loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 2 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

به خاطر هواداران تا جايي که بتوانم صبر مي‌کنم؛

شکوري:اگر ناچارشوم ازپرسپوليس شکايت مي‌کنم


مدافع سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌دانم باشگاه پرسپوليس مي‌تواند ما را جريمه کند و پولمان را ندهد.


    ابراهيم شکوري در گفتگويي اظهار داشت: باشگاه پرسپوليس 30 درصد از قرار داد فصل گذشته ما را به عنوان جريمه در نظر گرفته است نمي‌دانم پرسپوليس مي‌تواند چنين کاري کند يا نه؟ رويانيان گفت که همه را جريمه کرده‌ايم، اگر واقعا همه بچه‌هاي فصل قبل را جريمه کرده باشند، مشکلي ندارد اما اگر فقط مرا جريمه کرده‌اند حق مرا خورده‌اند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي افزود: طلب دارم و هنوز از پرسپوليس شکايت نکرده‌ام چون اوضاع پرسپوليس در جدول خوب نبود و منتظر آينده هستم سعي مي‌کنم تا جايي که مي‌شود از پرسپوليس شکايت نکنم اما اگر چنين کاري نمي‌کنيم فقط و فقط به خاطر مردم و هواداران پرسپوليس است و شرايط حرفه‌اي مي‌گويد که بايد شکايت کنم و پيگير مطالباتم باشم تا به حق و حقوقم برسم اما فعلا پاي پرسپوليسي بودنم ايستاده‌ام.


شکوري گفت:‌ هيچ کدام از بازيکنان فصل گذشته پرسپوليس هنوز براي رسيدن به پولشان از باشگاه شکايت نکرده‌اند و من هم مثل بقيه منتظر اتفاقات آينده هستم شايد سردار لطف کرد و پول ما را داد خيلي اميدوارم که چنين اتفاقي بيفتد چون سردار نشان داده که حق کسي را نمي‌خورد و براي باشگاه پرسپوليس هم درآمد زايي دارند انشا الله رويانيان حق ما را هم بدهد و کار به شکايت نکشد.


مدافع سابق پرسپوليس اظهار داشت: در 3 سالن که عضو پرسپوليس بودم، تمام تلاش خودم را کردم و هيچ گاه کم کاري نکردم تا تيم موفق شود و هواداران خوشحال باشند ما تلاش خودمان را کرديم اما فصل گذشته متاسفانه نتوانستيم نتيجه بگيريم بالاخره فوتبال همين است و گاهي اوقات هرچه تلاش مي‌کني، نتيجه نمي‌گيري.


شکوري تصريح کرد: کل قرار داد فصل قبل از من با پرسپوليس 230 ميليون تومان بود و به اندازه پولي که گرفتم تلاش کردم و هيچ وقت کم کاري نکردم چون هميشه خودم را پرسپوليس مي‌دانم الان هم به خاطر هواداران تا جايي که مي‌توانم صبر مي‌کنم و از پرسپوليس شکايت نمي‌کنم.


وي ادامه داد: در تمام مدتي که در پرسپوليس بودم به عشق هواداران و براي خوشحال آنها تمام تلاش خودم را کردم و خوشحالم که با پرسپوليس قهرمان هم شديم و مردم شاد شدند هميشه هدفم سربلندي و موفقيت پرسپوليس بودم و هواداران شاهد هستند که هميشه با تمام وجود بازي کردم و هيچ وقت کم کاري نکردم پرسپوليس براي من روزهاي خوبي داشت و با اين تيم قهرماني در جام حذفي را بدست آوردم و در کنار هواداران جشن گرفتيم که خاطرات خيلي خوبي بود.


شکوري در پايان گفت: فعلا صبر مي‌کنم و به خاطر هواداران و شرايط خاصي که پرسپوليس در حال حاضر دارد،‌ از اين تيم شکايت نمي‌کنم مگر اينکه مجبور شوم از پرسپوليس شکايت کنم اميدوارم رويانيان پول ما را بدهد تا علي رغم ميل باطني‌ام مجبور نشوم از پرسپوليس شکايت کنم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 7,675
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ