loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 2 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

پولادي: دوست دارم لژيونر شوم


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اجازه دهيد به جام‌جهاني برويم بعد همديگر را بکشيد.


    مهرداد پولادي در گفتگو با فارس، پس از چند روز سکوت خود را شکست و در خصوص وضعيت تيم ملي و پرسپوليس صحبت‌‌هاي زير را اعلام کرد:


* ابتدا در خصوص وضعيت تيم ملي بگو آيا با شکست مقابل ازبکستان کار براي صعود پيچيده‌تر نشد؟


متاسفانه در شرايط بسيار سخت و عجيبي قرار گرفته‌ايم ولي مطمئن باشيد صعود به جام جهاني نشدني نيست. بايد با يک همت ملي سعي و تلاش چند برابر به جام جهاني برويم. متاسفانه غفلت بدي کرديم و نتيجه را مقابل ازبکستان واگذار کرديم. ما 3 بازي حساس را که بسيار سخت و دشوار است، پيش رو داريم بايد همه به يکديگر کمک کنيم که از اين مسير سخت در فوتبال کشورمان با قدرت و سربلند بيرون بيايم. اميدوارم همه تا دقيقه 90 به تيم ملي کمک کنند.


* اگر جدول را ببيني بازي‌هاي ازبکستان نسبت به تيم ملي ايران راحت‌تر است آنها روي کاغذ شانس بيشتري براي صعود دارند؟


شما به دنبال اين نباشيد که روي کاغذ حساب کنيد چه تيمي به مرحله بعدي صعود مي‌کند. فوتبال غير قابل پيش بيني است، قبل از بازي با ازبکستان همه اين شانس را به ما داده بودند که پيروز مي‌شويم و مسافر برزيل خواهيم شد ولي به يکباره همه چيز تغيير کرد. قطعا در 3 بازي آينده نيز خيلي از مسائل تغيير پيدا خواهد کرد به شرط اينکه ما خودمان باشيم و با امتيازهاي کامل زمين بازي را ترک کنيم.


* اما تيم‌هاي ديگر نيز بيکار نشسته اند؟


مطمئن باشيد ما منتظر نمي‌شويم تا تيم‌هاي ديگر يک گام بردارند و انشاالله مستقيم به جام جهاني مي‌رويم. حيف است که فوتبال ايران در جام جهاني نباشد و حسرت بخوريم.


* قبول داري که در بازي مقابل ازبکستان کمي متفاوت‌تر از بازي با کره بوديد؟


روبروي ازبک بازي بدي را به نمايش نگذاشتيم. شرايط داوري و همه چيز دست به دست هم داد در يک بازي که بايد مي‌برديم نتيجه را به حريف واگذار کرديم. باور کنيد براي همه بچه‌ها و کادر فني خيلي سخت بود. شخصا هنوز باورم نمي‌شود که اين اتفاق افتاده اما اين هم جزئي از فوتبال است و بايد قبول کنيم شرايط براي ما بسيار سخت شده. اگر بخواهيم هر روز به فکر بازي با ازبکستان و شکست مقابل اين تيم باشيم مطمئن باشيد 3 بازي آينده خودمان را از دست مي‌دهيم. ما بايد گذشته را فراموش کنيم و با سعي و تلاش چند برابر در 3 بازي آينده به نتيجه خوب برسيم. در حال حاضر نياز به آرامش داريم.


* اما روزهايي که نياز به آرامش داريد همه با همديگر جنگ و دعوا دارند و انگار همه چيز به آخر رسيده؟


متاسفانه در فوتبال ما هميشه جنگ و دعوا وجود دارد. شما يک روزي را به من بگوييد که در فوتبال ما جنگ و دعوا نباشد اما من خواهش مي‌کنم همه اين جنگ‌ و دعواها را کنار بگذاريد چون 3 بازي سرنوشت ساز و مهم در انتظار فوتبال ايران است. بگذاريد به جام جهاني برويم بعد همديگر را بکشيد. اجازه بدهيد تيم ملي به جام جهاني برود. در حال حاضر به نظر من مردم هستند که عذاب مي کشند، پس بايد براي رضايت دل آنها تلاش کنيم.


* قبول داري حضور در جام جهاني نه تنها براي مردم بلکه براي بازيکنان هم مهم است؟


بله، 100 در 100 اين موضوع مهم است. اگر نگاهي به جام جهاني قبلي داشته باشيم متوجه مي شويم همه بازيکنان ما با درخشش در جام جهاني توان اين را پيدا کرده‌اند ترانسفر شوند. اگر به جام جهاني نرويم يک نسل فوتبال کشورمان مي‌سوزد و مطمئن باشيد ضربه اين موضوع را فوتبال ما مي‌خورد. من از همه مي‌خواهم هر کمکي که مي توانند از امروز به تيم ملي کمک کنند. مسئولان، بازيکنان مربيان، رسانه‌ها بايد بدانند تا با کمک آنها مي‌توانيم به جام جهاني برويم.


* راستي در مورد پيشنهاد خارجي خودت چه تصميمي گرفتي آيا به بلژيک مي‌روي؟


درباره اين موضوع بايد آقاي رويانيان صحبت کند اما فکر نکنم با جدايي من موافقت شود. پرسپوليس در حال حاضر نياز به کمک من دارد، شخصا دوست دارم در اين تيم بمانم. اگر وضعيت تيم در جدول بهتر شود و به بالا بيايد دوست دارم ترانسفر شوم اما با اين شرايط کمک به پرسپوليس بسيار مهم تر است. هميشه در تيم ملي و پرسپوليس به تيم فکر مي کنم.


* تو در تيم ملي در جناح چپ بازي مي‌کني و کي‌روش اصرار دارد که بايد در پرسپوليس هم همين اتفاق بيفتد آيا اين موضوع درست است؟


يک صحبت‌هايي مبني بر اين موضوع شده. من در تيم ملي در جناح چپ بازي مي‌کنم اما نظر سرمربي پرسپوليس متفاوت با تيم ملي است. در پرسپوليس هر جا ژوزه صلاح بداند بازي مي‌کنم تا در خدمت تيم باشم. برايم هيچ فرقي ندارد و فقط به دنبال خدمت به پرسپوليس هستم.


* شرايط پرسپوليس را چگونه ارزيابي مي‌کني؟


خوشبختانه با 20 امتياز تنها با تيم دوم 5 امتياز اختلاف داريم انشاالله اگر در دو بازي آينده تا نيم فصل 6 امتياز بگيريم در نيم فصل دوم مي‌توانيم اتفاقات نيم فصل اول را جبران کنيم، البته اگر 4 امتياز هم بگيريم بد نيست چون با اين شرايط مي‌توانيم مدعي قهرماني باشيم.


 * به نظر تو چرا بازي مقابل ذوب آهن سخت شد؟ 


در بازي مقابل ذوب آهن شرايط طوري بود که 20 دقيقه اول خيلي بد بوديم و 2 گل هم خورديم اما اتفاقات فوتبال باعث شد ذوب آهن 10 نفره و بعد 9 نفره شود شرايط براي ما تغيير کرد و با يک پيروزي شيرين در دقيقه 96 توانستيم دل هواداران را شاد کنيم.


* بعد از اتفاقات بازي با مس کرمان نگاه ها روي تو زوم شد و در بازي با ذوب آهن هم که تعويض شدي باز ناراحت بودي.


مربي صلاح مي‌داند که کدام بازيکني چه اندازه در زمين باشد، چون مربي خودش بايد جواب بدهد نه من. اين هم جزئي از فوتبال است مربي نفر اول است و اگر صلاح بداند يک بازيکن تعويض مي‌شود. ناراحتي من روي نيمکت بيشتر بابت اين موضوع بود که 2 بر صفر عقب بوديم فکر کردم اگر در زمين بودم بيشتر مي‌توانستم به پرسپوليس کمک کنم اما بيرون آمدم و خدا را شکر در دقيقه 96 پيروز ميدان بوديم. اميدوارم با اضافه شدن ساير بازيکنان مصدوم پرقدرت‌تر شويم.


* کريمي هم به پرسپوليس برگشت؟


اکثر مردم از جمله خودم دوست داشتيم، کريمي برگردد. خدا را شکر ژوزه و رويانيان هم با کريمي کنار آمدند تا او برگردد. اميدوارم هر چه سريعتر مصدوميتش برطرف شود به ما کمک کند. کريمي بازيکن بزرگي است و بايد قدر او را بدانيم.


* بعد از اينکه مهدوي کيا پنالتي را از دست داد چه احساسي داشتي، برخي‌ها مي‌گويند پرسپوليس به زور و کمک داور ذوب آهن را شکست داد؟


سؤال خوبي پرسيد، چند سال پيش پرسپوليس در دربي 9 نفره مقابل استقلال بازي کرد و در آن بازي گل نخورد و نباخت. شرايط فوتبال همين است در بازي مقابل ذوب آهن همه به آب و آتش زديم که پرسپوليس برنده باشد. ما به جز اينکه پنالتي را از دست داديم چند موقعيت 100 در 100 را گل نکرديم. خدا هم به هواداران لطف کرد و توانستيم اين بازي حساس را با برد پشت سر بگذاريم. اميدوارم در بازي‌هاي آينده مخصوصا خارج از خانه پرقدرت‌تر ظاهر شويم تا به نتايج دلخواه برسيم و به بالاي جدول برويم.


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 211
  • بازدید کلی : 7,823
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ