loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 3 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

انتخاب بنگر و کريمي افتخار بزرگي براي پرسپوليس و ايران است

ژوزه: ملي‌پوشان با روحيه پايين برگشتند


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به دليل تعطيلي ليگ از بس تمرين کرديم خسته شديم.


   ‌مانوئل ژوزه در نشست خبري پيش از بازي با ذوب آهن اظهار داشت: ابتدا به خاطر اينکه صدايم گرفته عذرخواهي مي‌کنم ضمن اينکه مي‌خواستم قهرماني الاهلي مصر را تبريک بگويم. الاهلي براي چهارمين در جام باشگاه‌هاي جهان شرکت مي‌کند.اين موفقيت را به تماشاگران و بازيکنان اين تيم تبريک مي‌گويم. 8 سال آنجا بودم و مي‌خواستم اين تبريک را بگويم.


به گزارش فارس، وي ادامه داد: نمي‌خواهم کسي را ناراحت کنم اما تعطيلات طولاني ليگ به نفع هيچ کس نيست. ديديد که تيم ملي چه شد. همه چيز دوباره شروع شده است. ما در آخرين بازي ليگ 6 بر صفر پيروز شديم و بايد بازي‌ها را ادامه مي‌داديم اما دو هفته ليگ تعطيل شد. از بس تمرين کرده‌ايم خسته شده‌ايم.کم بازي مي‌کنيم و بيشتر تمرين مي‌کنيم. من آناليز خودم را از ليگ مي‌گويم انتقادي از کسي ندارم. در ليگ ايران بايد ماهيانه 5 بازي برگزار شود اما فقط در ژانويه است که 5 بازي در يک ماه انجام مي‌دهيم.


وي ادامه داد: تغييرات بلند مدت باعث مي‌شود که هيچ چيز قابل پيش بيني نباشد. ريتم بازي را از دست مي‌دهيم. بازيکنان روحيه رقابت را از دست مي‌دهند و همه چيز دوباره شروع مي‌شود. فردا ما و ذوب آهن مي‌خواهيم برنده شويم. آنها مي‌خواهند مقابل يک تيم بزرگ برنده باشند ما هم مي‌خواهيم خوب بازي کنيم و به پيروزي برسيم. با اين حال هيچ چيز قابل پيش بيني نيست. سختي‌ها را بايد رفع کنيم و پيروز شويم. بعد از دو سه بازي دوباره تعطيل مي‌شود و ريتم بازي را از دست مي‌دهيم. آنهايي که تقويم ليگ را برنامه‌ريزي مي‌کنند بايد اين تقويم را درست نگاه کنند. زيرا براي اين مسئله به بهبود فوتبال ايران و تيم ملي کمک مي‌کند.


وي در مورد مصدومان و محرومان پرسپوليس گفت: روز گذشته دو بازيکن دچار مشکلي شدند که هنوز تصميم نگرفتيم که آنها بازي کنند يا نکنند اما قاضي، معدنچي و علي کريمي مصدوم هستند.


ژوزه در مورد مصدوميت نيلسون گفت: بايد ببينيم وضعيت او چه طور خواهد شد.


سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه روحيه ملي پوشان اين تيم بعد از شکست مقابل ازبکستان پايين آمد،‌اظهار داشت: وقتي تيم ملي مي‌بازد براي کشور تيم ملي و باشگاه‌ها بد است. ما بازيکنان زيادي در تيم ملي داشتيم که با روحيه پاييني به پرسپوليس برگشتند. صحبت مي‌کنيم تا روحيه و اعتماد به نفس‌شان برگردد. همه بازيکنان مي‌خواهند در جام جهاني بازي کنند و وقتي مي‌بازند اين باخت برايشان سنگين است.


ژوزه در مورد اينکه از پرسپوليس براي بازي‌هاي غرب آسيا 4 بازيکن اصلي تيم ملي دعوت شده‌اند و اين در حالي است که کشورها با تيم‌هاي ملي دوم خود در مسابقات شرکت مي‌کنند، گفت: من هنوز شناخت کافي از اين مسئله ندارم.


سرمربي پرسپوليس در مورد ديپورت شدن کارني و آپيا اظهار داشت: آنها آمدند تا ببينمشان و آنها را ديديم و خوشمان نيامد و برگشتند. مسئله خيلي ساده است.


وي در مورد اينکه اين دو بازيکن با دعوت باشگاه آمده بودند يا ژوزه، گفت: مهم آن است که آمدند و رفتند.


سرمربي سرخپوشان درباره اينکه پرسپوليس تا نيم فصل چه نتايجي خواهد گرفت، گفت: سعي مي‌کنيم تا نيم فصل امتيازهاي لازم را بگيريم و بعد تغييرات را بدهيم و در نيم فصل دوم شروع بهتري داشته باشيم تا بتوانيم براي رسيدن به بالاي جدول رقابت کنيم. در برخي پست‌ها بايد تغييراتي بدهيم. البته با تعطيلات ليگ کار سخت‌تر مي‌شود.


وي در مورد اينکه پرسپوليس در نيم فصل به اردوي خارجي مي‌رود يا خير،‌ تصريح کرد: هنوز مشخص نيست، ما نمي‌دانيم چه وقت بايد برنامه‌مان را شروع کنيم. نمي‌توانيم برنامه‌ريزي کنيم. زيرا در بقيه جاها براي يک سال برنامه‌ريزي مي‌کنند اما در اينجا برنامه‌ريزي ما هر ماه تغيير مي‌کند. اگر به اردو برويم خوب است زيرا ما زياد تمرين مي‌کنيم و کم بازي مي‌کنيم. اگر به کشور ديگري برويم که هواي گرمي داشته باشد و بتوانيم بازي کنيم، خوب است. همچنين بتوانيم صبح و عصر تمرين کنيم اما هنوز هيچ چيز مشخص نيست.


وي در مورد اينکه پرسپوليس در اروپا قرار است اردو بزند يا خير،‌گفت: در حال حاضر نمي‌توانم چيزي بگويم.


سرمربي پرسپوليس در خصوص اينکه سه مدافع پرسپوليس يعني نورمحمدي، سيدجلال حسيني و بنگر دو اخطاره هستند و تا پايان نيم فصل سه بازي ديگر باقي است، و او چه تدبيري براي اين مسئله دارد، گفت: وقتي بازيکني کارت مي‌گيرد و سه اخطاره شود مجبوريم از بازيکن ديگري استفاده کنيم. اين مشکلي است که همه باشگاه‌ها دچار آن هستند. ممکن است يک مدافع مجبور باشد کارت سوم را هم بگيرد البته اميدوارم اين کارت به خاطر بي‌نظمي يا چيز ديگري نباشد اما وقتي بازيکني سه اخطاره مي‌شود، بازيکن ديگري را جاي او مي‌گذارند.


ژوزه در مورد اينکه کريمي و بنگر در بين 5 نامزد بهترين بازيکن سال آسيا قرار گرفته‌اند، گفت:‌ اين مسئله هم براي خودشان، ‌هم کشور و هم باشگاه پرسپوليس افتخار بزرگي است.


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 238
  • بازدید کلی : 7,850
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ