loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 3 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

علي کريمي: از لطف همه تشکر مي‌کنم


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد تلاش مي‌کند هر چه زودتر به مرز آمادگي برسد و براي تيمش به ميدان برود.


 علي کريمي در گفتگو با خبرگزاري دانشجويان ايران، درباره شرايط جسماني خود اظهار کرد: در حال حاضر روزي 2 جلسه زير نظر پزشک تيم فيزيوتراپي و کار با وزنه را انجام مي‌دهم. اميدوارم در شروع مجدد ليگ مثل بازي با پيکان خوب ظاهر شويم و آغاز خوبي داشته باشيم.

وي افزود: متاسفانه به دليل مصدوميت نمي‌توانم براي تيم بازي کنم اما همه تلاشم را مي‌کنم که هر چه سريع‌تر به شرايط بازي برگردم و به لطف خدا بتوانم بهترين بازي‌هايم را براي پرسپوليس انجام دهم.

کريمي همچنين گفت: از همه عزيزاني که در اين مدت به من لطف داشتند تشکر مي‌کنم و اميدوارم با بازي خوب جواب محبت‌هاي آنها را بدهم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 165
  • بازدید کلی : 7,777
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ