loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 2 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

نوروزي: برد پرسپوليس يک دنيا ارزش دارد


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پيروزي تيمي برايم يک دنيا ارزش دارد، اما خودم هم دوست دارم گلزني کنم.


هادي نوروزي پس از پايان تمرين امروز پرسپوليس در مورد پيروزي پرسپوليس مقابل ذوب آهن گفت: خدا را شکر توانستم در اين برد موثر باشم و روي 2گل تاثير داشتم. اين اتفاق برايم يک دنيا ارزش داشت اما دوست دارم گلزني کنم.

به گزارش فارس،وي در مورد اخراج 2 بازيکن ذوب آهن خاطرنشان کرد: هر 2 اخراج درست بود. شنيدم مسعود همامي، دروازه بان ذوب آهن اعلام کرده که من با او بخورد کرده ام، اما او پاي مرا درو کرد. روي اخراج اولم مدافع ذوب آهن در موقعيت خوبي دستم را گرفت و باعث سرنگوني‌ام شد. خيلي دوست داشتم در اين بازي گل بزنم اما همين که تيم به پيروزي رسيد، برايم از همه چيز مهمتر است. نوبت گلزني من هم مي‌شود و هميشه در خدمت تيم هستم.

نوروزي افزود: بعد از تعطيلات مطمئنا روند بازي با پيکان را نداشتيم به همين خاطر در ابتداي بازي 2گل دريافت کرديم. کار خيلي سخت شد و از اين اتفاق متعجب شديم اما پس از 10 نفره شده ذوب آهن بار ديگر بازي در اختيار ما قرار گرفت و توانستيم کنترل مسابقه را در دست بگيريم. در نهايت بازي را 3 بر 2 برديم. به اين سه امتياز نياز داشتيم و برايمان پيروزي در اين مسابقه واجب بود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 7,652
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ