loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 4 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

حيدري:

با دسته گل به استقبال پرسپوليسي‌ها مي‌روم


مدافع تيم فوتبال ذوب آهن گفت: دلم براي هواداران پرسپوليس تنگ شده، به همين دليل با دسته گل به سمت آنها مي‌روم.


  سپهر حيدري در خصوص بازي ذوب‌آهن مقابل پرسپوليس اظهار داشت: بالاخره من سال‌هاي بسيار خوبي را با پيراهن قرمز براي پرسپوليس کار کردم و برايم خيلي سخت است تا مقابل اين تيم آن هم در ورزشگاه آزادي به ميدان بروم.


به گزارش فارس، وي افزود: هرگز برايم آسان نيست که روز دوشنبه مقابل هواداران اين تيم بازي کنم. اما چون به پيراهن ذوب آهن نيز تعصب خاصي دارم و الان با اين تيم قرارداد دارم مطمئن باشيد با تمام وجودم براي ذوب آهن بازي خواهم کرد.


حيدري تاکيد کرد: دلم براي هواداران پرسپوليس تنگ شد، به همين دليل با تمام وجود و با دسته‌گل ‌هاي قرمز به سمت آنها خواهم رفت چون گردن من خيلي حق دارند و هيچ وقت مرا در پرسپوليس تنها نگذاشته‌اند. مي‌خواهم با گل‌هاي قرمز از هواداران پرسپوليس بابت حمايت بي‌دريغشان تشکر کنند و از آنها رخصت بگيرم.


وي در خصوص شرايط ذوب آهن نيز گفت: خوشبختانه با توجه به تغييراتي که در ذوب آهن به وجود آمده، تيم تقريبا متحول شده است. از لحاظ روحي و رواني بچه‌ها بسيار با انگيزه براي ادامه راه هستند. البته کربکندي نيز براي ذوب آهن خيلي زحمت کشيد و بايد به او که با تمام وجودش زحمت کشيد خسته نباشيد بگوييم. من براي ايشان آرزوي موفقيت دارم.


وي افزود: با توجه به شرايط ذوب آهن و پرسپوليس به نظرم روز دوشنبه قشنگ‌ترين بازي ليگ را هواداران خواهند ديد. پرسپوليس و ذوب آهن هر دو تيم تاکتيکي و فوتبال را روي زمين بازي مي‌کنند به همين دليل قطعا کيفيت بازي نسبت به بازي‌هاي گذشته در هفته‌هاي گذشته ليگ بهتر خواهد شد.


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 119
  • بازدید کلی : 7,731
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ