loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 2 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

رضايتنامه رضا حقيقي صادر شد


بازيکن سابق فجر سپاسي شيراز گفت: مذاکرات شب گذشته رويانيان با جعفر جعفري مدير عامل فجر شهيد سپاسي نتيجه داد و رضايت نامه من صادر شد.


    رضا حقيقي در گفتگويي مبني بر حضور وي در تيم پرسپوليس گفت: شب گذشته مديريت باشگاه پرسپوليس با مذاکراتي که با مديريت باشگاه فجر داشتند با يکديگر به توافق رسيدند و قرار شد که باشگاه پرسپوليس مبلغي را براي دريافت رضايت نامه من به تيم فجر پرداخت کنند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، بازيکن سابق فجر سپاسي شيراز در ادامه در خصوص قراردادش با تيم پرسپوليس گفت: من به مدت 2 سال با تيم قرارداد امضا کردم و خدا را شکر پس از اينکه باشگاه پرسپوليس مبلغ درخواستي از سوي باشگاه فجر را پرداخت کرد تيم فجر هم رضايت نامه من را صادر کرد و من هم در حال حاضر زيرنظر پزشکان تيم پرسپوليس مشغول حرکات فيزيوتراپي و کار با وزنه هستم تا هرچه زودتر دوران مصدوميت خود را پشت سر بگذارم تا بتوانم با انگيزه بالا در خدمت تيم پرسپوليس باشم.


حقيقي در پايان در خصوص حضورش در تمرينات اين تيم خاطرنشان کرد: به اميد خدا و پس از سپري شدن دوران مصدوميت تمرينات خود را از نيم فصل با اين تيم آغاز مي کنم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 142
  • بازدید کلی : 7,754
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ