loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 4 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

نورمحمدي:ترسي از نيمکت نشيني ندارم


رضا نورمحمدي اضافه شدن مدافع جديد استراليايي پرسپوليس به اين تيم را خطري براي نيمکت نشيني خود ندانست.


مدافع چپ پاي پرسپوليس در خصوص وضعيت اين تيم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: از ورود مدافع جديد استراليايي به تمرينات اين تيم استقبال مي کنم و هيچ نگراني در خصوص احتمال نيمکت نشيني ندارم زيرا در ابتداي فصل با جلال حسيني و محسن بنگر، 2 مدافعي که در سطح بالايي بازي مي کنند و لياقت بازي در تيم هاي بزرگ را دارند رقابت سنگيني داشته ام و کم نياوردم.

وي تصريح کرد: پرسپوليس تيم بزرگي است و براي رسيدن به بالاي جدول به بازيکنان بزرگي نياز دارد و به دست آوردن قهرماني بسيار سخت است.

نورمحمدي ادامه داد: مسئولان تيم بايد جاي خالي در ليست پرسپوليس را با بازيکنان بزرگي پر کند و هر کس آماده تر باشد در ترکيب تيم قرار خواهد گرفت و رقابت سنگيني براي بازي خواهيم داشت.

مدافع پرسپوليس در خصوص بازگشت علي کريمي گفت: به طور حتم اين اتفاق روحيه تيم را بهبود مي بخشد و ادامه کار را براي پرسپوليس راحت تر خواهد کرد.

 

رضا زراعت بازدید : 5 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)
  • سفر رویانیان به جویبار برای مهمترین رقابت هفته اول لیگ کشتی/ تیم پرسپولیس از امروز به اردو رفت

  • تیم کشتی پرسپولیس جویبار از امروز وارد اردوی شبانه روزی شد تا خود را برای اولین مسابقه لیگ در سه شنبه هفته آینده آماده کند.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم کشتی پرسپولیس اردوی خود را در جویبار برپا کرده است و در اولین رقابت خود برابر تیم ثامن الحجج سبزوار مدافع عنوانی قهرمانی، حساسترین رقابت هفته اول را برگزار خواهد کرد.

    این رقابت پخش مستقیم خواهد شد و نظر به اهمیت آن، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد عازم جویبار شود تا ضمن دیدار با ورزش دوستان و طرفداران پرسپولیس و تیم کشتی جویبار، این رقابت ها را از نزدیک به نظاره بنشیند.

    تیم کشتی پرسپولیس جویبار را غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی، رضا یزدانی به عنوان مدیر فنی، مهدی حاجی زاده به عنوان سرپرست، ابراهیم مهربان، مراد محمدی، سعید نیستانی و حسین نقیبی به عنوان مربی همراهی می کنند. کادر فنی تقریبا ترکیب کشتی گیران را کامل کرده و از یکی، دو جابجایی در آینده خبر داد.

    بنابر اعلام غلامرضا محمدی سرمربی تیم، فرزاد جعفری و عارف محمدزاده در وزن 55 کیلوگرم، سعید احمدی، بهنام احسان پور و سید احمد محمدی در وزن 60 کیلو گرم، مسعود کمروند در وزن 66 کیلوگرم، مصطفی حسین خانی، حسن طهماسبی و مرتضی رضایی در وزن 74 کیلو گرم، علیرضا گودرزی و جمال میرزایی در وزن 84 کیلو گرم، عباس طحان و اباذر اسماعیلی در وزن 96 کیلو گرم و کمیل قاسمی (نفر سوم المپیک) و احمد رسولی در وزن 120 کیلو گرم انتخاب شدند.

رضا زراعت بازدید : 5 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

هافبک‌هاي دفاعي استقلال چند گل زده‌‌اند


مدير برنامه‌هاي دو بازيکن خارجي مد نظر باشگاه پرسپوليس به اظهارات فتح‌الله زاده واکنش نشان دادند و اطلاعات او را نادرست اعلام کردند.


 پريجا اوگنينوويچ  که 3 سال در رئال مادريد حضور داشته در واکنش به انتقاد فتح الله زاده که گفته بود "بازيکني که سال گذشته 11 بازي کرده و يک گل زده در آستانه حضور در پرسپوليس است" عنوان کرد: مديرعامل باشگاه استقلال نامي از اين بازيکن نبرده اما منظورش استفان آپيا است. آپيا قرار است در تمرينات پرسپوليس شرکت کند و هنوز با اين تيم قرار داد نبسته است.

وي ادامه داد: براي من جاي تعجب دارد که به جاي ميهمان نوازي، تيم رقيب اين گونه در صدد زير سؤال بردن آپيا است. آنها به آمار و ارقامي استناد کرده‌اند که نشان مي‌دهد آپيا موفق نبوده اما بايد بگويم پست اين بازيکن هافبک دفاعي است و هافبک دفاعي لزوما نبايد گلزن باشد.

مدير برنامه‌هاي آپيا تصريح کرد: براي روشن شدن موضوع بوسکتس بازيکن بارسلونا را مثال مي‌زنم. او در پست هافبک دفاعي بازي مي‌کند و در 206 بازي براي بارسلونا 7 گل زده است. اين بازيکن در 126 بازي در ليگ اسپانيا براي بارسا 3 گل زده و در 50 بازي ملي گلي به ثمر نرسانده است. با اين شرايط آيا بوسکتس که در بهترين تيم جهان بازي مي‌کند بازيکن ناتواني است.

اوگنينوويچ اظهار داشت: نمي‌دانم هافبک‌هاي دفاعي استقلال در يکي دو سال اخير چند گل زده‌اند. به نظر مي‌رسد حضور آپيا در تهران که هنوز با پرسپوليس قرارداد نبسته به واسطه سوابق درخشان براي استقلال گران تمام شده است.

همچنين نماينده کارني در ايران که ديگر بازيکن مد نظر باشگاه پرسپوليس است در واکنش به اظهارات فتح الله زاده به فارس گفت: بر خلاف اينکه گفته مي‌شود کارني يک سال بازي نکرده بايد بگويم او شهريورماه امسال با پيراهن تيم ملي استراليا برابر اردن و لبنان به ميدان رفته است.

کارني يک ماه قبل از اين نيز برابر اسکاتلند در ترکيب اصلي تيم استراليا حضور داشت و حدود 3 ، 4 ماه پيش هم در تيم بنيادکار ازبکستان بازي مي‌کرد.

وي ادامه داد: کارني سابقه حضور در تيم‌هاي بلکپول، شفيلد، اورتون بازي مي‌کرد و صحبت‌هايي که مبني بر بازي نکردن وي در يک سال گذشته مطرح مي‌‌شود درست نيست و آمار غلطي است که داده مي‌شود. کاش مطالعه بيشتري صورت مي‌گرفت و اينگونه درباره بازيکني که هنوز به ايران نيامده صحبت نمي‌شد.

نماينده کارني در ايران خاطرنشان کرد: به نظر مي‌رسد برخي مي‌خواهند حضور بازيکنان خارجي در ايران را زير سؤال ببرند و باعث تاسف است که با اطلاعات غلط اين کار را انجام مي‌دهند.

اين اتفاقات در حالي رخ مي‌دهد که با مراجعه به اينترنت مي‌توان به واقعيت پي‌برد.

 

رضا زراعت بازدید : 8 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

زايد خواستار جدايي از پرسپوليس شد


مهاجم ليبيايي پرسپوليس به دليل مشکلات خانوادگي خواستار فسخ قرارداد با پرسپوليسي‌ها شد.


     ايمون زايد مهاجم ليبيايي تيم پرسپوليس براي همراهي تيم ملي کشورش عازم ليبي شد و به بهانه تغيير پاسپورتش به ايران برنگشت. حرف و حديث‌هاي زيادي درباره اين بازيکن در چند مدت گذشته مطرح شد اما بالاخره ايمون زايد در تماسي تلفني اعلام کرد که به دليل مشکلات خانوادگي خواستار فسخ قرارداد با پرسپوليسي‌ها شده است. اين موضوع به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپوليس رسيده شده و قرار است پس از توافقات اين بازيکن قرارداد او فسخ شود.


مدير برنامه‌هاي ايمون زايد در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بنا به دلايلي که مشکل خانوادگي از سوي زايد اعلام شده اين بازيکن در تماسي اعلام کرد که خواستار فسخ قرارداد با پرسپوليسي‌ها هست. من اين موضوع را به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپوليس رساندم و بايد ببينيم در چند روز آينده چه اتفاقي خواهد افتاد.


وي افزود: او مشکلي در چند وقت حضورش در پرسپوليس نداشت و از بازي در اين تيم نيز راضي بود اما مثل اينکه مجبور شده اين تصميم را بگيرد.


 

رضا زراعت بازدید : 10 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

پرطرفداربودن پرسپوليس براي من جذاب است


آپيا بازيکن مطرح فوتبال غنا گفت: اميدوارم در صورت عقد قرارداد با پرسپوليس براي اين تيم پرطرفدار بهترين بازي ها را انجام بدهم. پرطرفدار بودن اين باشگاه از جذابيت هاي پرسپوليس براي من است.


   استفان آپيا در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: خيلي خوشحالم که به ايران مي آيم. من از طريق مدير برنامه هايم و اينترنت درباره پرسپوليس تحقيق کردم و به اين نتيجه رسيدم که تيم بزرگي است و بازيکنان بزرگ فوتبال ايران در آن بازي مي کنند. همچنين متوجه شدم پرسپوليس طرفداران زيادي دارد و اينکه مي شنوم براي بعضي بازي ها تا صد هزار تماشاگر براي ديدن بازي مي آيند براي من جالب و جذاب است. اين نشان مي دهد پرسپوليس باشگاه بزرگ و محبوبي است.


اين بازيکن آفريقايي که در فرودگاه امارات از طريق مشيري سرپرست روابط بين الملل باشگاه به سوالات ما پاسخ مي داد در ادامه تصريح کرد: تمايل زيادي براي صحبت کردن ندارم و نمي خواهم مصاحبه کنم ولي از باشگاه پرسپوليس که براي آمدن به ايران برنامه ريزي کرده است، تشکر مي کنم. اينجا در امارات هم تنها نيستم و مسئولان باشگاه در کنارم هستند.


آپيا درباره دلايلش براي بازي در ايران خاطرنشان کرد: ميزان محبوبيت پرسپوليس نزد هواداران ايراني باعث شد که من براي آمدن به ايران و بازي در پرسپوليس انگيزه بيشتري پيدا کنم. در اين مدت نيز با مربي اختصاصي خودم تمرينات خوبي داشتم و در صورتي که با پرسپوليس قرارداد ببندم خيلي زود مي توانم خود را با تيم هماهنگ کرده و در شرايط مسابقه قرار بگيرم.


بازيکن سابق يوونتوس و فنرباغچه افزود: من فوتباليستي هستم که انرژي زيادي دارم. براي موفقيت تيم با تمام توان بازي مي کنم. هميشه دوست دارم در هر تيمي که بازي کنم با تمام قوا بازي کنم. قطعا اگر در پرسپوليس باشم براي اين باشگاه هم تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا هواداران پرشمار باشگاه را راضي کنم.


وي درباره شناختش از فوتبال ايران گفت: نمي خواهم چيزي جز واقعيت بگويم. معلوم است که اطلاعات خاصي از فوتبال ايران نداشتم. طي روزهاي اخير از طريق مدير برنامه هايم و درباره فوتبال ايران چيزهايي شنيده ام و خوانده ام. آپيا که سابقه کسب دو عنوان مرد سال آفريقا را دارد درباره شناخت خود از مانوئل ژوزه افزود: نام او را شنيده ام و الان مي دانم که در آفريقا و مصر قهرماني هاي زيادي داشته است و براي من قابل احترام است.

 

رضا زراعت بازدید : 10 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)
Turkey: Appiah (Fenerbahce) (AFP)

سایت گل- استپان آپيا هافبک 31 ساله غنايي پرسپوليس براي شرکت در تمرينات قرمز پوشان دقايقي قبل از طريق فرودگاه امام خميني (ره) با استقبال مسئولان باشگاه پرسپوليس به همراه مشيري مسئول روابط بين الملل باشگاه پرسپوليس وارد ايران شد. آپيا ديداري با رويانيان ژوزه خواهد داشت و به مدت 2 روز در تمرينات پرسپوليس مورد تست و ارزيابي قرار خواهد گرفت.

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 7,636
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ