loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 1 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

بنگر: اين عنوان را مديون هواداران سپاهان هستم


نامزد بازيکن سال فوتبال آسيا گفت: با وجود برخي کم لطفي‌ها، اين عنوان را مديون هواداران سپاهان هستم.


    به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محسن بنگر درباره قرار گرفتن در جمع پنج نامزد نهايي سال فوتبال آسيا گفت: اين براي سومين بار است که کانديداي بازيکن سال فوتبال آسيا مي شوم. پيش از اين، دو سال متوالي جز 10 کانديداي سال فوتبال آسيا شده بودم و امسال در جمع پنج نامزد اين عنوان قرار گرفتم که براي من افتخاري بزرگي است.


بنگر در مورد دلايل اين انتخاب از سوي AFC گفت: فصل گذشته در ليگ قهرمانان آسيا و در دو بازي مرحله حذفي، دو گل متوالي براي تيم سپاهان زدم که موجب شد اين تيم در جمع تيم هاي برتر قرار گيرد. در مرحله يک شانزدهم به الاهلي عربستان گل زدم و در بازي بعد، دروازه تيم استقلال را باز کردم که موجب شد تيم سپاهان در جمع هشت تيم برتر آسيا قرار گيرد.همچنين سه بازي متوالي به عنوان بازيکن برتر ميدان در اين مسابقات معرفي شدم که اين فاکتورها تاثير زيادي در قرار گرفتن بنده در جمع پنج بازيکن برتر فوتبال آسيا داشته است.


مدافع مياني پرسپوليس درباره رقابت با علي کريمي بر سر کسب اين عنوان گفت: بنده رقابتي با علي کريمي ندارم. اين انتخابي است که AFC انجام داده است. علي کريمي بازيکن بزرگ و پرافتخاري است که نيازي به تعريف من ندارد. همه، علي کريمي را مي شناسند و نيازي نيست من راجع به او صحبت کنم. اميدوارم علي کريمي در انتخاب نهايي، رتبه اي بالاتر از من داشته باشد. به شکلي که اگر کريمي اول مي شود بنده دوم شوم و اگر کريمي چهارم مي شود، من پنجم شوم.


بنگر در ادامه تصريح کرد: اين انتخاب مربوط به عملکرد فوتباليست ها در سال 2012 بوده و اگر بنده نامزد چنين عنواني شده ام محصول تلاش همبازيانم در تيم سپاهان و حمايت هواداران اين باشگاه نيز بوده است. به رغم اينکه در سايه يکسري مسائل، کم لطفي هايي از سوي هواداران سپاهان ديده ام اما اين افتخار را متعلق به آنها مي دانم و آن را به هواداران سپاهان و هواداران خوب پرسپوليس که در همه حال مرا مورد لطف و محبت خود قرار داده اند، تقديم مي کنم و اين موضوع را با مسائلي که در فصل جاري رخ داده، دخالت نمي دهم.


محسن بنگر در پاسخ به اين سوال که چرا بازيکني که سه سال نامزد بازيکن سال فوتبال آسيا شده به تيم ملي ايران دعوت نمي شود، گفت: دعوت نشدن به تيم ملي براي من عادي شده اما براي مردم نمي دانم. جالب است که هيچ نگاهي به سمت من از سوي تيم ملي وجود ندارد. دعوت نشدن به تيم ملي در چنين شرايطي بسيار سخت است. نمي توانم حرفي بزنم و قضاوت را به کارشناسان و مردم واگذار مي کنم و تلاش خودم را با تمام وجود در بازي هاي پرسپوليس انجام مي دهم و اميدوارم نسبت به اين موضوع تجديد نظر شود.


بنگر در پايان درباره وضعيت کنوني تيم فوتبال پرسپوليس افزود: همه چيز خوب است. ما به جبران امتيازات فکر مي کنيم و مي‌خواهيم روند خوبي که در پيش گرفته ايم را ادامه دهيم. سه امتياز بازي با ذوب آهن براي ما حياتي است. ما بايد در بازي هاي باقي مانده حداکثر امتيازات را کسب کنيم تا در کورس قهرماني قرار بگيرم.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 205
  • بازدید کلی : 7,817
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ