loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 3 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

آپيا دلايل نبستن قرارداد با پرسپوليس را اعلام کرد


کاپيتان پيشين تيم فوتبال غنا گفت: به دليل مشکلات پزشکي نبوده که مسئولان باشگاه پرسپوليس وي را نخواسته اند بلکه مانوئل ژوزه سرمربي اين تيم علاقه مند بوده که بازيکن ديگري را به خدمت بگيرد.


  استفان آپيا در يک مصاحبه اختصاصي با جوي اسپورت (Josy Sports) گفت از اتفاقاتي که بين وي و باشگاه پرسپوليس افتاده ناراحت است چرا که مديرعامل باشگاه گفته بوده که قراردادش قطعي بوده اما آزموني از وي به عمل نيامده است.


به گزارش مهر، وي گفت: من موضوعات زيادي را در خصوص آمادگي بدني ام شنيده ام اما نمي دانم اين شايعات از کجا مي آيد؟ من حتي تست پزشکي هم ندادم. رئيس باشگاه به من گفت که قرارداد انجام شده است. نمي خواهم اينطور به نظر برسد که مي خواهم سرمربي تيم را سرزنش کنم اما بعضي از هواداران به من گفتند که مربي مي خواهد بازيکناني را بياورد که خودش مي خواهد و براي همين انتقال من به پرسپوليس با شکست مواجه شد.


آپيا ادامه داد: من روزي دو بار با مربي شخصي خودم تمرين مي کنم و اکنون در آمادگي کامل به سر مي برم. همانطور که شما مي دانيد مي توانيد در فوتبال 20 ساعت در روز تمرين مي کنيد اما وقتي به زمين مي رويد همان اتفاق روي نمي دهد. بنابراين براي من خيلي مهم است تيمي براي بازي کردن داشته باشم.


اين بازيکن غنايي با اشاره به ملاقات مهدي مهدوي کيا با وي در رختکن، اظهار داشت: کاپيتان پرسپوليس وقتي پس از تمرين به رختکن آمد از شرايط بدني من شگفت زده شد و اينکه چقدر آماده به نظر مي رسم. من به او گفتم اين نتيجه تمرينات مداوم است اگر چه از ماه ژوييه پايم به توپ نخورده است.


بازيکن پيشين تيم هاي فوتبال يوونتوس و فنرباغچه مي گويد هنوز درِ باشگاه پرسپوليس به روي او باز است چرا که محمد رويانيان علاقه مند است تا او را به خدمت بگيرد. آپيا گفته ظرف دو هفته آينده پاسخ نهايي باشگاه پرسپوليس را دريافت خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 144
  • بازدید کلی : 7,756
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ