loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 6 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

مهدوي کيا: طرفداران باز شرمنده ام کردند


مهدي مهدوي کيا مي گويد اين اتفاقي خوشايند است که در 35 سالگي ، محبوب ترين بازيکن سال فوتبال آسيا شده است.


مهدي مهدوي کيا در گفت و گو با خبرآنلاين ؛ درباره انتخابش از سوي سايت آمار فيفا به عنوان محبوب ترين بازيکن سال آسيا از نظر کاربران اين سايت گفت:« به هر حال اينکه 80 هزار نفر از هواداران پرسپوليس به اين سايت رفتند و به من راي داده اند تا عنوان محبوب ترين بازيکن سال به من برسد برايم يک افتخار است. براي هر بازيکني ، چنين لطفي از سوي مردم در هر سني و هر زماني يک افتخار بزرگ است و بايد از تک ، تک هواداران عزيز تيم ملي و باشگاه پرسپوليس که هميشه به من لطف داشتند ،تشکر کنم. »

مهدي درباره ادامه درباره اينکه چنين اتفاقي در آخرين سال فوتبالش برايش افتاده مي گويد:« اتفاق شيريني است. به لطف خدا تا اينجاي فصل برايم پر بوده از اتفاقات خوشايند اما اميدم اين است که همه چيز ختم به خير شود. زماني مي توانم بگويم به رويايم رسيدم که فصل را با قهرماني به پايان برسانيم. شايد الان همه بگويند ، خيلي سخت است که پرسپوليس امسال در صف مدعيان باشد اما اگر از همين حالا امتيازهاي مان را جمع کنيم ، جبران کردن 8 امتياز فاصله تا صدر جدول خيلي هم دشوار نيست. ما بايد براي اين کار و براي جبران محبت طرفداران ، از جان مان مايه بگذاريم. من که انگيزه ام براي اينکه در سال آخر فوتبالم با کاپ خداحافظي کنم خيلي بالاست. اميدوارم شانس يارمان شود و بچه هاي تيم هم به خاطر تيم ، مردم و البته کمي هم براي من ، تلاش شان را بيش از قبل کنند و اين لحظه باشکوه براي فوتبالم اتفاق بيفتد.»

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 7,647
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ