loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 1 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

رويانيان:لقب حاجي قشنگ‌تر از شواليه است


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: لقب «حاجي» براي مديرعامل استقلال بسيار بهتر از لقب «شواليه» است.


به گزارش فارس، محمد رويانيان پس از عقد قرارداد همکاري با آکادميک ترافيک برزيل گفت: از اين به بعد پرسپوليس جهاني را مي‌بينيم و شاهد هستيم که تيم‌هاي بزرگ جهان توسط پرسپوليس به ايران مي‌آيند. ما وقت داريم 5 نفر از مربيان را که داراي گواهينامه A آسيا هستند، براي آموزش و کسب علم به برزيل بفرستيم. از اسفندماه 5 بازيکن 21 ساله را نيز عازم اين کشور مي‌کنيم تا آنها هم بتوانند آموزش ببينند.

وي افزود: شعار جديد باشگاه پرسپوليس دانش و ورزش در فصل جاري است. در حرکت تازه خود تلاش مي‌کنيم به فرهنگ فوتبال ايران کمک کنيم.

رويانيان در مورد اينکه اگر بازيکنان پايه براي آموزش به 3، 4 سال به برزيل فرستاده شوند، مشمول خدمت سربازي خواهند شد، عنوان کرد: روز شنبه قرار است اتفاقاتي بيفتد که تمامي اين مسائل حل مي‌شود. اجازه بدهيد روز شنبه برسد و انشاءالله اين مشکلات بخش عمده آن حل خواهد شد. البته ما تمام بازيکنان را به صورت 3 ساله به برزيل نمي‌فرستيم، ما نفرات 14 تا 21 سال داريم که در دوره‌هاي 3 ماهه، 6 ماهه و 3 ساله عازم برزل خواهند شد، اجازه نمي‌دهيم مشکلي ايجاد شود.

وي افزود: همچنين قصد داريم در کنار آموزش فوتبال بازيکنان ما زبان انگليسي را نيز ياد بگيرند، کمتر کسي در برزيل مي‌تواند انگليسي صحبت کند اما ما با کمک دوستانمان تلاش مي‌کنيم تا بازيکنان ما بتوانند آموزش اين زبان را ببينند.

رويانيان تاکيد کرد: در چند روز گذشته مسئولان آکادمي ترافيک از زمين درفشي‌فر و امام رضا بازديد کردند هر امکاناتي که لازم بود تامين کرديم. خدا را شکر مشکل سخت‌افزاري نداريم. اگر مي‌بينيد برزيلي‌ها جواب شما را نمي‌دهند به خاطر اين است که من به آنها چيزي ياد ندادم. اگر قبل از نشست به آنها صحبت کردن را ياد مي‌دادم الان مثل بلبل براي شما صحبت مي‌کردند. بازيکنانمان را به برزيل مي‌فرستيم و پس از سربازي قرارداد 3 ساله با آنان مي‌بنديم تا از آموزشي که دريافت کرده‌اند هم ما و هم ساير تيم‌ها استفاده کنند.

مديرعامل پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که اگر شما از پرسپوليس برکنار شديد آنوقت سرنوشت چه مي‌شود، گفت: من برنامه‌هايم را داده‌ام و هر مديرعاملي که بيايد نمي‌تواند برنامه‌هايم را بهم بزند. من يک کار ملي انجام مي‌دهم هميشه آماده هستم مرا بردارند، در پرسپوليس همانند پليس 110 و راهنمايي و رانندگي کارهايي کرده‌ام که ماندگار باشد. من استاد رفتن هستم و شما اطمينان داشته باشيد که هيچ مشکلي نيست.

رويانيان يادآور شد: کار کوچکي انجام نمي‌دهيم بازيکنان توانمندي را به برزيل مي‌فرستيم تا با سطح اول فوتبال جهان آشنا شود و سپس به ايران باز مي‌گرديم، تمام تلاشمان اين است که در آينده نفرات بيشتري را به برزيل بفرستيم.

رويانيان با پاسخ به اين سؤال که آيا باشگاه ترافيک ارتباطي با رانندگي و راهنمايي دارد، اظهار داشت: ما هر جا مي‌رويم همه چيز را گردنمان مي‌اندازند، يا ترافيک يا ماشين و يا حمل و نقل است که با آن روبرو مي‌شويم که در پرسپوليس هم دست از سر ما برنمي‌دارد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود شهاب گردان قرار است به سپاهان بپيوندد، گفت: از دو باشگاه براي گردان پيشنهاد آمده که آنها را مطالعه مي‌کنيم. شهاب يکي از بهترين‌هاي ايران است تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا او از رکود خارج شود چرا که مي‌تواند به تيم ملي کمک کند. به هر قيمتي اين کار را انجام مي‌دهم شايد به خاطر اين تصميم ما متضرر شويم اما کاري مي‌کنم که به نفع شهاب باشد.

رويانيان در پاسخ به اين سؤال در مورد اينکه چرا تيم‌هاي اروپايي و آسيايي اين روزها به دنبال بازيکنان پرسپوليس افتاده‌اند، گفت:‌ دو باشگاه بزرگ کريم انصاري فرد را مي‌خواهند. يک باشگاه حاضر است يک ميليون دلار به ما فقط براي هزينه انتقال انصاري فرد پرداخت کند. بازيکن ما از اروپا، شرق و غرب آسيا پيشنهاد دارد و آنها به طور جدي به دنبال نفرات ما هستند، اين انتخاب براي ما افتخار است اما ما بازيکنان‌مان را دوست داريم و به صورت شش دانگ به آنها نيازمند هستيم.

وي ادامه داد: ابتداي فصل مي‌گفتند سردار ميلياردي خرج مي‌کند، اما من اين کار را نکردم و اگر هم کرده باشم دو هدف در نظرم بود. يکي اينکه بازيکن ميلياردي را دو برابر بفروشم و هدف دومم اين بود که با جواناني که کسب کردم سال ديگر نياز به هزينه سنگين نداشته باشم. پس کار من اقتصادي بوده. اين يک افتخار است که بازيکنان ما را از اروپا، شرق و غرب آسيا مي‌خواهند.

رويانيان در مورد اينکه آيا علي عسگر به فجر سپاسي قرار است بپيوندد، عنوان کرد:‌حميد براي پرسپوليس است. او از بچگي در تيم ما حضور داشته و انشاءالله با خداحافظي با پرسپوليس هم فوتبالش را تمام مي‌کند.

وي در مورد شرايط پرسپوليس گفت: برنامه پرسپوليس براي نيم فصل نيست بلکه هدف‌ ما تمام فصل است، مي‌خواهيم در 3 رتبه ابتدايي فصل قرار بگيريم. براي رسيدن به اين هدف برنامه داريم و مي‌خواهيم تيم‌مان را تقويت کنيم. مي‌خواهيم به رتبه‌هاي بالايي جدول برسيم، حداقل خواسته ما کسب سهميه آسياست در مسير ما ممکن است دچار افت و خيز شويم اما ديگر بايد خيز بلندتري بردايم تا بتوانيم به جايي برسيم که مناسب ما باشد.

رويانيان افزود: مقابل ملوان بازي سختي را داريم وضعيت آب و هوا بزرگترين مشکل ماست. حاشيه‌هايي هم بيرون از زمين وجود دارد که اين کار را سخت‌تر کرده است اما انزلي و هوداران ملوان مردم بسيار خوب و با ارزشي هستند. باعث خوشحالي من است که آنها در جدول شرايط خوبي دارند و جايگاه تيمي با سابقه ملوان هم رتبه‌هاي بالايي جدول است.

وي در مورد حواشي بيرون از زمين بازي عنوان کرد: مسائلي است که متاسفانه غير فوتبالي است. حرف‌هايي است که دوست ندارم آن را عنوان کنم و حتي دوست ندارم تيتر آن را هم عنوان کنم.

مدير عامل پرسپوليس عنوان کرد: ما درخواست کرديم يا بازي‌مان را عقب بيندازند يا به تيم ملي دو بازيکن بيشتر ندهيم. اميدوارم با اين دو خواسته موافقت شود.

رويانيان در مورد اينکه ماجراي رفتن و ماندن او که اين روزها مطرح مي‌شود، چه چيزي است، گفت: رفتن موضوع خوبي است اما ماندن نه، من هم همين امروز آماده رفتن هستم چون با تمام توان تلاش خودم را کردم البته ممکن است 5 سال هم در پرسپوليس بمانم چون اخلاقم به اين شکل است.

وي در مورد لقب شواليه فتح‌الله‌زاده عنوان کرد:‌ نمي‌دانم شواليه چيست، بايد اين موضوع را از فتح‌الله‌زاده بپرسيد، شواليه در فرانسه بود يا در انگليس نمي‌دانم، نمي‌دانم اين بحث‌ها به عنوان شوخي مطرح مي‌شود و بايد بگويم که فتح‌الله‌زاده به قول جوانان يکي است. به نظر من لقب حاجي براي فتح‌الله‌زاده خيلي قشنگ‌تر از شواليه است، حالا او مي‌خواهد شواليه باشد چيز ديگري است. من يک مدرک سربازي دارم و ديگر دنبال اين حکم و آن حکم نيستم، فرماندهان بزرگي داشتيم که من کوچک همه آنها هستم، هميشه افتخار مي‌کنم که به عنوان سرباز ايران فعاليت مي‌کنم.

رويانيان در مورد اينکه آيا در جام حذفي شرکت مي‌کنند، يا نه، گفت: متاسفانه از وقتي که مديرعامل پرسپوليس شدم تمام اتفاقات بد به من مي‌خورد. تاريخ دربي سال قبل در جام حذفي بسيار بد بود، متاسفانه قرعه بد، تصميمات بد و همه اتفاقات بد براي ما رقم مي‌خورد. بيشترين بازيکن از تيم ما به تيم ملي دعوت مي‌شود و الحمدالله همه تصميمات بر عليه من است. اگر قبول نکنم اول تذکر مي‌دهم بعد وارد ميدان مي‌شويم و در آخر چون هيچ کاري نمي‌توانيم بکنيم وارد زمين مي‌شويم و بازي مي‌کنيم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 7,724
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ