loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 7 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

ژوزه: کريمي لياقت اين افتخار را داشت

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي با ملوان مي‌توانستيم هم برنده باشيم هم بازنده.


مانوئل ژوزه ابتدا در خصوص درگيري لفظي‌اش با خبرنگاران انزلي و ترک نشست مطبوعاتي اظهار داشت: متأسفانه اتفاقاتي در انزلي افتاد که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم چون من به دنبال اهدافي هستم که در نيم فصل و طول بازي ها به آن برسم و فکرم را براي مسائل ديگر مشغول نکنم.

وي افزود: در نشست مطبوعاتي راجع به بازي پرسپوليس و ملوان از من سؤال پرسيدند من هم باتوجه به سردي آب و هوا کمي دچار مشکل شده بودم من در کنفرانس گفتم که به انزلي آمديم تا برنده شويم اما به يک باره خبرنگاري شروع کرد به خنديدن اين يعني چه؟

ژوزه ادامه داد: به انگليسي گفتم مگر من حرف خنده‌داري زدم؟ گفتم به انزلي آمدم تا سه امتياز بگيرم. سپس همان خبرنگار با خنده شروع کرد به داد و بيداد کردن و حرف‌هايي که من متوجه نشدم که چه چيزي گفت. سپس مجددا به زبان انگليسي از او پرسيدم مگر حرف من را متوجه نشديد که اين حرکت را انجام داديد. گفتم سن من شايد اندازه پدر شما باشد. پس بايد يک فرد به بزرگتر خود احترام بگذارم. بعد ديدم که متأسفانه مسائل ديگر پيش آمد که من هم برخلاف ميل باطني ام بلند شدم و نشست مطبوعاتي را ترک کردم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص بازي مقابل ملوان نيز گفت: در اين بازي هم مي‌توانستيم برنده شويم و هم بازنده. در نيمه اول چندان بازي پرسپوليس چنگي به دل نمي‌زد اما در نيمه دوم به مراتب بهتر شديم. خوشبختانه در اين بازي مسائلي ديدم که براي تيم من بسيار خوب بود.

وي افزود: در بازي‌هاي گذشته اگر دروازه ما باز مي‌شد به يکباره روحيه بازيکنان سقوط مي‌کرد اما در اين بازي اتفاقي نيفتاد و من بسيار خوشحالم. در بازي با ملوان و ذوب آهن متأسفانه با گل زودهنگام در حال شکست بوديم اما به يکباره همه چيز را برگردانديم و اين براي تيم من خيلي خوب است که از شرايطي که در ابتداي بازي گريبان‌گير آن شود به يکباره به شرايط خوب و با انگيزه در طول 90 دقيقه تغيير کند.

ژوزه ادامه داد: ما نبايد گل‌هاي شبيه ملوان بخوريم اما به نظر من اين موارد طبيعي است و در برخي از بازي ها اين موضوع پيش مي‌آيد. بازي با ملوان برايمان خيلي مهم بود، چون اگر مي برديم قطعا وضعيتمان در جدول خيلي بهتر مي‌شد اما متأسفانه نشد.

سرمربي پرسپوليس خاطرنشان کرد: باز هم مي‌گويم در حال حاضر شايد مشکل اصلي مسائل روحي و رواني باشد. روي بچه‌هاي من فشار زيادي است که برنده شوند و اين موضوع کمي آنها را تحت تأثير قرار داده. خوشحالم که بچه‌هاي من دست از تلاش برنمي‌دارند اما بايد فشارها را کمتر کنيم. اين شرايط متأسفانه کمي در عملکرد بازيکنان در زمين بازي تأثيرگذار است.

سرمربي قرمزپوشان تأکيد کرد: در بازي مقابل ملوان وقتي اتفاقات نيمه اول افتاد با بچه‌ها بين نيمه صحبت‌هاي خوبي داشتم و خوشبختانه همه چيز عوض شد. بعضي از بچه‌ها هنوز آن چيزي را که مي‌خواهند از خود به نمايش بگذارند نتوانستند بروز بدهند و البته که تلاش آنها ستودني است. درست است در بازي مقابل ملوان به 3 امتياز نرسيديم اما از بازي بچه‌هايم راضي هستم.

ژوزه در ادامه صحبت‌هايش يادآور شد: با سختي فراوان گل دوم را به تيم خوب ملوان زديم اما خيلي بد شد دروازه ما به آن شکل پس از دقايقي باز شد اگر کمي صبر تيم ما بيشتر بود مي‌توانستيم گل دوم خودمان را نگه داريم، اگر در حفظ گل دوم کمي دقت مي‌کرديم مطمئن بودم گل سوم را هم مي زديم اما متأسفانه نشد.

وي افزود: حتي بعد از اينکه بازي دو بر دو شد ما حمله کرديم چون دوست داشتيم بازي را ببريم چهار حمله خوب انجام داديم و با 4 مهاجم بازي کرديم اما متأسفانه مساوي شد و بايد اين موضوع را بپذيريم چون به نظرم تيم ملوان هم تيمي بسيار خوب و سرسختي است.

سرمربي پرسپوليس درباره رويارويي با ملوان در جام حذفي، گفت: به نظرم در اولين مرحله در جام حذفي کار بسيار سختي را در پيش داريم اما ما در ورزشگاه آزادي بازي مي‌کنيم و چاره‌اي جز برد نداريم. مي‌خواهيم در اين جام موفق شويم و اميدوارم که به هدفمان برسيم.

ژوزه در خصوص حضور کريمي در بين سه بازيکن برتر آسيا تصريح کرد: درست است کريمي به عنوان بهترين آسيا انتخاب نشد اما من به او بابت حضورش در بين سه بازيکن برتر تبريک مي‌گويم. اين موضوع يک افتخاري ديگر در کارنامه کريمي باشگاه پرسپوليس و فوتبال ايران است. من خيلي خوشحالم که علي کريمي در آسيا جزو سه بازيکن برتر شد و بعد از بازيکن کره‌اي در مکان دوم قرار گرفت. قطعا او لياقت اين افتخار را داشته و برايش در آينده آرزوي موفقيت مي‌کنم.

ژوزه در ارتباط با داوري بازي ملوان و پرسپوليس اظهار داشت: متأسفانه من بايد در خصوص داوري بازي مقابل ملوان حرف‌هايي را بزنم. داور به همه بازيکنان ما کارت زرد نشان داد، داور در يک بازي براي دفاع از خودش از کارت زرد استفاده مي‌کند اما متأسفانه داور همه بازيکنان ما را زرد کرد و نمي‌دانم دليلش چه بود.

وي افزود: وقتي يک آشپز با دستپخت بد، آش درست مي‌کند براي اينکه نخواهد کسي آن را بخورد و از خود دفاع کند درون آن فلفل مي‌ريزد الان هم در قبال داوري بازي با ملوان همان اتفاق افتاد. او مي‌خواست از خودش دفاع کند پشت سر هم به بازيکنان ما کارت زرد داد چون براي او فرقي نداشت که براي بازي بعدي کدام بازيکن را داشته باشيم و کدام را نداشته باشيم. او فقط مي‌خواست از خودش دفاع کند اما بايد با همين رويه رو به جلو برويم و اميدوارم در بازي برابر تراکتورسازي که يک بازي حساس تا قبل از نيم فصل است به سه امتياز برسيم. دوست دارم هر چه زودتر از اين شرايطي که در جدول هستيم بيرون بياييم و به بالاها راه پيدا کنيم.
برچسب ها ژوزه , مانول , کریمی , لیاقت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 7,627
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ