loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 2 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)

ورزشگاه امام رضا آکادمي فوتبال پرسپوليس مي‌شود


ورزشگاه امام رضا (ع) که در حال حاضر مرکز تمرينات و بازي هاي خانگي تيم هاي پايه پرسپوليس است، به آکادمي فوتبال باشگاه پرسپوليس تبديل خواهد شد.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، حميد استيلي که در راستاي برنامه هاي تبيين شده پرسپوليس قرار است با راه اندازي آکادمي فوتبال باشگاه، ساختار جديدي را در رده هاي پايه بوجود آورد، امروز با مربيان تيم هاي پايه تشکيل جلسه داد.

بازيکن و سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس در ارتباط با اهداف تشکيل اين جلسه گفت: اين جلسه بيشتر براي اين بود که صحبت هاي مربيان تيم هاي پايه را بشنويم و از مشکلات و کمبودهاي تيم ها مطلع شويم. مربيان هم يکسري نظرات و درد دل ها داشتند که شنيديم و آنها را يادداشت کرديم. ما براي اينکه بتوانيم در رده هاي پايه يک کار سيستمي را حاکم کنيم بايد تمام جوانب امر را بسنجيم و در نهايت اين گزارش را به آقاي رويانيان ارائه خواهيم داد.

استيلي همچنين در ارتباط با اين جلسه خبر از پرداخت درصدي از قراردادهاي بازيکنان تيم هاي پايه پرسپوليس داد.

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس عصر امروز به همراه پرويز کماسي با حضور در مجموعه ورزشي امام رضا (ع) از اين ورزشگاه بازديد کرده و گزارشي از امکانات مورد نياز مجموعه را تهيه کرد.

حميد استيلي تصريح کرد: امروز به اتفاق آقاي کماسي براي بازديد از ورزشگاه امام رضا (ع) آمديم، چرا که در جريان راه اندازي آکادمي فوتبال قرار است يک مرکز سنجش آمادگي جسماني هم راه اندازي شود که به اين منظور بايد امکانات جديدي تهيه شود.

وي افزود: ورزشگاه امام رضا (ع) که در حال حاضر مرکز تمرينات و بازي هاي خانگي تيم هاي پايه پرسپوليس است، قرار است به آکادمي فوتبال باشگاه پرسپوليس تبديل شود و در همين راستا امروز براي بازيد از امکانات آن عازم اين مجموعه شديم.

 

رضا زراعت بازدید : 2 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)

سرمربي پرسپوليس به کميته انضباطي نرفت


رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از حاضر نشدن سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به اين کميته خبر داد و گفت: در حالي که مانوئل ژوزه را به خاطر مصاحبه عليه سرمربي تيم ملي به کميته انضباطي فراخوانده بوديم اما وي حاضر نشد به کميته بيايد.


به نقل از مهر، در حالي که سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به دليل مصاحبه علي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران به کميته انضباطي احضار شده و قرار بود عصر امروز شنبه در اين کميته حاضر شود، از حضور در فدراسيون فوتبال خودداري کرد و به جاي وي محمود سالار کيا معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در اين کميته حاضر شد.

اسماعيل حسن زاده ، رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ضمن تاييد اين خبر گفت: "ما طبق قانون مانوئل ژوزه را به کميته انضباطي احضار کرديم اما به جاي وي معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در کميته حاضر شد و لايحه دفاعي خود را ارائه کرد".

وي در همين خصوص افزود: " در شرايط فعلي با توجه به مستندات موجود و لايحه دفاعي معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس ديگر نياز به احضار مجدد مانوئل ژوزه نيست و ما در کميته انضباطي حداکثر تا روز سه شنبه هفته جاري در خصوص اين پرونده راي خواهيم داد".

پس از احضار مانوئل ژوزه به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال محمد رويانيان طي مصاحبه اي با خبرنگار مهر اعلام کرده بود در صورتي که کارلوس کي روش نيز به دليل مصاحبه اي که پيش از ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و پيکان عليه سرمربي پرسپوليس انجام داده بود به کميته انضباطي احضار نشود اجازه حضور مانوئل ژوزه را در کميته انضباطي نخواهد داد.

رضا زراعت بازدید : 2 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)

قاضي: در شرايط بدي دچار مصدوميت شدم


بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مصدوميت براي هر بازيکني اتفاق مي‌افتد اما زمان آن هم مهم است در بد شرايطي دچار مصدوميت شدم دوست داشتم در بازي مقابل ازبکستان در تيم ملي حضور داشته باشم.


محمد قاضي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: اميدوارم در بازي مقابل ازبکستان هر چند به نفع ايران باشد براي جانشين من در تيم ملي آرزو موفقيت مي‌کنم فرقي نمي‌کند عليرضا عباسفر باشد يا هر بازيکن ديگري تيم ملي براي همه ايران است و انحصار به شخص خاصي نيست.

قاضي در خصوص وضعيت مصدوميت خود اظهار داشت، در حال حاضر چند هفته اي بايد در حال درمان باشم نمي‌دانم که به مسابقات ليگ برتر مي‌رسيم يا نه، اما چند روزي است به طور اختصاصي تمرين مي‌کنم.

وي در خصوص بازيکن جديد پرسپوليس گفت: او سال هاست در ليگ برتر يوونتوس بازي مي‌کند بازيکن بين المللي است و پست مهمي هم دارد و فکر کنم در ادامه ليگ کمک زيادي به ما خواهد کرد.
رضا زراعت بازدید : 3 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)

پرسپوليسي‌هابراي جواب به زايدفرصت خواستند


مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از درخواست ايمون زايد براي جدايي از جمع قرمر پوشان چند روزي فرصت خواستند.


ايمون زايد به دليل مشکلات خانوادگي از پرسپوليسي‌ها درخواست کرد که قرارداد خود را با اين باشگاه فسخ کند. پس از اينکه اين موضوع به اطلاع محمد رويانيان رسيد، مدير عامل باشگاه پرسپوليس براي جواب دادن به ايمون زايد چند روزي وقت خواست.

به گزارش فارس،وي قرار است در اين باره نظر مانوئل ژوزه نيز را جويا شود.

گفتني است در صورتي که با اين موضوع موافقت شود زايد چند روزي را به تهران سفر خواهد کرد و پس از تسويه حساب کامل با پرسپوليسي‌ها ايران را براي هميشه ترک خواهد کرد.

مسئولان باشگاه پرسپوليس همچنين با توجه به اينکه آپيا کار خود را با قدرت در ايران دنبال کند به اين بازيکن اعلام کرده‌اند در روزهايي که در تمرينات پرسپوليس شرکت مي‌کنند تا زمان امضا قرارداد از هر گونه مصاحبه با رسانه‌ها خودداري کند. قرار است پس از امضاي قرارداد با آپيا براي اين بازيکن يک نشست مطبوعاتي برگزار شود.

 

رضا زراعت بازدید : 5 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)

گزارش تمرين امروز پرسپوليس


بازيکن غنايي مدنظر باشگاه پرسپوليس در تمرين امروز پا به توپ شد.


تمرين پرسپوليس از ساعت10:40 امروز در ورزشگاه درفشي فر پيگيري شد.

به گزارش فارس،در اين تمرين که پشت در‌هاي بسته برگزار شد بازيکنان پس از 50 دقيقه کارهاي هوازي به فوتبال دستگرمي پرداختند.

* آپيا در تمرين امروز پا به توپ شد.

* مهرزاد معدنچي و محمد قاضي به صورت اختصاصي به فيزيوتراپي رفت.

* نورمحمدي که سرماخوردگي داشت با رفع کسالت در تمرين امروز شرکت کرد.

* زايد و کنعاني غايب بودند.

* مهدي مهدوي‌کيا با 60 دقيقه تأخير در تمرين امروز شرکت کرد.

ژوزه با وجود بازي امروز اميدهاي پرسپوليس برابر نيروي زميني با جدايي قدمي، اسماعيل زاده و سيف‌الهي براي بازي در تيم اميد پرسپوليس مخالفت کرد. او اعلام کرد به اين بازيکنان در آينده نياز دارد و دوست ندارد سلامتي آنها را به خطر بيندازد.

* يحيي گل محمدي پس از 4 روز مرخصي در تمرين امروز حضور پيدا کرد.

* پرسپوليس قرار است روز دوشنبه در دومين تدارکاتي خود به مصاف نفت تهران برود.

 

رضا زراعت بازدید : 4 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)
Mustafa Denizli
ok

سايت گل- امروز تولد 63 سالگي مصطفي دنيزلي است. سرمربي محبوبي كه در دو مقطع روي نيمكت پرسپوليس نشست و بسيار بيشتر از پيروزي‌هايي كه كسب كرد محبوب شد. دنيزلي متولد دهم نوامبر 1949 است و از فردا وارد 64 سالگي مي‌شود.

اين مربي ترك‌تبار در نيم‌فصل گذشته با قراردادي يك‌ سال و نيمه به پرسپوليس آمد و قرار بود در ليگ دوازدهم هم هدايت سرخپوشان را بر عهده داشته باشد اما مشكلاتي كه پيش آمد باعث شد او در پايان فصل قراردادش را با پرسپوليسي‌ها فسخ كرده و از خير بازگشت به ايران بگذرد.

در هنگام فسخ قرارداد دنيزلي با پرسپوليس قرار شد او بخشي از پولي را كه دريافت كرده به باشگاه پرسپوليس برگرداند و با اين باشگاه تسويه حساب كند. اما اين اتفاق هنوز رخ نداده و دنيزلي چند ماهي هست كه در بازگرداندن پول باشگاه سرخپوش تعلل كرده است. پولي كه اتفاقا مديران پرسپوليس در اين روزهاي شلوغ و پرسروصدا احتياج زيادي به آن دارند.

 

دنيزلي به خاطر حسن اخلاق و برخوردهاي حرفه‌اي‌اش همان‌طور كه نزد هواداران پرسپوليس محبوبيت فراواني دارد تا به امروز ارتباط خوبي هم با مديران اين باشگاه داشته است. به همين دليل مسئولان باشگاه تا امروز سعي كرده‌اند اين مسئله را به‌شكل دوستانه حل و فصل كرده و سراغ راهكارهاي قانوني نروند. اما شنيده مي‌شود صبر طلبكاران در حال به سر رسيدن است و بعيد نيست طي روزهاي آينده شاهد پيگيري قانوني اين موضوع و شكايت مديران پرسپوليس از مصطفي دنيزلي باشيم.

رضا زراعت بازدید : 3 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)
جواد کاظمیان
ok

سایت گل-حضور مهاجمانی همچون کریم انصاریفرد و محمد قاضی باعث شده است تا جواد کاظمیان این فصل چندان فرصت خود نمایی پیدا نکند.با این حال کاظمیان امیدواراست .

به گزارش گل کاظمیان عقیده دارد  با رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس،به تیم ملی هم خواهد رسید  چون جام جهانی 2014 آخرین فرصت بزرگ زندگی ورزشی اوست . کاظمیان می گوید :((در سال 2006 حضور در جام جهانی را تجربه کردم و حالا جام جهانی 2014 می تواند آخرین جام جهانی برای من باشد.درست است که در شرایط فعلی رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس کار آسانی نیست اما محال هم نیست.تلاشم را مضاعف می کنم تا بتوانم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم.))

این مهاجم در ادامه می گوید:((زمان حضورم در سپاهان هم چنین شرایطی را تجربه کردم.درآن سال مهاجمان خوبی همچون عنایتی،توره و یانوش در سپاهان حضور داشتند اما با این وجود از رقابت کردن خسته نشدم.معمولا در تیم های بزرگ این شرایط پیش می آید.در پرسپولیس خوب تمرین می کنم و لااقل از این بابت پیش وجدان خودم راحت هستم.از تلاش دست برنمی دارم تا فیکس شوم.می دانم که کارلوس کرش بازی مرا قبول دارد و از این رو سعی ام را دو چندان می کنم تا با رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس،به تیم ملی هم نزدیک شوم.))

رضا زراعت بازدید : 5 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

بنگر: بازي مقابل نفت دشوار خواهد بود


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران معتقد است که ديدار اين تيم مقابل نفت دشوار خواهد بود.


محسن بنگر، افزود: با شروع ليگ بايد به مصاف نفت تهران برويم و مي دانيم مقابل اين تيم کار دشواري در پيش رو خواهيم داشت.

وي ادامه داد: نفت در اين فصل عملکرد قابل قبولي داشته اما ما هم به دنبال سه امتياز اين ديدار حساس هستيم تا بتواند به روند رو به رشد خود ادامه دهيم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ديدار دوستانه اين تيم، گفت: برگزاري بازي هاي دوستانه در چنين شرايطي لازم است و فکر مي کنم بازي خوبي را هم برگزار کرديم.

وي با اشاره به نبود ملي پوشان، تصريح کرد: به هر حال بايد با اين شرايط کنار بياييم و سعي کنيم خود را آماده نگه داريم و پس از حضور آنها هماهنگي لازم را بدست بياوريم.

وي اظهار داشت: اميدوارم تيم ملي کشورمان مقابل ازبکستان سه امتياز لازم را بدست بياوريم تا با خيالي آسوده به مصاف حريفان آينده خود برويم.

 

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 137
  • بازدید کلی : 7,749
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ