loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 3 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

حقيقي:‌ از نيم‌فصل به پرسپوليس اضافه مي‌شوم


هافبک جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: يک هفته ديگر بايد روي پاي مصدومم کار کنم به همين دليل از نيم‌فصل به پرسپوليسي‌ها اضافه مي‌شوم.


رضا حقيقي پس از توافق با باشگاه پرسپوليس اظهار داشت:‌ خوشبختانه در جلسه با رويانيان به توافق کامل رسيديم. ان‌شاءالله اگر فجري‌ها اجازه بدهند قرارداد نهايي خودم را تا انتهاي هفته با پرسپوليسي‌ها امضا مي‌کنم.



حقيقي ادامه داد: پرسپوليس بايد مبلغي پول به حساب فجر واريز کند تا من هم اجازه ثبت قرارداد داشته باشم. اميدوارم بتوانم به پرسپوليس در نيم فصل دوم با انگيزه بالايي که دارم کمک کنم.



وي در پايان خاطرنشان کرد: بالاخره حضور در پرسپوليس افتخار بزرگي براي هر بازيکني است اما از فجري‌ها هم مي‌خواهم من را حلال کنند چون خاطرات خوبي در اين تيم شهرستاني داشتم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 7,674
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ