loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

قرارداد 3 ساله باشگاه پرسپوليس با ترافيک برزيل


باشگاه پرسپوليس با آکادمي ترافيک برزيل قرارداد سه ساله امضا کرد.


    قرارداد 3 ساله همکاري باشگاه پرسپوليس با آکادمي ترافيک برزيل امروز در باشگاه پرسپوليس امضا شد. همکاري‌ها بين دو طرف در خصوص آکادمي‌ها در تهران و پرورش تيم‌هاي پايه خواهد بود.


به گزارش فارس، در اين جلسه محمد رويانيان، حميد استيلي و پرويز کماسي به همراه مسئولان آکادمي ترافيک حضور داشتند.


حدود 40 خبرنگار براي پوشش اين جلسه به باشگاه پرسپوليس رفته بودند.


حميد استيلي به عنوان رئيس شوراي آکادمي باشگاه پرسپوليس معرفي شده تا در اين زمينه فعاليت بيشتري انجام دهد.


 

رضا زراعت بازدید : 1 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

پرسپوليس و ملوان يادآور بازي‌هاي دهه 60


سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: آنهايي که تازه به فوتبال آمده‌اند حرمت رقيب را نگه‌ دارند و مسايل تازه‌اي را مد نکنند.


    محمد احمد‌زاده در مورد ديدار روز چهارشنبه با پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه هر دو تيم، فوتبال خوب و تهاجمي را انجام مي‌دهند و اميدوارم اين مسابقه مثل هميشه زيبا و تماشاگرپسند باشد و تماشاگران در سراسر ايران از ديدن اين مسابقه لذت ببرند. تيمي هم که شايسته برد است و بيشتر ميدان داري مي‌کند و شانس گلزني بيشتري دارد، پيروز شود. ملوان مي‌خواهد با حمايت تماشاگران در جريان بازي، 3 امتياز اين مسابقه را بگيرد و همچنان شرايط خوبش را در جدول حفظ کند.


به گزارش فارس، سرمربي ملوان در مورد اينکه با توجه به پرنوسان بودن پرسپوليس در اين فصل، تصور مي‌کند با تيمي قدرتمند روبه رو شود يا تيمي ضعيف، گفت: با پرسپوليسي‌ مواجه خواهيم شد که نوسان کمي دارد، آنها تيم خوبي هستند و يکي از تيم‌هاي تاريخي فوتبال ايران است و ملوان هم گنجينه فوتبال در انزلي و استان است. با قدمتي که اين دو تيم دارند اميدوارم بتوانند خواسته تماشاگران فوتبال را برآورده کنند.


وي در مورد اينکه چند برد مقابل پرسپوليس داشته است، گفت: ملوان مقابل پرسپوليس هم پيروزي داشته و هم شکست، فاصله برد و باخت‌هاي پرسپوليس و ملوان زياد نيست. ما در تهران و انزلي اين تيم را برده‌ايم و آنها هم در ورزشگاه آزادي و تختي انزلي پيروز شده‌اند. بازي پرسپوليس و ملوان يادآور فوتبال دهه‌ 50 و 60 براي فوتبال دوستان ايراني خواهد بود و تاريخ يک بار ديگر اين دو تيم را مقابل هم قرار داده‌ است.


سرمربي ملوان در مورد اينکه غيبت سيد جلال حسيني چقدر به نفع ملوان است، گفت: همه تيم‌ها در برخي از بازي‌ها بازيکن مصدوم و محروم دارند و قطعا براي آنها بازيکن جايگزين مناسبي دارند. پرسپوليس هم از اين امر مستثني نيست و اين تيم هم از بازيکن ديگري به جاي حسيني در خط دفاعش استفاده مي‌کند.


احمدزاده در مورد اينکه گفته مي‌شود تماس مشکوک با بازيکنان پرسپوليس از سوي باشگاه ملوان گرفته شده گفت: اين به من ارتباطي ندارد. هيچ وقت دنبال چنين مسائلي نيستم و نبودم. نبايد با طرح چنين مواردي گذشته خوب دو تيم را زير سؤال برد. بهتر است آنهايي که به تازگي به فوتبال آمده‌اند قداست آن را حفظ کنند و احترام حريف را نگه دارند. در فوتبال همواره رسم بر اين بوده که احترام حريف نگه داشته شود. بهتر است آنهايي که تازه به فوتبال آمده‌اند در فوتبال مسايل جديدي را مد نکنند، ضمن اينکه باشگاه به اندازه کافي در اين موارد پاسخگو خواهد بود.

رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

درودگر:پرسپوليس هميشه بوي قهرماني مي‌دهد


مديرعامل باشگاه ملوان انزلي گفت: با حضور غير ورزشي‌ها در فوتبال دروغ و ريا هم وارد اين رشته ورزشي شد.


    صادق درودگر در مورد ديدار  روز چهارشنبه با پرسپوليس گفت: پرسپوليس تيم بزرگ و پرمهره‌اي است و ما به اين تيم احترام مي‌گذاريم. پرسپوليس هميشه بوي قهرماني مي‌دهد و هميشه تيم بزرگي است. با اين حال ملوان با تمام قوا براي شکست دادن پرسپوليس به ميدان مي‌رود و احمدزاده برنامه‌هاي خاصي براي پيروزي برابر اين تيم دارد.


به گزارش فارس، وي در مورد اينکه گفته مي‌شود از سوي باشگاه ملوان تماس‌هاي مشکوکي با بازيکنان پرسپوليس گرفته شده، گفت: برخي حرف‌ها  آنقدر خنده‌دار است که حتي بهتر است پاسخي به آنها داده نشود. از ايام محرم و عاشوراي حسيني بايد درس بگيريم و به فرموده سالار شهيدان امام حسين (ع) اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.


وي تصريح کرد: در مکتب ملوان چنين چيزي نيست. من عضو کوچکي از اين باشگاه بزرگ هستم ولي 30 سال است در ورزش حضور دارم چنين اتهامي هرگز به ملوان بزرگ و با ريشه نمي چسبد. از آن زماني که پرسپوليس و استقلال در صندوق عقب ماشين‌هاي علي پروين و منصور پورحيدري بود، يا تيم نفت آبادان در صندوق ماشين علي فيروزي جا مي‌شد و در شيراز غلامحسين پيرواني يک تنه فجرسپاسي را اداره مي‌کرد هيچ وقت شاهد چنين اتهام‌هاي حيرت انگيزي در فوتبال نبوديم. از زماني که غير ورزشي‌ها وارد فوتبال شدند، دروغ و ريا هم در فوتبال رواج پيدا کرد.


درودگر در مورد تقدير از کاشاني و مهدوي‌کيا قبل از بازي با پرسپوليس، گفت: هفته قبل با آنها تماس گرفته‌ايم و در اين مورد هماهنگي لازم را انجام داده‌ايم.


وي در مورد اينکه نکند اين تماس را مشکوک دانسته‌اند، گفت: نمي‌دانم والله کجاي چنين تماسي مشکوک است؟!


مديرعامل باشگاه ملوان در مورد اينکه بعد از 4 برد تيمش برابر پيکان باخت، گفت: زيبايي و جذابيت فوتبال به غير قابل پيش بيني بودن آن است. ذات فوتبال اينگونه است. در واليبال شايد اگر 100 بار با برزيل بازي کنيم امکان دارد هر 100 بار بازنده شويم اما در فوتبال اگر 100 بار با برزيل بازي داشته باشيم شايد در 10 مسابقه پيروز شويم.

رضا زراعت بازدید : 4 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

رضايي: نيم‌فصل از پرسپوليس جدا نمي‌شوم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برخلاف شايعات نيم‌فصل از اين تيم جدا نمي‌شوم.


    غلامرضا رضايي در خصوص بازي مقابل ملوان اظهار داشت: ملوان در فصل جاري و با توجه به نتايجي که گرفته نشان مي دهد تيمي خطرناک است، آنها در زمين خود و در برابر هوادارانشان به خوبي فوتبال را به نمايش مي‌گذارند اما از طرفي ديگر ما هم در يکي از بهترين شرايط‌ خودمان هستيم و دست پر بايد از انزلي برگرديم.


به گزارش فارس، وي افزود: من با رفع کامل مصدوميت براي اين بازي آماده هستم و اميدوارم که پس از مدت‌ها بتوانم براي پرسپوليس مؤثر و مفيد باشم. متاسفانه مصدوميتي که گريبانم را گرفت، کمي من را از آن شرايط ايده‌آل دور کرده بود اما همه چيز گذشت و کاملا آماده‌ام.


رضايي درباره خبر جدايي‌اش در نيم‌فصل از پرسپوليس گفت: در اين باره هيچ صحبتي نشده و من با قدرت در پرسپوليس هستم و کار خودم را دنبال خواهم کرد تا بتوانم در نيم فصل دوم بيشتر به تيم محبوبم کمک کنم به اين مسائل نيز توجهي ندارم و دوست دارم هر روز بهتر از روز گذشته باشم، شرايط تيم ما در حال حاضر طوري است که بايد به فکر نتيجه گرفتن در دو ديدار آينده و تا قبل از نيم فصل باشيم تا با خيال راحت اين فصل دوم را آغاز کنيم.

رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

انتقال انصاري‌فرد به سلتيک اسکاتلندمنتفي شد


با نظر مسئولان باشگاه پرسپوليس و ژوزه ترانسفر انصاري‌فرد به سلتيک اسکاتلند منتفي شد.


  مسئولان باشگاه سلتيک اسکاتلند در چند مدت گذشته 2 بار با سرخ‌پوشان براي انتقال کريم انصاري‌فرد به تيم خود مذاکراتي انجام داده‌ و پيشنهادهاي خود را به قرمزپوشان در قالب چند بند اعلام کرده‌اند، اما با بررسي‌هاي انجام شده و نظر ژوزه و مسئولان باشگاه پرسپوليس بالاخره با اين درخواست تيم اسکاتلندي رسما مخالفت شد.


به گزارش فارس، مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام کردند که با توجه به شرايط پرسپوليس فعلا به حضور اين بازيکن در اين تيم نياز است.

رضا زراعت بازدید : 3 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

درخشان: ديگران خود را به سطح کريمي برسانند


سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: براي ما فرقي نمي‌کند چه تيمي قهرمان نيم فصل شود، ما به فکر تيم خودمان هستيم.


    حميد درخشان در مورد ديدار روز چهارشنبه برابر سپاهان گفت: بازي بسيار سختي پيش رو داريم. سپاهان تيم بزرگ و با سابقه‌اي است. بازيکنان خوبي دارد و نمي‌خواهد از کورس قهرماني عقب بماند. مصدومان ما هم به بازي با سپاهان نرسيده‌اند و با همان بازيکنان قبلي به ميدان مي‌رويم.


به گزارش فارس، وي ادامه داد: اگرچه نتيجه بازي ما با سپاهان در تعيين قهرمان نيم فصل تاثيرگذار است اما براي ما فرقي نمي‌کند که چه تيمي قهرمان نيم فصل شود. ما به نتيجه تيم خودمان توجه داريم و فقط مي‌خواهيم وضعيت خودمان را بهبود ببخشيم. بازي در اصفهان کار بسيار دشواري است.


وي در مورد حضور علي کريمي در بين سه نامزد مرد سال فوتبال آسيا، عنوان کرد: اتفاق خيلي خوبي براي فوتبال ما است و اميدوارم کريمي يکبار ديگر اين افتخار را به دست بياورد که بهترين بازيکن سال آسيا شود.


درخشان در مورد اينکه برخي مي‌گويند وقتي کريمي با 34 سال سن در جمع برترين‌هاي آسيا قرار مي گيرد معنايش اين است که ما بازيکن جايگزيني برايش نداشته‌ايم، گفت: اين طور نيست. ديگران بايد خودشان را به سطح کريمي برسانند و ما بازيکن خوب در فوتبال زياد داريم.


 

 

رضا زراعت بازدید : 3 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

براي تقدير از کاپيتان‌ها برگزار مي‌شود

مراسم ويژه براي يکصدمين بازي مهدوي‌کيا وکريمي


مسئولان باشگاه پرسپوليس به پاس تقدير از يکصدمين بازي مهدي مهدوي کيا و علي کريمي با پيراهن قرمز مراسم ويژه‌اي را برگزار خواهند کرد.


  مهدي مهدوي کيا و علي کريمي همواره 2 بازيکن با تاثير گذار براي پرسپوليس و فوتبال ايران بوده‌اند، از همين رو مسئولان باشگاه پرسپوليس تصميم گرفتند پس از بازگشت علي کريمي از مالزي به مناسبت يکصدمين بازي مهدوي کيا و کريمي مراسم ويژه‌اي را براي تقدير از اين 2 بازيکن خوب کشورمان برگزار کنند.


به گزارش فارس، در اين مراسم قرار است فوتبالي‌ها، مسئولان مختلف کشوري و هواداران فوتبال کشورمان حضور داشته باشند. البته برنامه‌هاي ويژه براي اين کار ملي در نظر گرفته شده که قرار است در روز برگزاري مراسم متعاقبا اعلام شود.


در اين مراسم از علي کريمي نيز تقدير ويژه‌اي به دليل حضورش در بين 3 بازيکن برتر آسيا انجام خواهد شد.


زمان اين مراسم پس از بازگشت کريمي از مالزي مشخص خواهد شد. احتمال اين موضوع وجود دارد که ميهمانان خارجي نيز در مراسم پرسپوليسي‌ها حضور داشته باشند.


 

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 7,633
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ