loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 5 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

کريمي:

عاشق پرسپوليس بودم، هستم وخواهم ماند


علي کريمي و مانوئل ژوزه در جلسه‌اي اختلافات را حل کردند.


پيش از شروع تمرين امروز پرسپوليس، مانوئل ژوزه و علي کريمي در جلسه‌اي اختلافات را حل کردند.

به گزارش فارس،علي کريمي در اين جلسه خطاب به سرمربي پرسپوليس گفت: من اگر صحبتي کردم به اين خاطر بوده که دلم براي پرسپوليس مي‌سوزد و هميشه آرزوي موفقيت اين تيم را داشتم.

وي افزرود: مي‌خواهم به پرسپوليس باز گردم و اميدوارم بتوانم به تيم کمک کنم، اگر مسئله‌اي بوده همه چيز تمام شده و هرچه در توان دارم براي تيم ارائه خواهم کرد؛من عاشق پرسپوليس بودم، هستم و خواهم ماند همانطور که چنين حسي را به تيم ملي دارم و براي آن آرزوي موفقيت مي‌کنم.

همچنين مانوئل ژوزه در پاسخ به صحبت‌هاي کريمي اظهار داشت: من مي‌دانم تو بازيکن بزرگي هستي و نمي‌خواهم به گذشته و اتفاقاتي که افتاده رجوع کنم، همه بايد به هم کمک کنيم تا شرايط پرسپوليس بهتر شود. اگر من صحبتي کردم به اين خاطر بوده به عنوان سرمربي تيم بايد همه چيز را تحت نظر داشته باشم.

وي افزود: پرسپوليس تيم بزرگي است که پتانسيل زيادي دارد، دوست دارم تيم بهترين نتيجه را بگيرد و بتوانم بهترين تصميمات را براي کسب اين امر بگيرم.

اميدوارم همه به هم کمک کنيم تا در ادامه بهترين عملکرد را داشته باشيم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 193
  • بازدید کلی : 7,805
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ