loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 2 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)

قاضي: در شرايط بدي دچار مصدوميت شدم


بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مصدوميت براي هر بازيکني اتفاق مي‌افتد اما زمان آن هم مهم است در بد شرايطي دچار مصدوميت شدم دوست داشتم در بازي مقابل ازبکستان در تيم ملي حضور داشته باشم.


محمد قاضي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: اميدوارم در بازي مقابل ازبکستان هر چند به نفع ايران باشد براي جانشين من در تيم ملي آرزو موفقيت مي‌کنم فرقي نمي‌کند عليرضا عباسفر باشد يا هر بازيکن ديگري تيم ملي براي همه ايران است و انحصار به شخص خاصي نيست.

قاضي در خصوص وضعيت مصدوميت خود اظهار داشت، در حال حاضر چند هفته اي بايد در حال درمان باشم نمي‌دانم که به مسابقات ليگ برتر مي‌رسيم يا نه، اما چند روزي است به طور اختصاصي تمرين مي‌کنم.

وي در خصوص بازيکن جديد پرسپوليس گفت: او سال هاست در ليگ برتر يوونتوس بازي مي‌کند بازيکن بين المللي است و پست مهمي هم دارد و فکر کنم در ادامه ليگ کمک زيادي به ما خواهد کرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 273
  • بازدید کلی : 7,885
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ