loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 3 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

ماهيني: درباره حيدري حرفي نمي‌زنم


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به نظر سرمربي تيم ملي احترام مي‌گذارم و درباره خسرو حيدري حرفي نمي‌زنم.


حسين ماهيني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: باتوجه به امتياز خوبي که در ديدار براي پيکان کسب کرديم بايد مقابل ذوب آهن هم در تهران دست پر زمين را ترک کنيم. براي من فرقي ندارد که با کدام تيم قرار است بازي کنيم.

وي افزود: ما بايد امتيازهاي از دست رفته را جبران کنيم. در حال حاضر ذوب آهن شرايط خاصي برابر ما دارد و بازيکنان سابق اين تيم مثل من و شهاب انگيزه خاصي براي اين بازي داريم تا با يک برد در جدول صعود کنيم.

ماهيني ادامه داد: من مثل همه بازيها در اين ديدار هم با انگيزه به ميدان مي‌روم. ذوب آهن تيمي بود که سالها در آن فوتبال بازي کردم و مديون اين تيم هستم. ذوب آهن را قلبا دوست دارم اما الان بازيکن تيم بزرگي به نام پرسپوليس هستم و بايد براي موفقيت پرسپوليس تلاش کنم.

ماهيني درباره عملکرد ضعيف تيم ملي نيز گفت: به نظر من اوضاع ما پيچيده شده اما شرايط بد نيست. مي‌توانستيم با يک فرصت خوب و شکست ازبکستان اختلاف خود را در جدول با حريفان به 5 برسانيم اما متأسفانه باختيم.

وي افزود: اميدمان را از دست نداديم و مي‌خواهيم با حمايت بيشتر با وجود اينکه شرمنده هستيم در بازي‌هاي آينده بهتر باشيم.

مدافع تيم ملي در پاسخ به سؤالي که آيا مي‌توانيد به جام جهاني برويد يا خير گفت: کار مشکل است اما به نظر من مي‌توانيم به جام جهاني برويم.

وي درباره بازي نکردنش با وجود حيدري در بازي برابر ازبکستان گفت: من راجب حيدري و اين موضوع صحبت نکنم بهتر است. به نظر کي‌روش احترام مي‌گذارم. خسرو دوست خوب من است اما باز هم مي گويم درباره نظر سرمربي حرفي نمي‌زنم.

ماهيني در پايان درباره طلبش از ذوب آهني ها نيز گفت: من هنوز از اين تيم طلب دارم اما الان وقت صحبت کردن در مورد اين ماجرا نيست و اجازه بدهيد بعدا درباره آن صحبت کنيم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 7,733
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ