loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 3 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)
جواد کاظمیان
ok

سایت گل-حضور مهاجمانی همچون کریم انصاریفرد و محمد قاضی باعث شده است تا جواد کاظمیان این فصل چندان فرصت خود نمایی پیدا نکند.با این حال کاظمیان امیدواراست .

به گزارش گل کاظمیان عقیده دارد  با رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس،به تیم ملی هم خواهد رسید  چون جام جهانی 2014 آخرین فرصت بزرگ زندگی ورزشی اوست . کاظمیان می گوید :((در سال 2006 حضور در جام جهانی را تجربه کردم و حالا جام جهانی 2014 می تواند آخرین جام جهانی برای من باشد.درست است که در شرایط فعلی رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس کار آسانی نیست اما محال هم نیست.تلاشم را مضاعف می کنم تا بتوانم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم.))

این مهاجم در ادامه می گوید:((زمان حضورم در سپاهان هم چنین شرایطی را تجربه کردم.درآن سال مهاجمان خوبی همچون عنایتی،توره و یانوش در سپاهان حضور داشتند اما با این وجود از رقابت کردن خسته نشدم.معمولا در تیم های بزرگ این شرایط پیش می آید.در پرسپولیس خوب تمرین می کنم و لااقل از این بابت پیش وجدان خودم راحت هستم.از تلاش دست برنمی دارم تا فیکس شوم.می دانم که کارلوس کرش بازی مرا قبول دارد و از این رو سعی ام را دو چندان می کنم تا با رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس،به تیم ملی هم نزدیک شوم.))

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 270
  • بازدید کلی : 7,882
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ