loading...
پرسپولیسیا
رضا زراعت بازدید : 3 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

رويانيان:

ژوزه به دنيا نيامده بود که ما بازيکن گرفتيم


مديرعامل باشگاه پرسپوليس: هنوز سرمربي تيم ما به دنيا نيامده بود که ما اين بازيکنان را جذب کرديم.


محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره شروع دوباره ليگ برتر فوتبال گفت: در 3، 4 بازي اخير تيم ما خودش را پيدا کرد، بازيکنان منسجم شدند اما 20 روز ليگ تعطيل شد و 6 ،7 بازيکن ما به تيم ملي رفتند و در ادامه بايد در تيم ملي مسابقه دهند نتيجه اين مي‌شود که ديديد هم تيم ملي نتيجه نگرفت هم براي باشگاه‌ها اختلال ايجاد شد.

وي ادامه داد: اين اختلال براي پرسپوليس که 6، 7 بازيکن ملي‌پوش دارد بيشتر مشخص بود. بعضي از تيم‌ها يا بازيکن ملي پوش ندارند يا يکي دو بازيکن دارند بنابراين بازيکنان ما دست مانوئل نيستند و امروز سر تمرين آمدند و 2 ،3 روز ديگر بايد در ليگ مسابقه دهند. مربي نيز بايد نصف داشته هايش تيم را تمرين دهد، واقعا به باشگاه ما ظلم شده است.

مربي عامل باشگاه پرسپوليس درباره برگزاري جام حذفي و اينکه آيا شما موافق هستيد اين مسابقات بدون بازيکنان ملي‌پوش برگزار شود، اظهار داشت: جام حذفي را با عجله اين وقت سال اعلام کردند و مي‌خواهند در نيم فصل برگزار کنند.

اين قانون کجاي دنيا هست که جام حذفي بدون بازيکن ملي‌پوش برگزار شود؟ کدام مدير فوتبالي چنين تصميمي مي‌گيرد که بازيکنان نباشند.دژاگه سه روز مانده به مسابقات به ايران آمد و بهترين بازي‌اش را انجام داد، اينکه 20 روز بازيکن را نگه مي‌دارند يعني چه؟! ما چوب اينها را مي‌خوريم. هر روز يک قانون و تعطيلي ليگ.

رويانيان افزود: فدراسيون بايد به فکر تيم ملي باشد اما من با راه‌هايي که آنها انتخاب کردند مخالفم. با راه‌هاي بهتر و پوياتر مي‌توانيم به نتيجه برسيم. يکي از راه‌ها اين است که بايد کي‌روش با باشگاه‌ها و مربيان صحبت کند و هم‌انديشي داشته باشد. ما مربيان خوبي داريم که پيش از اين هم در تيم ملي بودند. انسجام، اتحاد، همدلي و تعامل بايد بين سرمربي تيم ملي و باشگاه‌ها وجود داشته باشد.

وي درباره آخرين شرايط براي جذب رضا حقيقي اظهار داشت: راجع به حقيقي من حرفه‌اي عمل کردم. بعد از 2 ماه توافق کرديم به صورت منطقي پولي به باشگاه و بازيکن بدهيم، اما محمود ياوري، سرمربي فجرسپاسي ناراحت بود و من اين مورد را قبول دارم. وي زحمتکش است، اميدوارم اين مسئله به زودي حل شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره اينکه آپيا حتي در تست فني هم قبول نشد، تصريح کرد: آپيا بازيکن بزرگي است، هم از نظر حرفه‌اي و هم از لحاظ شخصيت انساني . وي به ايران شديدا علاقمند بود. ما او را آورديم تا هم باشگاه را ببيند و هم تست دهد اينکه ما از قاره آفريقا يک بازيکن آورديم خوب است اما ما را مورد هجمه قرار دادند. وي تست پزشکي نداده و اينکه مشکل پزشکي دارد مورد تأييد نيست. آپيا تست فني هم نداد،‌از او دعوت کردم دو سه جلسه در تمرينات ما حضور داشته باشد اما نظر مانوئل ژوزه اين بود که در اين پست يک بازيکن جوانتر جذب کنيم. آپيا هم پذيرفت.

رويانيان افزود: آپيا مي‌خواست در مسابقه تيم ملي با پرچم کشورمان حضور پيدا کند اما به دليل بليت هواپيما اين اتفاق رخ نداد من يک جلسه با او داشتم و بسيار شيفته‌اش شدم. اکنون هم مي‌خواهم با رفتن به سفارت از او تقدير کنم.

وي درباره حضور عليرضا نيکبخت در پرسپوليس گفت: قبل از رفتن دنيزلي در ليست نيکبخت هم اضافه شد، چون وي از بازيکنان ليگ برتر نبود.

نيکبخت يکي از بازيکنان خوب، ساده و متعهد است و از قبل او را دوست داشتم. يک بار ماشين او را به دليل سرعت زياد متوقف کرديم و من از آن زمان با او دوست شدم. اگر مايلي‌کهن اجازه دهد دوست داريم نيکبخت به پرسپوليس بيايد. مشکل او هم با کمک آيت اللهي و مايلي کهن حل شد بايد از مايلي کهن تشکر کنم که مانند يک پدر به نيکبخت کمک کرد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس همچنين در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر حضور بازيکن استراليايي در پرسپوليس تصريح کرد: پست اين بازيکن هافبک و دفاع چپ است او را آورده‌ايم که مذاکره کنيم و هيچ اشکالي ندارد، اگر ما بازيکنان مطرح آسيا، اروپا و آفريقا را مي‌آوريم دال بر جذب آنها نيست؛ اين يک نوع ديپلماسي است.آپيا را آورديم که براي باشگاه و کشورم مبلغ باشد مثلا در سياست نيز مسئولان سياسي را به ايران دعوت مي‌کنند ما هم در ورزش همين کار را کرديم. فقط مانده رونالدو و مسي را بياوريم .

رويانيان درباره رفتن ايمون زايد گفت:وي مشکل خانوادگي دارد و قرار است ازدواج کند. باشگاه پرسپوليس بخت بازيکنان را باز مي‌کند!

وي در پاسخ به اين سؤال که مانوئل ژوزه گفته است درباره جذب بازيکنان با من هماهنگ نشده است خاطر نشان کرد: هنوز مانوئل به دنيا نيامده بود که ما اين بازيکنان را گرفتيم، ما هم نمي‌دانستيم که مانوئل کي به ايران مي‌آيد. اگر وي را برداريم و شخص ديگري را مربي کنيم او هم چنين حرفي را خواهد زد. ما اين بازيکنان را با هماهنگي آورديم. ما تا پايان فصل با او هستيم و در ادامه براي ماندنش مذاکره خواهيم کرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که قضيه شکايت از کي‌روش به کجا کشيد؛ عنوان کرد: کميته انضباطي بايد از کي‌روش هم سؤال کند و او بايد پاسخ دهد. شما بيانيه و زمان آن را ببينيد مصاحبه مانوئل را هم ببينيد تفاوت زيادي دارند.

وي درباره اينکه شما هم پيش از بازي با راه‌آهن چنين بيانيه‌اي نوشتيد گفت: دايي هم مي‌تواند شکايت کند اما من و دايي از يک جنس هستيم و آئين ما يکي است. ما با هم برادريم من با امثال دايي هيچ مشکلي ندارم و دلم پاک است. ممکن است دعوا کنيم اما قهر نيستيم نمي‌دانم پرتغالي‌ها به چه صورت هستند و دعوا مي‌کنند.

رويانيان در پايان در پاسخ به اين سؤال که در نيم فصل چند بازيکن مي‌گيريد و عملکرد تيم را چگونه پيش‌بيني مي‌کنيد عنوان کرد: در اين باره با مانوئل صحبت کردم، بازيکنان ما خودشان را پيدا مي‌کنند. هنوز هيچ تصميمي گرفته نشده و مانوئل هم گفته هيچ بازيکني را از دست نمي‌دهيم اما مطمئنا دو بازيکن جذب خواهيم کرد. آينده اميدوارکننده‌اي را براي پرسپوليس مي‌بينم و اين تيم بايد بالا رود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 7,658
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ