loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 3 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

حقيقي: سقف قرارداد را رعايت کردم


هافبک جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من بازيکن ملي هستم و سقف قرارداد را هم رعايت کردم که بر اساس نيم فصل محاسبه مي شود.


 رضا حقيقي پس از امضاي رسمي قرارداد با پرسپوليس در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: حضور در پرسپوليس براي هر بازيکني يک افتخار بزرگ است. من با تمام وجودم به پرسپوليس آمدم تا بتوانم با حمايت باشگاه و هواداران به اهداف پرسپوليس برسيم.

حقيقي در مورد قراردادش تصريح کرد: قراردادم با پرسپوليس به صورت قطعي انجام شد و مبلغ رضايتنامه ام با زحمات و تلاش رويانيان پرداخت و از سوي باشگاه فجر سپاسي صادر شد و مدت قراردادم با پرسپوليس دو سال و نيم است.

هافبک سابق تيم فجر سپاسي در خصوص سوال يکي از خبرنگاران که از او پرسيد آيا به پرسپوليس تخفيف داديد، گفت: بحث ما مشکل مالي نبود. استخاره گرفتم، خوب آمد و من هم با مدير عامل محترم باشگاه پرسپوليس به توافق نهايي رسيدم و در اين مسير کاملا سعي کردم اصول حرفه اي را رعايت کرده و با باشگاه و سرمربي فجر سپاسي هم هماهنگ بودم تا تخلفي نکنم.

حقيقي در پاسخ به اين سوال که آيا با پرسپوليس به مشکل مالي بر نخواهد خورد، گفت: سردار اينقدر خوب هستند که من مشکل نداشته باشم. من به خاطر هواداران و سردار بحث مالي نکردم. ديشب مقرر شد ظرف 48 ساعت مبلغ رضايتنامه ام از سوي باشگاه پرسپوليس به باشگاه فجر سپاسي پرداخت شود که اين موضوع ظهر امروز انجام شد و بنده ايمان دارم که هيچ مشکلي وجود نخواهد داشت و بايد تلاش کنم تا انتظارات باشگاه، سرمربي و هواداران خوب پرسپوليس را برآورده کنم.

هافبک ملي‌پوش پرسپوليس درباره ارقام مختلف و کلاني که پيرامون مبلغ قراردادش منتشر مي شود، افزود: اين شايعات صحت ندارد. من بازيکن ملي هستم و سقف قرارداد را هم رعايت کردم که بر اساس نيم فصل محاسبه مي شود. نمي دانم باشگاه پرسپوليس چقدر به باشگاه فجر داده ولي قرارداد من متعادل است.

رضا حقيقي در خصوص زمان حضور در ترکيب پرسپوليس گفت: بايد بروم سر تمرين ولي آقاي رويانيان لطف کردند و پس از هماهنگي با کادر فني يک هفته به من استراحت دادند. من هم تمرينات بدنسازي را انجام مي دهم و طبق قانون از نيم فصل دوم در خدمت پرسپوليس خواهم بود.

حقيقي درباره نتايج پرسپوليس در فصل جاري گفت: مشکل پرسپوليس فني نبوده و نيست چون بهترين هاي ايران در اين تيم حضور دارند. همه اين موضوع را قبول دارند. يکسري فشار روحي و رواني وجود داشت که خدا را شکر برطرف شد. پرسپوليس روند رو به رشدي را طي مي کند. مطمئن باشيد تيم پرسپوليس مدعي قهرماني خواهد بود و من هم تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا به موفقيت برسيم.

هافبک سابق فجر سپاسي در پاسخ به اين سوال که رويانيان به هنگام امضاي قرارداد به مداح بودن شما اشاره کرده گفت: من در کنار فعاليت هاي ورزشي و زندگي ام مداحي هم مي کنم و در برخي اردوهاي تيم فجر مداحي مي کردم و به اين موضوع هم افتخار مي کنم.

حقيقي در مورد تاخير چند ماه حضورش در پرسپوليس گفت: اين پروسه بر مي گردد به اول فصل و زماني که نيم فصل دوم مقابل پرسپوليس بازي کرديم، فکر مي کنم آقاي دنيزلي مرا خواسته بود و اسم مرا در ليست خريد گذاشته بود. آقاي رويانيان هم خيلي تلاش کردند که من بيايم و من هم دوست داشتم بيايم ولي خب باشگاه فجر راضي نشد. حالا هم من فکر نمي کردم اين انتقال صورت گيرد و جا دارد تشکر کنم از سردار که همه جوره پاي من ايستادند و دل نگراني من هم اين است که بتوانم از اين اعتماد به موفقيت رسيده و انتظارات را برآورده کنم.

حقيقي در پايان گفت: من خود را مديون باشگاه فجر سپاسي مي دانم و از زحمات مديريت و کادر فني تشکر کرده و هرگز اين باشگاه سازنده را فراموش نمي کنم و معتقدم روح شهيد سپاسي و همه ورزشکاران اين باشگاه کمک کرده و اميدوارم اين تيم و هواداران خوب شيرازي در ادامه فصل نتايج خوب را جشن بگيرند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 7,836
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ