loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 3 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

نيکبخت‌: سهميه ليگ برتري نيستم


عليرضا نيکبخت‌واحدي گفت: از نگاه ويژه رويانيان سپاسگزارم، خوشبختانه براي حضور در ليگ برتر جزو سهميه حساب نمي‌شوم.


عليرضا نيکبخت واحدي پس از جلسه امروزش با محمد رويانيان اظهار داشت: ابتدا جا دارد از نگاه ويژه سردار رويانيان به بحث فوتبال و اينجانب تشکر ويژه‌اي داشته باشم.امروز روز بسيار خوبي براي من بود و اميدوارم که بتوانم دوباره به پرسپوليس کمک کنم.

به گزارش فارس،وي افزود: با توجه به سياست‌هاي رويانيان خوشبختانه براي بازي در ليگ برتر جزء سهميه‌ ليگ برتر محسوب نمي‌شوم و اميدوارم که بتوانم دوباره به روزهاي خوب خودم برگردم.

نيکبخت ادامه داد: بايد تشکر ويژه‌اي از آيت‌اللهي ومحمد مايلي‌کهن داشته باشم که در چند وقت اخير بسيار من را مورد لطف قرار دادند.

قطعاً به زودي مايلي‌کهن را براي بازگشتم به پرسپوليس در جريان خواهم گذاشت تا انشالله بتوانم دوباره پيراهن قرمز را بپوشم.

وي در پايان تأکيد کرد: محمد رويانيان امروز کار بزرگي را در حق من کرد، من هيچ وقت محبت او را فراموش نمي‌کنم و اميدوارم که در آينده اين نگاه او را جبران کنم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 7,680
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ