزارش فارس، وي افزود: من با رفع کامل مصدوميت براي اين بازي آماده هستم و اميدوارم که پس از مدت‌ها بتوانم براي پرسپوليس مؤثر و مفيد باشم. متاسفانه مصدوميتي که گريبانم را گرفت، کمي من را از آن شرايط ايده‌آل دور کرده بود اما همه چيز گذشت و کاملا آماده‌ام.


رضايي درباره خبر جدايي‌اش در نيم‌فصل از پرسپوليس گفت: در اين باره هيچ صحبتي نشده و من با قدرت در پرسپوليس هستم و کار خودم را دنبال خواهم کرد تا بتوانم در نيم فصل دوم بيشتر به تيم محبوبم کمک کنم به اين مسائل نيز توجهي ندارم و دوست دارم هر روز بهتر از روز گذشته باشم، شرايط تيم ما در حال حاضر طوري است که بايد به فکر نتيجه گرفتن در دو ديدار آينده و تا قبل از نيم فصل باشيم تا با خيال راحت اين فصل دوم را آغاز کنيم.

رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

انتقال انصاري‌فرد به سلتيک اسکاتلندمنتفي شد


با نظر مسئولان باشگاه پرسپوليس و ژوزه ترانسفر انصاري‌فرد به سلتيک اسکاتلند منتفي شد.


  مسئولان باشگاه سلتيک اسکاتلند در چند مدت گذشته 2 بار با سرخ‌پوشان براي انتقال کريم انصاري‌فرد به تيم خود مذاکراتي انجام داده‌ و پيشنهادهاي خود را به قرمزپوشان در قالب چند بند اعلام کرده‌اند، اما با بررسي‌هاي انجام شده و نظر ژوزه و مسئولان باشگاه پرسپوليس بالاخره با اين درخواست تيم اسکاتلندي رسما مخالفت شد.


به گزارش فارس، مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام کردند که با توجه به شرايط پرسپوليس فعلا به حضور اين بازيکن در اين تيم نياز است.

رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

درخشان: ديگران خود را به سطح کريمي برسانند


سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: براي ما فرقي نمي‌کند چه تيمي قهرمان نيم فصل شود، ما به فکر تيم خودمان هستيم.


    حميد درخشان در مورد ديدار روز چهارشنبه برابر سپاهان گفت: بازي بسيار سختي پيش رو داريم. سپاهان تيم بزرگ و با سابقه‌اي است. بازيکنان خوبي دارد و نمي‌خواهد از کورس قهرماني عقب بماند. مصدومان ما هم به بازي با سپاهان نرسيده‌اند و با همان بازيکنان قبلي به ميدان مي‌رويم.


به گزارش فارس، وي ادامه داد: اگرچه نتيجه بازي ما با سپاهان در تعيين قهرمان نيم فصل تاثيرگذار است اما براي ما فرقي نمي‌کند که چه تيمي قهرمان نيم فصل شود. ما به نتيجه تيم خودمان توجه داريم و فقط مي‌خواهيم وضعيت خودمان را بهبود ببخشيم. بازي در اصفهان کار بسيار دشواري است.


وي در مورد حضور علي کريمي در بين سه نامزد مرد سال فوتبال آسيا، عنوان کرد: اتفاق خيلي خوبي براي فوتبال ما است و اميدوارم کريمي يکبار ديگر اين افتخار را به دست بياورد که بهترين بازيکن سال آسيا شود.


درخشان در مورد اينکه برخي مي‌گويند وقتي کريمي با 34 سال سن در جمع برترين‌هاي آسيا قرار مي گيرد معنايش اين است که ما بازيکن جايگزيني برايش نداشته‌ايم، گفت: اين طور نيست. ديگران بايد خودشان را به سطح کريمي برسانند و ما بازيکن خوب در فوتبال زياد داريم.


 

 

رضا زراعت بازدید : 3 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

براي تقدير از کاپيتان‌ها برگزار مي‌شود

مراسم ويژه براي يکصدمين بازي مهدوي‌کيا وکريمي


مسئولان باشگاه پرسپوليس به پاس تقدير از يکصدمين بازي مهدي مهدوي کيا و علي کريمي با پيراهن قرمز مراسم ويژه‌اي را برگزار خواهند کرد.


  مهدي مهدوي کيا و علي کريمي همواره 2 بازيکن با تاثير گذار براي پرسپوليس و فوتبال ايران بوده‌اند، از همين رو مسئولان باشگاه پرسپوليس تصميم گرفتند پس از بازگشت علي کريمي از مالزي به مناسبت يکصدمين بازي مهدوي کيا و کريمي مراسم ويژه‌اي را براي تقدير از اين 2 بازيکن خوب کشورمان برگزار کنند.


به گزارش فارس، در اين مراسم قرار است فوتبالي‌ها، مسئولان مختلف کشوري و هواداران فوتبال کشورمان حضور داشته باشند. البته برنامه‌هاي ويژه براي اين کار ملي در نظر گرفته شده که قرار است در روز برگزاري مراسم متعاقبا اعلام شود.


در اين مراسم از علي کريمي نيز تقدير ويژه‌اي به دليل حضورش در بين 3 بازيکن برتر آسيا انجام خواهد شد.


زمان اين مراسم پس از بازگشت کريمي از مالزي مشخص خواهد شد. احتمال اين موضوع وجود دارد که ميهمانان خارجي نيز در مراسم پرسپوليسي‌ها حضور داشته باشند.


 

رضا زراعت بازدید : 5 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

گل‌محمدي: حسيني عمداً سه اخطاره نشد


مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نبودن حسيني در انزلي تنها مشکل ما است، اما به سه کارت شدن عمدي او هيچ اعتقادي ندارم و ذات فوتبال او تعصبي است.


  يحيي گل محمدي درباره آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه در چند روز گذشته و قبل از رويارويي با ملوان تمرينات و بازي تدارکاتي خوبي برگزار کرديم و به جز محروميت سيد جلال حسيني با آمادگي کامل به مصاف نماينده پرقدرت انزلي مي‌رويم. اميدوارم که در اين بازي به امتياز کامل برسيم.


به گزارش فارس، وي در پاسخ به سؤالي که برخي‌ها مي‌گويند حسيني به عمد خود را 3 کارته کرده تا به انزلي نيايد نيز گفت: بعيد مي‌دانم اين موضوع درست باشد. من اعتقاد ندارم که او به عمد 3 کارته شد، چون ذات فوتبال حسيني بازي تعصبي است. بالاخره در فوتبال خشونت وجود دارد و يک مدافع هم کارش هم براي حفظ دروازه سخت است.


حسيني قبل از بازي با ذوب آهن 2 کارته بود و در شرايطي کارت سوم را گرفت که مستحق گرفتن آن بود. مشکل خاصي در اين زمينه وجود ندارد چون بازي‌ها بعدي سيد جلال را در اختيار داريم.


وي در خصوص برنامه جديد سازمان ليگ نيز گفت: بدون تعارف در برنامه‌هاي سازمان ليگ و مخصوصا برنامه‌هاي جديد خيلي متضرر شديم. متاسفانه همه اين موضوعات روي هم انباشته شده و در کل در ليگ امسال به پرسپوليس ظلم شده است و اين بي عدالتي همچنان ادامه دارد و هيچ کس از آن جلوگيري نمي‌کند.


مربي تيم پرسپوليس عنوان کرد: جام حذفي يک فرصت خوب است تا ما قهرمان شويم، اما با برخي از تصميم‌ها کار ما مشکل شده است. من صد در صد مخالف برگزاري جام حذفي بدون ملي پوشان هستم. اين موضوع را به باشگاه اعلام کرده‌ام و حالا هر کاري دوست دارد باشگاه انجام بدهد. ما 5 بازيکن تاثير گذار و خوب داريم که به تيم ملي دعوت شدند، پس تکليف خودمان چيست؟! اميدوارم که مسئولان باشگاه اين موضوع را با قاطعيت پيگيري کنند.


گل محمدي در خصوص بازي مقابل ملوان نيز گفت: کار بسيار سختي را مقابل ملوان در پيش داريم. آنها تيم با تجربه و بسيار خوبي در شهر خودشان مقابل حريفان به ميدان مي‌روند، مخصوصا در بازي مقابل ما که هواداران‌شان با قدرت آنها را حمايت خواهند کرد. کار سختي در پيش داريم،  اما بايد با تمرکز و بهتر از گذشته مقابل حريف ظاهر شويم تا هر طوري که شده به 3 امتياز بازي برسيم.


وي درباره مصدوميتش در تمرينات پرسپوليس نيز گفت: مشکل خاصي نبود، در يک صحنه همراه با نور محمدي به هوا پريديم تا ضربه بزنيم اما رضا پايش بيش از حد به هوا آمد و باعث شد صورت من بر اثر يک برخورد خراشيدگي پيدا کند و دچار خونريزي شود. اما مشکل خاصي نيست و تا 2 روز آينده اين مصدوميت برطرف خواهد شد.

رضا زراعت بازدید : 3 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

دعاي 70 ميليون ايراني پشت سر کريمي است

رويانيان: فتح‌الله‌زاده در فوتبال ما يکي است


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: قطعاً دعاي 70 ميليون ايراني بدرقه راه علي کريمي براي انتخاب شدن به عنوان بهترين بازيکن آسياست.


    محمد رويانيان در خصوص سفر علي کريمي به مالزي براي حضور در جمع بهترين‌هاي آسيا، اظهار داشت: ‌از وقتي که خبر حضور کريمي در بين 3 بازيکن برتر آسيا را شنيديم، همه پرسپوليسي ها به خود مي بالند که اين بازيکن خوش تکنيک و خوب را در اختيار داريم.


به گزارش فارس، وي افزود: به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي علي کريمي  و همه کانديداهاي ايران در مراسم معرفي بهترين هاي آسيا آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم حق کريمي را به او بدهند.


رويانيان ادامه داد: کريمي بداند دعاي 70 ميليون ايراني و حتي هواداران استقلال در ايام عزاداري و سوگواري آقا اباعبدالله‌ الحسين پشت سر او خواهد بود تا انشاءالله بتواند براي دومين بار جزو بهترين‌هاي آسيا باشد.


وي خاطرنشان کرد: قطعا باشگاه پرسپوليس لحظه به لحظه پيگير مراسم انتخاب بهترين بازيکن آسيا خواهد بود تا هواداران فهيم فوتبال کشورمان را از اين اتفاق بزرگ باخبر کند. اميدوارم که کريمي بتواند با شايستگي‌هايي که دارد اين افتخار را براي کشور عزيزمان و شادي دل مردم به ارمغان بياورد. من از رسانه‌ها مي‌خواهم تا مثل هميشه يار و ياور کريمي در اين بين باشند.


رويانيان در خصوص صحبت‌هاي اخير در مورد لقب شواليه فتح‌الله‌زاده نيز گفت: بحث خاصي نبود. بالاخره گرفتن يک پست بين‌المللي توسط فتح‌الله‌زاده يک برند براي فوتبال کشورمان و باشگاه بزرگ استقلال است. من هميشه گفته‌ام هر وقت استقلال و پرسپوليس قوي باشند، فوتبال ما قوي مي‌شود. فتح‌الله‌زاده در فوتبال ما يکي است و با سعي و تلاشي که دارد يکي از بهترين مديران فوتبال ما است. من براي او هميشه آرزوي موفقيت دارم.


رويانيان در پايان در خصوص برنامه‌هاي باشگاه پرسپوليس براي کريمي خاطرنشان کرد: انشاءالله اگر علي‌ آقا دست پر به ايران برگردد براي ايشان برنامه مفصلي داريم. البته اگر او خداي ناکرده جزو بهترين آسيا هم نشد، باز هم هيچ چيزي از ارزش کريمي که در بين 3 نامزد برتر بازيکن آسيا بود، کم نمي‌شود، چون او ارزش زيادي براي فوتبال ايران دارد.

رضا زراعت بازدید : 3 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

براي حضور در مراسم بهترين‌هاي آسيا

علي کريمي فردا عازم مالزي مي‌شود


علي کريمي براي شرکت در مراسم معرفي بهترين‌هاي آسيا فردا راهي مالزي مي‌شود.


   علي کريمي هافبک تيم پرسپوليس که نامزد 3 بازيکن برتر آسيا است فردا سه‌شنبه براي حضور در مراسم انتخاب بهترين‌هاي آسيا راهي مالزي خواهد شد تا در اين مراسم شرکت کند. اين مراسم پنجشنبه هفته جاري برگزار مي شود و علي کريمي روز بعد از مراسم برترين‌هاي آسيا به تهران باز خواهد گشت تا در تمرينات پرسپوليس شرکت کند.


 به گزارش فارس، رقباي کريمي از چين و کره جنوبي هستند.


کريمي يک بار در سال 2004 عنوان بهترين مرد سال آسيا را کسب کرده است.

رضا زراعت بازدید : 3 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

بازتاب قراردادهمکاري پرسپوليس باباشگاه برزيلي


باشگاه پرسپوليس و دپورتيوو برزيل به اهداف ورزشي و اقتصادي تفاهم‌نامه‌اي را امضا کردند.


   نمايندگان باشگاه دپورتيوو برزيل براي بازديد از امکانات باشگاه فوتبال پرسپوليس ايران در اين باشگاه حضور پيدا کردند.


رودولفو کاناوسي و رافائل بوتليو 22 نوامبر (2 آذر) به تهران رسيدند تا بر روي جزئيات قرارداد همکاري 2 باشگاه به توافق رسيده و آن را نهايي کنند.


پرسپوليس با 35 ميليون هوادار، پر هوادارترين تيم باشگاهي در ايران و آسيا است و از هيئت مديره‌‌اي حرفه‌اي بهره مي‌برد.


به گزارش فارس، اين قرارداد همکاري با اهداف اقتصادي و ورزشي انجام شده که در آن بخش‌هاي تبادل تکنولوژي و برنامه‌ريزي جهت پيشرفت و توسعه تيم‌هاي پايه‌اي نيز گنجانده شده است.


در اين قرارداد آورده شده بازيکنان جوان ايراني براي استفاده از تسهيلات آکادمي ترافيک در اين کشور حضور پيدا کنند.


 

رضا زراعت بازدید : 3 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

امضاي قرارداد همکاري پرسپوليس با ترافيک برزيل


مسئولان باشگاه پرسپوليس در هتل آزادي با آکادمي ترافيک برزيل قرارداد همکاري امضا کردند.


محمد رويانيان اين روزها به دنبال اين است که تيم‌هاي پايه خود را با استفاده از تجارب بين‌المللي و تاسيس آکادمي‌هاي فوتبال قوي‌تر کند.

از همين رو دو روز قبل مسئولان آکادمي ترافيک برزيل وارد ايران شدند و پس از بازديد از امکانات باشگاه پرسپوليس قرار شد با رويانيان و حميد استيلي پاي ميز مذاکره بنشيند.

امروز جلسه اي در هتل آزادي برگزار شد و طرفين با يکديگر تفاهم نامه‌اي را در زمينه همکاري براي تاسيس آکادمي فوتبال و همچنين برنامه‌هاي ويژه براي تيم‌هاي پايه پرسپوليس به امضا رساندند.

طبق اين تفاهم نامه قرار است مسئولان ترافيک برزيل در ايران و برخي از شهرستان‌ها آکامي فوتبال تاسيس کنند و نخبه‌ها را براي کمک به تيم‌هاي پايه و بزرگسالان پرسپوليس شناسايي و از آنها در سال‌هاي ديگر استفاده کنند.

 

رضا زراعت بازدید : 3 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

انصاري‌فرد:به فکر آقاي گلي در پرسپوليس نيستم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: گرچه تشنه گلزني هستم اما به آقاي گلي فصل گذشته‌ام فکر نمي‌کنم.


    کريم انصاري‌فرد در خصوص بازي با ملوان اظهار داشت: به نظرم دو ديدار بسيار سخت و حساس را در مقابل تيم خوب و ريشه دار ملوان داريم. ابتدا بايد در ليگ برتر و سپس در جام حذفي مقابل اين تيم قرار بگيريم که در هر دو مسابقه به برد احتياج داريم.


وي افزود: سرنوشت ما در ليگ برتر و جام حذفي طوري به ملوان گره خورده که اگر اشتباه کنيم، در هر دو جام ضرر خواهيم کرد. به همين دليل با شرايطي که در حال حاضر داريم، با وجودي که روز سختي در انتظار ماست، اما مي‌توانيم با برد زمين بازي را ترک کنيم. البته بازي در انزلي هميشه بسيار سخت و حساس است چون تيم ملوان هواداران بسيار خوبي دارد. ولي خوشبختانه تجربه بازيکنان‌مان آنقدر بالاست که اين گونه مسائل براي ما مشکل ساز نشود.


به گزارش فارس، وي در خصوص احتمال آقاي گلي‌اش نيز گفت: من به هيچ عنوان به گذشته فکر نمي‌کنم که آقاي گل بودم چون همه چيز تمام شده است. امسال به دنبال اين هستم تا کم کم از آن شرايط خاص بيرون بيايم و براي پرسپوليس گلزني کنم. من هميشه تشنه گلزني‌ام چون وظيفه يک مهاجم همين است اما واقعا بايد از تک تک بازيکنان پرسپوليس تشکر کنم که سعي کردند به من در هر بازي روحيه بدهند تا پايم به گلزني باز شود، من فقط زحمات بازيکنان ديگر را تکميل کردم و تا روزي که در پرسپوليس توپ بزنم مطمئن باشيد براي گلزني از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کنم.


انصاري‌فرد در پاسخ به اين سؤال که آيا پرسپوليس سهميه آسيايي خواهد گرفت يا خير، نيز گفت: خوشبختانه نسبت به ابتداي فصل از همه لحاظ آمادگي بازي‌هاي سخت و گرفتن سه امتيازهاي لازم را داريم. تيم‌هاي ديگر از پرسپوليس شناخت دارند و با چشم بسته مقابل ما قرار نمي‌گيرند. شما ذوب آهن را ديديد که چگونه 9 نفره قصد متوقف کردن ما را داشت. برخي‌ها مي‌گفتند چون ذوب آهن 9 نفره است ما بايد چند گل ديگر مي‌زديم اما بعد از 9 نفره شدن، گل زدن به آنها سخت‌تر شده بود چون فشرده بازي مي‌کردند و قصد دفاع از گل خود را داشتند. اين موضوع کار را براي ما چند برابر سخت کرد.


وي افزود: اميدوارم با شرايط حال حاضر پرسپوليس و هماهنگي‌اي که در ساختار دفاعي و هجومي تيم وجود دارد هر چه سريع‌تر با توجه به فاصله نه چندان زياد با صدر جدول، امتيازهاي از دست رفته را جبران کنيم. البته نيم فصل دوم بهترين فرصت براي ما است تا به بهترين نحو خودمان را آماده بازي‌هاي حساس و گرفتن امتيازهاي لازم کنيم.


 

 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 7,645
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ