loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 4 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

رويانيان:کل سيستم فدراسيون فوتبال مشکل دارد


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: برخي آقايان اکبر محمدي را سيبل قرار داده‌اند تا خودشان از هجمه ها و انتقادها فرار کنند.


  محمد رويانيان در خصوص حمله همه‌جانبه به تيم ملي جوانان کشورمان اظهار داشت: واقعا براي برخي‌ها متاسفم در اين شرايط حمله‌ ناعادلانه‌اي را عليه اکبر محمدي سرمربي تيم ملي جوانان و فوتباليست‌هاي جوان کشورمان داشته‌اند. آقايان عزيز لطفا در کارهاي خود بنگريد.


به گزارش فارس، وي افزود: آقايان 14 سال است در حسرت رفتن به جام جهاني هستيد؛ آيا مقصر اکبر محمدي است؟ اگر همه چيز را الان بر سر او خراب کنيد راحت مي‌شويد؟ نه درست نيست؛ ما قبلا هم تجربه نرفتن به جام جهاني با جوانانمان را داشته‌ايم و سال‌هاست که اين ماجرا تکرار مي‌شود اما مي‌خواهيم همه چيز را بر سر اکبر محمدي خراب کنيم که براي جوانان‌مان زحمت کشيده است. با اين کارها مي‌خواهيم خودمان را از برخي اتهامات تبرئه کنيم. آيا اين درست است؟


مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: در بازي‌هاي مقدماتي جوانان در امارات، ژاپن و کويت را با اختلاف شکست داديم و بلايي بر سر امارات آورديم که دوست داشت هرچه سريعتر بازي با تساوي تمام شود. مقتدرانه به مرحله دوم صعود کرديم و به کره جنوبي خورديم. ژاپني را که در مرحله مقدماتي شکست داديم با امکانات بالايي روانه مسابقات شده بود، اما ما براي جوانانمان چه کار کرديم؟


وي خاطرنشان کرد: آقايان فقط اکبر محمدي مقصر نيست، چون کل سيستم فدراسيون فوتبال ما اشکال دارد نه يک نفر. اما مي‌خواهيم همه چيز را براي فرار خودمان از حمله‌ها بر سر سرمربي تيم جوانان خراب کنيم از من گرفته تا همه فوتبال و فدراسيون مقصر اين باخت هستيم و بايد همه بپذيريم با زدن يک نفر کاري درست نمي‌شود.با هجمه به سمت يک نفر آيا درد فوتبال ما دوا مي‌شود؟


مديرعامل پرسپوليس خاطرنشان کرد: گريه‌هاي بازيکنان جوان را در رسانه‌ها ديديم. من در جريان اين موضوع هستم. برخي از اين جوانان و شايد خود اکبر محمدي تا همين الان بعد از بازي با کره جنوبي هنوز نخوابيده‌اند. ما هم در کشور خودمان هنوز پاي اين جوانان به خاک ميهمن‌مان نرسيده در حال کوبيدن آنها و کادر فني‌اش هستيم. مگر قبل از رفتن تيم ملي جوانان به امارات چه کاري براي آنها کرديد؟ به نظرم کمي جوانان ما در بازي برابر کره دچار غرور شده بودند که اين نتيجه به دست آمد.


وي افزود: اما باز هم تکرار مي‌کنم مقصر اصلي اين ناکامي از فدراسيون فوتبال شروع مي‌شود و به تدارکات تيم ملي و همه باشگاه‌ها ختم مي‌شود. وقتي که اين جوانان در حال ترک ايران براي مسابقات بودند چه کسي به آنها روحيه داد. کدام مسئول به اردوي تيم جوانان رفت و براي آنها آرزوي موفقيت کرد؟ اما 3 روز قبل از بازي با کره همه آمدند و گفتند کار جوانان شاهکار بود و ما به فينال مي‌رسيم اما متاسفانه نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد که تيم ملي جوانان ما شکست بدي خورد. به نظرم بايد بيشتر به کارهاي خودمان نگاه کنيم و بعد قضاوت کنيم.


مدير عامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به تيم ملي بزرگسالان فوتبال کشورمان، تاکيد کرد: در تيم ملي بزرگسالان ما بازيکنان باتجربه و فوتبال بلدي حضور دارند. ما يک يا دو هفته قبل از بازي با کره جنوبي در يک حماسه ملي از آنها حمايت کرديم و ديديم در دقيقه 80 بازي نتيجه‌اش را هم گرفتيم. يک هفته قبل از بازي با کره همه مسئولان به اردوي تيم ملي رفتند و به بازيکنان روحيه دادند و کره را با يک اختلاف برديم اما براي جوانانمان از اين کارها انجام داديم؟


رويانيان در ادامه صحبت‌هايش گفت: اول گفتم ما همه مقصر نتيجه نگرفتن تيم ملي جوانان هستيم. رسانه‌ها، مسئولان، فدراسيون و همه در اين ناکامي دخيل هستند چون نه به تيم روحيه داديم و نه به اکبر محمدي جوان قوت قلب. خود من هم در اين بين مقصرم چون بايد از طرف باشگاه خودم اطلاعيه را براي جوانان مي‌فرستادم تا بخوانند و لذت ببرند اما اين کار را نکردم اما هرگز اين را نبايد فراموش کرد که ما همه در نتيجه گرفتن تيم بزرگسالانمان جوانان را گم کرديم. آنها در گوشه‌اي از امارات در مرحله مقدماتي 3 بازي بسيار خوب را انجام دادند و خودتان اگر بازي را مي‌ديديد به اين پي مي‌برديد که چه تيم خوبي داريد اما در روزي که روز جوانان ما نبود نتيجه را به کره واگذار کرديد. من از مسئولان فدراسيون فوتبال مي‌پرسم آيا بهتر نبود دو نفر از آنها کنار اين جوانان مي‌رفتند و درد آنها و اکبر محمدي را مي‌شنيدند. متاسفانه سيستم فوتبال ما خراب است. ما نبايد فقط محمدي را زير سوال ببريم و همه کاسه کوزه‌ها را سر آن بشکانيم البته در اين فوتبال ما عادت داريم آقاياني را که کوتاهي کردند کنار مي‌گذاريم. آقايان يک نفر مثل اکبر محمدي را سيبل ‌کرده‌اند و او را مي‌زنند تا از برخي هجمه‌ها و انتقاد‌ها فرار کنند. اين کارها به نظر من هيچ کمکي به فوتبال ما نمي‌کنند بلکه جوانان آينده‌ساز ما و مربياني مثل اکبر محمدي را زير سوال مي‌برند. اگر من حمايتي از کادر فني جوانان و تيم ملي مي‌کنم نشانه‌اي نيست که با فردي از اين اعضا دوست و رفيق هستم بلکه دلم از آنجايي به درد مي‌آيد که براي اين جوانان هيچ کاري نکرديم اما مي‌خواهيم آنها فوتبال ما را که داراي مشکلات زيادي است نجات دهند.


رويانيان در پايان براي تيم ملي فوتبال کشورمان در ديدار برابر ازبکستان نيز آرزوي يک برد شيرين کرد و از هواداران خواست تا با حمايت همه جانبه خود ملي‌پوشان ايران را در سرما و گرما تنها نگذارند.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 7,732
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ