loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 4 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

آپيا: ناراحتم که پرسپوليسي نشدم


هافبک غنايي پس از آنکه مورد تائيد کادرفني پرسپوليس قرار نگرفت، گفت: از اينکه نتوانستم پرسپوليسي شوم، ناراحت هستم.


  استپان آپيا پس از منتفي شدن حضورش در پرسپوليس اظهار داشت: اميدوار بودم تا بتوانم با قرمزپوشان قرارداد امضا کنم و با فوتبالي جديد آشنا شوم اما اين اتفاق رخ نداد. من چون بازيکن حرفه‌اي هستم فعلا در اين باره حرفي براي گفتن ندارم.


به گزارش فارس، وي افزود: در طول مدت حضورم در تمرينات پرسپوليس با دوستان خوبي آشنا شدم و براي تک‌تک آنها آرزوي موفقيت مي‌کنم. همچنين با حضور در ايران با فرهنگ و آداب جديدي آشنايي نسبي پيدا کردم و اميدوارم اين خاطره خوش هميشه در ذهنم بماند. البته از اينکه نتوانستم با پرسپوليس قرارداد ببندم ناراحتم.


وي در پايان در خصوص جلسه‌اش با محمد رويانيان و قول مديرعامل پرسپوليس گفت: بالاخره تصميم‌گيرنده فني تيم سرمربي است، من از رويانيان بابت مهمان‌نوازي‌اش تشکر مي‌کنم و او واقعا رفتار خوبي با من داشت و برايش در پرسپوليس آرزوي موفقيت دارم.


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 7,736
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ