loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 5 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

حقيقي:براي پرسپوليس کلاس نمي‌گذارم


هافبک تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز گفت: من هم مثل همه بازيکنان دوست دارم در پرسپوليس بازي کنم و هرگز براي تيم رويانيان کلاس نمي‌گذارم.


عليرضا حقيقي در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: براي نشان دادن پايم به دکتر نوروزي و طباطبايي امروز راهي تهران خواهم شد تا مشخص شود که چه زماني مي‌توانم تمرينات خودم را شروع کنم.

وي افزود: سپس کار خودم را در تهران دنبال مي‌کنم و منتظر مي‌مانم تا ياوري فردا(يکشنبه) طبق اعلام خودش نظر نهايي را درباره انتقالم به پرسپوليس بدهد.

حقيقي ادامه داد: متاسفانه حرف و حديث درباره انتقال من زياد است اما باور کنيد خود جعفري هم براي کمک به فجر با اين انتقال راضي بود و تصميم گرفته شد.

حقيقي خاطرنشان کرد: در تمرين گذشته صحبت‌هاي زيادي درباره من و پرسپوليس شده اما من هيچ وقت براي رويانيان و پرسپوليس به دنبال کلاس گذاشتن نيستم تا خودم را بزرگ کنم.من مطمئنم هر بازيکني که از پرسپوليس پيشنهاد داشته باشد به اين تيم مي‌آيد چون اين يک افتخار است.

وي افزود: البته بازي براي فجر نيز يک افتخار است. من به اين تيم اعتقادهاي قلبي دارم، بار اول متاسفانه افتخار براي حضورم در پرسپوليس کمي خوب نبود و اتفاقات خوبي نيفتاد اما اميدوارم اين بار با مساعدت ياوري بحث حضورم در پرسپوليس براي کمک به فجر فراهم شود.

هافبک تيم فجر خاطرنشان کرد: اگر من به پرسپوليس بيايم قطعا به فجر که در اين شرايط مشکل مالي دارد کمک خواهد شد. من هميشه دوست داشتم روزي از فجر جدا شوم که به اين تيم کمک کنم، اميدوارم که تکليف من تا روز يکشنبه مشخص شود تا در صورتي که توافقات انجام شد با پرسپوليس قرار داد داخلي خودم را امضا کنم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 102
  • بازدید کلی : 7,714
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ