loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 3 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

انصاري‌فرد:به فکر آقاي گلي در پرسپوليس نيستم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: گرچه تشنه گلزني هستم اما به آقاي گلي فصل گذشته‌ام فکر نمي‌کنم.


    کريم انصاري‌فرد در خصوص بازي با ملوان اظهار داشت: به نظرم دو ديدار بسيار سخت و حساس را در مقابل تيم خوب و ريشه دار ملوان داريم. ابتدا بايد در ليگ برتر و سپس در جام حذفي مقابل اين تيم قرار بگيريم که در هر دو مسابقه به برد احتياج داريم.


وي افزود: سرنوشت ما در ليگ برتر و جام حذفي طوري به ملوان گره خورده که اگر اشتباه کنيم، در هر دو جام ضرر خواهيم کرد. به همين دليل با شرايطي که در حال حاضر داريم، با وجودي که روز سختي در انتظار ماست، اما مي‌توانيم با برد زمين بازي را ترک کنيم. البته بازي در انزلي هميشه بسيار سخت و حساس است چون تيم ملوان هواداران بسيار خوبي دارد. ولي خوشبختانه تجربه بازيکنان‌مان آنقدر بالاست که اين گونه مسائل براي ما مشکل ساز نشود.


به گزارش فارس، وي در خصوص احتمال آقاي گلي‌اش نيز گفت: من به هيچ عنوان به گذشته فکر نمي‌کنم که آقاي گل بودم چون همه چيز تمام شده است. امسال به دنبال اين هستم تا کم کم از آن شرايط خاص بيرون بيايم و براي پرسپوليس گلزني کنم. من هميشه تشنه گلزني‌ام چون وظيفه يک مهاجم همين است اما واقعا بايد از تک تک بازيکنان پرسپوليس تشکر کنم که سعي کردند به من در هر بازي روحيه بدهند تا پايم به گلزني باز شود، من فقط زحمات بازيکنان ديگر را تکميل کردم و تا روزي که در پرسپوليس توپ بزنم مطمئن باشيد براي گلزني از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کنم.


انصاري‌فرد در پاسخ به اين سؤال که آيا پرسپوليس سهميه آسيايي خواهد گرفت يا خير، نيز گفت: خوشبختانه نسبت به ابتداي فصل از همه لحاظ آمادگي بازي‌هاي سخت و گرفتن سه امتيازهاي لازم را داريم. تيم‌هاي ديگر از پرسپوليس شناخت دارند و با چشم بسته مقابل ما قرار نمي‌گيرند. شما ذوب آهن را ديديد که چگونه 9 نفره قصد متوقف کردن ما را داشت. برخي‌ها مي‌گفتند چون ذوب آهن 9 نفره است ما بايد چند گل ديگر مي‌زديم اما بعد از 9 نفره شدن، گل زدن به آنها سخت‌تر شده بود چون فشرده بازي مي‌کردند و قصد دفاع از گل خود را داشتند. اين موضوع کار را براي ما چند برابر سخت کرد.


وي افزود: اميدوارم با شرايط حال حاضر پرسپوليس و هماهنگي‌اي که در ساختار دفاعي و هجومي تيم وجود دارد هر چه سريع‌تر با توجه به فاصله نه چندان زياد با صدر جدول، امتيازهاي از دست رفته را جبران کنيم. البته نيم فصل دوم بهترين فرصت براي ما است تا به بهترين نحو خودمان را آماده بازي‌هاي حساس و گرفتن امتيازهاي لازم کنيم.


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 7,654
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ