loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 4 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

رضايي: نيم‌فصل از پرسپوليس جدا نمي‌شوم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برخلاف شايعات نيم‌فصل از اين تيم جدا نمي‌شوم.


    غلامرضا رضايي در خصوص بازي مقابل ملوان اظهار داشت: ملوان در فصل جاري و با توجه به نتايجي که گرفته نشان مي دهد تيمي خطرناک است، آنها در زمين خود و در برابر هوادارانشان به خوبي فوتبال را به نمايش مي‌گذارند اما از طرفي ديگر ما هم در يکي از بهترين شرايط‌ خودمان هستيم و دست پر بايد از انزلي برگرديم.


به گزارش فارس، وي افزود: من با رفع کامل مصدوميت براي اين بازي آماده هستم و اميدوارم که پس از مدت‌ها بتوانم براي پرسپوليس مؤثر و مفيد باشم. متاسفانه مصدوميتي که گريبانم را گرفت، کمي من را از آن شرايط ايده‌آل دور کرده بود اما همه چيز گذشت و کاملا آماده‌ام.


رضايي درباره خبر جدايي‌اش در نيم‌فصل از پرسپوليس گفت: در اين باره هيچ صحبتي نشده و من با قدرت در پرسپوليس هستم و کار خودم را دنبال خواهم کرد تا بتوانم در نيم فصل دوم بيشتر به تيم محبوبم کمک کنم به اين مسائل نيز توجهي ندارم و دوست دارم هر روز بهتر از روز گذشته باشم، شرايط تيم ما در حال حاضر طوري است که بايد به فکر نتيجه گرفتن در دو ديدار آينده و تا قبل از نيم فصل باشيم تا با خيال راحت اين فصل دوم را آغاز کنيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 79
  • بازدید کلی : 7,691
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ